eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › Remont budynków MPGK Sp. z o.o. przy ul. Wołyńskiej 57 w Chełmie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-14

Ogłoszenie nr 108056 - 2017 z dnia 2017-07-14 r.

Chełm: Remont budynków MPGK Sp. z o.o. przy ul. Wołyńskiej 57 w Chełmie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 517277-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 11005287100000, ul. ul. Wołyńska 57, 22100 Chełm, państwo Polska, woj. lubelskie, tel. 082 5631461 do 63, faks 825 630 450, e-mail tomasz.szajkowski@mpgk.chelm.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.mpgk.chelm.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Przedsiębiorstwo komunalne

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont budynków MPGK Sp. z o.o. przy ul. Wołyńskiej 57 w Chełmie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: 1.1. ZADANIE nr 1: 1.1.1. Wykonanie remontu pomieszczeń podpiwniczenia w budynku przy ul. Wołyńskiej 57 w Chełmie. a) Zakres robót obejmuje m.in.: - prace przygotowawcze (m.in.: zabezpieczenie folią ochronną okien, drzwi, parapetów), - wykucie ościeżnic i wbudowanie nowych ościeżnic z montażem drzwi, - rozebranie posadzki z płytek PCV w pomieszczeniu pod schodami, - wykucie kratek wentylacyjnych i montaż nowych, - uzupełnienie cokolików z płytek gres, - wykonanie posadzki z płytek gres pom. nr 0.17 i pom. pod schodami, - montaż nowych parapetów podokiennych, - wykonanie miejscowo tynku na ścianach, - przygotowanie powierzchni ścian i sufitu pod malowanie, - malowanie ścian i sufitu, - uprzątnięcie terenu po zakończeniu prac. b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót określony został w przedmiarze robót (załącznik nr 1 a do SIWZ). 1.1.2. Wykonanie remontu pomieszczeń parteru w budynku przy ul. Wołyńskiej 57 w Chełmie. a) Zakres robót obejmuje m.in.: (WC parter: męski, damski) - prace przygotowawcze (m.in.: zabezpieczenie folią ochronną okien), - wyrównanie podłoży gruntowych; - izolacja przeciwwilgociowa; - izolacja termiczna; - podłoża pod posadzki; - okładziny podłogowe z płytek ceramicznych; - wykucie ościeżnic z muru w pomieszczeniu sanitarnym z przebudowaniem ścianek działowych; - montaż kratek wentylacyjnych; - otynkowanie ścian tynkiem II kat. pod okładziny ścian pomieszczeń sanitarnych; - oczyszczenie tynku sufitu; - uzupełnienie bruzd po wykonanej instalacji elektrycznej; - miejscowe szpachlowanie dla wykonania malowania ścian i sufitów; - wykonanie okładzin ścian z kamieni sztucznych; - montaż nowych drzwi z ościeżnicami; - montaż parapetów okiennych z konglomeratu; - wymiana urządzeń sanitarnych oraz grzejnika z zaworami w pomieszczeniu WC męskim; - uprzątnięcie terenu po zakończeniu prac. (pomieszczenia po kasach) - uzupełnienie tynku na ścianach i sufitach; - przygotowanie powierzchni ścian i sufitów pod malowanie; - malowanie ścian i sufitu oraz grzejników. b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót określony został w przedmiarze robót (załącznik nr 1b do SIWZ). c) Sposób wykonania pomieszczenia WC damskiego zostanie uzgodniony z zamawiającym. d) Sposób wykonania pomieszczenia WC męskiego zawarto w załączniku nr 1 c. Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne wykonania pomieszczenia. Wszelkie zmiany wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z zamawiającym. 1.2. ZADANIE nr 2 1.2.1. Wykonanie remontu pomieszczeń biurowych i sanitarnych Warsztatu Sieci Wodociągowej przy ul. Wołyńskiej 57 w Chełmie. a) Zakres robót obejmuje m.in.: - prace przygotowawcze (m.in.: zabezpieczenie folią ochronną okien, drzwi, parapetów, podłóg), - przygotowanie powierzchni pod malowanie, - malowanie, kolory farb: odcienie żółtego, odcienie niebieskiego, - uprzątnięcie terenu po zakończeniu prac. b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót określony został w przedmiarze robót (załącznik nr 1.2 a do SIWZ). 1.2.2. Wykonanie remontu pomieszczeń biurowych Biura Obsługi Klienta przy ul. Wołyńskiej 57 w Chełmie. a) Zakres robót obejmuje m.in.: - przygotowanie powierzchni ścian i sufitu pod malowanie z zabezpieczeniem podłóg, stolarki, mebli, urządzeń, itp., - nadbudowa istniejącej ścianki aluminiowej pokoju kierownika, - wykonanie miejscowo tynku na ścianach, - malowanie emulsyjne ścian - kolor do uzgodnienia (np. jasny beż - RAL 1015) i sufitu - kolor biały. - uprzątnięcie terenu po zakończeniu prac. b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót określony został w przedmiarze robót (załącznik nr 1.2 b do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV: 45210000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: ZADANIE nr 1
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT43198.48
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Usługi budowlane i Handel Halina Pawelec, , Strupin Mały 76, 22-100, Chełm, kraj/woj. lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 46690.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 43000
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 46690.80
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: ZADANIE nr 2
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT17000
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Usługi budowlane i Handel Halina Pawelec, , Strupin Mały 76, 22-100, Chełm, kraj/woj. lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 19188
Oferta z najniższą ceną/kosztem 15000
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 19188
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.