To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-14
Ogłoszenie nr 108056 - 2017 z dnia 2017-07-14 r.
Chełm: Remont budynków MPGK Sp. z o.o. przy ul. Wołyńskiej 57 w Chełmie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 517277-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
11005287100000, ul.
ul. Wołyńska
57,
22100
Chełm, państwo
Polska, woj.
lubelskie, tel.
082 5631461 do 63, faks
825 630 450, e-mail
tomasz.szajkowski@mpgk.chelm.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.mpgk.chelm.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Przedsiębiorstwo komunalne
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont budynków MPGK Sp. z o.o. przy ul. Wołyńskiej 57 w Chełmie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest: 1.1. ZADANIE nr 1: 1.1.1. Wykonanie remontu pomieszczeń podpiwniczenia w budynku przy ul. Wołyńskiej 57 w Chełmie. a) Zakres robót obejmuje m.in.: - prace przygotowawcze (m.in.: zabezpieczenie folią ochronną okien, drzwi, parapetów), - wykucie ościeżnic i wbudowanie nowych ościeżnic z montażem drzwi, - rozebranie posadzki z płytek PCV w pomieszczeniu pod schodami, - wykucie kratek wentylacyjnych i montaż nowych, - uzupełnienie cokolików z płytek gres, - wykonanie posadzki z płytek gres pom. nr 0.17 i pom. pod schodami, - montaż nowych parapetów podokiennych, - wykonanie miejscowo tynku na ścianach, - przygotowanie powierzchni ścian i sufitu pod malowanie, - malowanie ścian i sufitu, - uprzątnięcie terenu po zakończeniu prac. b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót określony został w przedmiarze robót (załącznik nr 1 a do SIWZ). 1.1.2. Wykonanie remontu pomieszczeń parteru w budynku przy ul. Wołyńskiej 57 w Chełmie. a) Zakres robót obejmuje m.in.: (WC parter: męski, damski) - prace przygotowawcze (m.in.: zabezpieczenie folią ochronną okien), - wyrównanie podłoży gruntowych; - izolacja przeciwwilgociowa; - izolacja termiczna; - podłoża pod posadzki; - okładziny podłogowe z płytek ceramicznych; - wykucie ościeżnic z muru w pomieszczeniu sanitarnym z przebudowaniem ścianek działowych; - montaż kratek wentylacyjnych; - otynkowanie ścian tynkiem II kat. pod okładziny ścian pomieszczeń sanitarnych; - oczyszczenie tynku sufitu; - uzupełnienie bruzd po wykonanej instalacji elektrycznej; - miejscowe szpachlowanie dla wykonania malowania ścian i sufitów; - wykonanie okładzin ścian z kamieni sztucznych; - montaż nowych drzwi z ościeżnicami; - montaż parapetów okiennych z konglomeratu; - wymiana urządzeń sanitarnych oraz grzejnika z zaworami w pomieszczeniu WC męskim; - uprzątnięcie terenu po zakończeniu prac. (pomieszczenia po kasach) - uzupełnienie tynku na ścianach i sufitach; - przygotowanie powierzchni ścian i sufitów pod malowanie; - malowanie ścian i sufitu oraz grzejników. b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót określony został w przedmiarze robót (załącznik nr 1b do SIWZ). c) Sposób wykonania pomieszczenia WC damskiego zostanie uzgodniony z zamawiającym. d) Sposób wykonania pomieszczenia WC męskiego zawarto w załączniku nr 1 c. Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne wykonania pomieszczenia. Wszelkie zmiany wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z zamawiającym. 1.2. ZADANIE nr 2 1.2.1. Wykonanie remontu pomieszczeń biurowych i sanitarnych Warsztatu Sieci Wodociągowej przy ul. Wołyńskiej 57 w Chełmie. a) Zakres robót obejmuje m.in.: - prace przygotowawcze (m.in.: zabezpieczenie folią ochronną okien, drzwi, parapetów, podłóg), - przygotowanie powierzchni pod malowanie, - malowanie, kolory farb: odcienie żółtego, odcienie niebieskiego, - uprzątnięcie terenu po zakończeniu prac. b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót określony został w przedmiarze robót (załącznik nr 1.2 a do SIWZ). 1.2.2. Wykonanie remontu pomieszczeń biurowych Biura Obsługi Klienta przy ul. Wołyńskiej 57 w Chełmie. a) Zakres robót obejmuje m.in.: - przygotowanie powierzchni ścian i sufitu pod malowanie z zabezpieczeniem podłóg, stolarki, mebli, urządzeń, itp., - nadbudowa istniejącej ścianki aluminiowej pokoju kierownika, - wykonanie miejscowo tynku na ścianach, - malowanie emulsyjne ścian - kolor do uzgodnienia (np. jasny beż - RAL 1015) i sufitu - kolor biały. - uprzątnięcie terenu po zakończeniu prac. b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót określony został w przedmiarze robót (załącznik nr 1.2 b do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45453000-7
Dodatkowe kody CPV:
45210000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: ZADANIE nr 1 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT43198.48 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 46690.80 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: ZADANIE nr 2 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT17000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 19188 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Organizacja wyjazdów edukacyjnych dla uczestników projektu pn. "SIÓDEMKA" Z PASJĄ - SZKOŁA DLA MNIE I DLA CIEBIE
- DOSTAWA 80 KOMPLETÓW UBRAŃ SPECJALNYCH ( 4 CZĘŚCIOWYCH) ORAZ BIELIZNY TERMO AKTYWNEJ DLA STRAŻAKÓW KOMENDY MIEJSKIEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ w CHEŁMIE
- ZP.260.1.2024 ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY I USŁUG WSPARCIA GRUPY INTERWENCYJNEJ
- Remont płyt betonowych, nawierzchni drogi celnej oraz nawierzchni betonowej na DPG w Kukurykach i Terminalu Samochodowym w Koroszczynie
- Sprzęt medyczny jednorazowego użytku przeznaczony do anestezjologii oraz na blok operacyjny
- "Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego dotyczącego budowy drogi powiatowej Nr 1850L na odcinku Kajetanówka- Rogatka"
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.