Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-05-20
Zabierzów: Rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie gm. Zabierzów - etap I
Numer ogłoszenia: 108069 - 2014; data zamieszczenia: 20.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Zabierzów , ul. Kolejowa 11, 32-080 Zabierzów, woj. małopolskie, tel. 12 285 21 16, faks 12 285 21 09.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabierzow.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie gm. Zabierzów - etap I.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie gm. Zabierzów - etap I w zakresie: 1. Brzezie ul. Akacjowa, Złota wg projektu - stanowiska słupowe - szt. 11 - lampy 100W - szt. 11 - przewód ASxSn 2x 25 - 451 mb 2. Brzezie ul. Kasztanowa wg projektu -stanowiska słupowe - szt. 5 - lampy 100W - szt. 5 - przewód ASxSn 2x 25 - 188 mb 3. Brzezie ul. Żródlana wg projektu - stanowiska słupowe - szt. 3 -przewód ASxSn - 125 mb - lampy 100W - szt. 3 4. Ujazd ul. Krótka wg projektu - stanowiska słupowe ŻN 10 - 2 szt. - lampy 100 W- szt.2 - przewód ASxSn 2x25 - 69 mb - przestawienie ist. słupa na odl. 2m 5. Rudawa ul. Zarzecze wg projektu - stanowiska słupowe parkowe typ Elektromontaż - szt. 3 - lampy 70 W- szt. 3 - kabel YAKY 4x35 - (137+15) m - skrzynka SON 6. Kleszczów dz. nr 196 wg projektu - stanowiska słupowe parkowe typ Elektromontaż - szt. 3 - lampy 70 W parkowe- szt. 11 - kabel YAKY 4x35 -(73+15) m 7. Bolechowice ul. Na Górach wg projektu - stanowiska słupowe parkowe typ Elektromontaż - szt. 6 - lampy 100 W szt. 6 - kabel YAKY 2x35 -270 m 8. Bolechowice ul. Ogrodowa wg projektu - stanowiska słupowe- szt. 4 - stanowiska słupowe parkowe typ Elektromontaż - szt. 2 - lampy 100 W- szt. 6 -przewód ASxSn 2x25 - 115 mb - kabel YAKY 2x35 -106 m 9. Kobylany dz. nr 87 wg projektu - stanowiska słupowe słup wirowany- szt. 1 - lampy 100 W- szt. 2 - kabel YAKY 2x35 -10 m - skrzynka SON 10. Kobylany dz. nr 225/2 wg projektu - stanowiska słupowe słup parkowy- szt. 8 słupy parkowe z lampa pojedynczą- 6 szt słupy parkowe z lampa podwójną - 2 szt - kabel YAKY 2x35 -209 m - kabel do monitoringu YKY 3x2,5- 190 m 11. Rząska ul. Piaski dz. nr 95/2 I Etap wg projektu - stanowiska słupowe - szt. 4 - lampy 100 W- szt. 4 - kabel YAKY 2x35 -25 m -przewód ASxSn 2x25 - 122 mb - skrzynka SON 12. Szczyglice ul. Polna nr dz.170 wg projektu - stanowiska słupowe parkowe typ Elektromontaż - szt. 4 - lampy 100 W- szt. 4 - kabel YAKY 2x35 -189 m - kabel YKY 3x25 -40 m - skrzynka SON 13. Zabierzów ,ul. Poganów boczna wg projektu - stanowiska słupowe parkowe H- 9m typ Elektromontaż - szt. 2 - lampy 100 W- szt. 3 - kabel YAKY 2x16 -98 m - kabel YKY 2x2,5 -30 m -przewód ASxSn 2x25 - 11 mb - skrzynka SON 14. Roboty pozostałe- montaż lamp na istn. słupach 1). Brzoskwinia - nr dz. 689/2 wymiana słupa na ŻN10 . montaż lampy 100W, przewód ASxSn 2x25- 50 mb - nr dz. 295/1 - 1 lampa 100W - dz. nr 187 słup ŻN10 wymiana, 1 lampa 100W, przewód ASxSn 2x25- 40 mb 2) Zabierzów - ul. Źródlana 4 lampy 100W - ul. Łąkowa 4 lampy , przewód ASxSn 2x25- 50 mb - ul. Mostowa -boczna, 3 lampy 100W, przewód ASxSn 2x25- 100 mb, skrzynka SON - ul. Działkowa - boczna przestawienie słupa OŻ na odl. 4 m 3) Brzezinka droga k/ dz. nr 235 , 2 lampy 100 W 4) Nielepice 2lampy 100 W , przewód ASxSn 2x25- 100 mb 5) Bolechowiceul. Spokojna k/ dz. nr 221/3 1lampa 6) Rząska ul. Polna 1 słup parkowy H-4m, lampa 70W, kabel YAKXS 4x35 - 40 mb 7) Pisary przestawienie lampy parkowej H-4m na odl. 2,5 m 8) Kleszczów 4 lampy 100W, przewód ASxSn 2x25- 250 mb 9) Więckowice ul. Słoneczna 1lampa 100W 10) Rząska plac zabaw- 1 lampa 100W 11) Bolechowice dz. nr 182 -3 lampy kanałowe Kalux 70W / wymiana zniszczonych/ 12) Zelków 3 lampy 100W.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 10000,00
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunku dotyczącego posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, każda o wartości co najmniej 250 000 zł brutto, polegające na budowie oświetlenia ulicznego. Wykonawca w wykazie robót budowlanych może podać tylko te główne roboty budowlane, które wykazują ocenę spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli będzie dysponował min. 1 kierownikiem budowy z uprawnieniami w zakresie instalacji elektrycznej oraz posiadać aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej Izby Zawodowej.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 150 000 złotych (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych). Wykonawca powinien posiadać zdolność finansową, potwierdzoną jednym z 2-ch dokumentów: a) informację z banku, potwierdzającą wielkość posiadanych środków na rachunku bankowym w wysokości 150 000zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych), wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert b) informację z banku potwierdzającą zdolność kredytową w wysokości 150 000zł lub niższą o ile suma zdolności kredytowej i posiadanych środków na rachunku bankowym wynosi niemniej niż 150 000zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz oferty stanowi Załącznik nr 13 do SIWZ 2. Wycenione przedmiary robót budowlanych (kosztorys ofertowy-wersja uproszczona) 3. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu - patrz Zał. nr 12 do SIWZ. 4. Jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, wraz z ofertą składa się pełnomocnictwo.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian określa wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiący Załącznik nr 14 do SIWZ. Zgodnie z art. 36 ust. 1 pkt 16 Pzp wzór umowy stanowi treść SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabierzow.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ mozna uzyskać również w siedzibie Zamawiajacego, pok. nr 30 lub za pośrednictwem poczty (opłata 200 zł).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Zabierzów, Biuro Obsługi Interesanta.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie terenu na podzamczu przy wieży zamkowej w Golczewie
- Budowa drogi na odcinku od ul. Sikorskiego do ul. Reymonta w Sieradzu
- "Uporządkowanie gospodarki odpadami w Gminie Chybie poprzez przebudowę punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych"
- "Utwardzenie i naprawa dróg w miejscowości Studzienice budowa pobocza z kostki polbrukowej wraz z remontem nawierzchni asfaltowej i wykonanie oświetlenia ulic
- Budowa wraz z modernizacją infrastruktury gospodarki odpadami na terenie gminy Gozdowo
- Modernizacja stacji uzdatniania wody wraz z wykonaniem ujęcia wody
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.