eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szubin › Modernizacja osady Leśnictwa Glinki.



Ogłoszenie z dnia 2007-06-28

Szubin: Modernizacja osady Leśnictwa Glinki.
Numer ogłoszenia: 108036 - 2007; data zamieszczenia: 28.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Szubin, ul. Szubin Wieś 52, 89-200 Szubin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3910310, 3910324, fax 052 3910337.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://szubin.torun.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja osady Leśnictwa Glinki..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Określenie przedmiotu zamówienia: wykonanie robót budowlanych wraz z objęciem funkcji kierownika budowy dla zadania polegającego na modernizacji osady Leśnictwa Glinki w zakresie: modernizacja budynku mieszkalnego (leśniczówki): - wymiana pokrycia dachowego z płyt azbestowo-cementowych na blachodachówkę, - docieplenie ścian zewnętrznych, wykonanie nowej elewacji, - wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, - remont pomieszczeń na parterze i piętrze budynku (częściowo wykonanie nowych posadzek, wymiana podłóg, gładzie gipsowe na ścianach i sufitach, remont łazienek), - docieplenie stropu na poddaszu, - wymiana drewnianych okładzin schodów wewnętrznych, - przebudowa otworów okiennych, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, - wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej, - wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej wraz z montażem przydomowej biologicznej oczyszczalni ścieków, - wymiana instalacji centralnego ogrzewania bez kotła, - wykonanie tarasu z balustradą i zadaszeniem, - docieplenie stropodachu nad kancelarią, - wykonanie opaski wokół budynku , chodników oraz miejsca parkingowego z kostki brukowej, - remont ogrodzenia drewnianego, wykonanie fragmentu ogrodzenia z siatki. modernizacja budynku gospodarczego: - wymiana pokrycia dachowego z płyt azbestowo-cementowych na blachodachówkę, - wymiana rynien i rur spustowych, - remont elewacji - uzupełnienie tynków i malowanie, - wykonanie w budynku pomieszczenia garażowego, - wykonanie posadzek betonowych, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, montaż wrót garażowych, - montaż schodów na poddasze, - wykonanie opaski wokół budynku, - wymiana instalacji elektrycznej, naprawa przyłącza do budynku. Rozbiórka 5 budynków gospodarczych. Szczegółowy zakres robót określony jest w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót stanowiącym załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wartość zamówienia - powyżej 14.000 EUR. Miejsce wykonania robót: Liszkówko, 89-100 Sadki, Powiat Nakło, Województwo Kujawsko-Pomorskie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wymagane wadium 5000 zł..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: · w postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych, · spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych, · spełniają warunki dodatkowe dotyczące sytuacji prawnej, ekonomicznej i finansowej określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego druku), b) szczegółowy kosztorys ofertowy (wg dołączonego przedmiaru robót), c) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert], d) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy [na formularzu ofertowym]; e) oświadczenie oferenta, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 pt. 4 -9 ustawy [na formularzu ofertowym]; f) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert]; g) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert]; h) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - na formularzu ofertowym wg zał. nr 3 do SIWZ, i) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; warunek uznaje się za spełniony po przedstawieniu dokumentów potwierdzających nadanie uprawnień przez właściwe organy do kierowania robotami budowlanymi w odpowiednich specjalnościach, wraz z dokumentami świadczącymi o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, j) wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada (dysponuje) wykonawca - wg zał. nr 2. k) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Warunek uznaje się za spełniony po udokumentowaniu przez oferenta zrealizowania w charakterze głównego wykonawcy w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej trzech robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł każde, z podaniem dat i miejsca wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie - wg załącznika 4 do SIWZ. l) sprawozdania finansowego albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich trzech lat obrotowych a jeżeli okres działalności jest krótszy - za ten okres. Warunek uznaje się za spełniony, jeżeli oferent przedstawi dokumenty potwierdzające obroty firmy za okres ostatnich trzech lat obrotowych nie mniejsze niż 500.000 zł netto rocznie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. okres rękojmi - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://szubin.torun.lasy.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Szubin Szubin Wieś 52 89-200 Szubin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2007 godzina 09:00, miejsce: siedziba Nadleśnictwa Szubin (sekretariat) Szubin Wieś 52 89-200 Szubin.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.