eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › REKONSTRUKCJA (PRACE KONSERWATORSKO-REMONTOWE) PRZEDPROŻA KAMIENICY PRZY UL. PIWNEJ 1 /2 W GDAŃSKU



Ogłoszenie z dnia 2008-05-21

Gdańsk: REKONSTRUKCJA (PRACE KONSERWATORSKO-REMONTOWE) PRZEDPROŻA KAMIENICY PRZY UL. PIWNEJ 1 /2 W GDAŃSKU
Numer ogłoszenia: 108010 - 2008; data zamieszczenia: 21.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pomorska Izba Rzemieślnicza Małych i Średnich Przedsiębiorstw Gdańsk, ul. Piwna 1/2, 80-831 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 0-58 3018441, 3057541, fax 0-58 3017931.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomorskaizba.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorząd gospodarczy i zawodowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REKONSTRUKCJA (PRACE KONSERWATORSKO-REMONTOWE) PRZEDPROŻA KAMIENICY PRZY UL. PIWNEJ 1 /2 W GDAŃSKU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Prace konserwatorsko-remontowe będą prowadzone na przedprożu kamienicy przy ul. Piwnej 1 /2 na terenie działki nr 279 w obrębie ewidencyjnym 89 w jednostce ewidencyjnej Gdańsk, wpisanym do rejestru zabytków pod nr 299 decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 24.02.1967 r. (nowy rej. 424) usytuowanym ponadto w obszarze zabytkowego miasta Gdańska wpisanego do rejestru zabytków pod numerem 8 decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Gdańsku z dnia 11.10.1947 r. - obecnie pod numerem 15 (nowy numer rejestru zabytków), uznanego ponadto zarządzeniem Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 8.09.1994 r. za pomnik historii. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do siwz (dokumentacja projektowa z przedmiarem robót). Podstawowe zadania to: 1) Utrzymanie i odtworzenie historycznej formy przedproża. 2) Obniżenie rzędnej tarasu połączoną z rozbiórką płyty stropowej na całej powierzchni przedproża i wykonanie nowego stropu o konstrukcji stalożelbetowej. 3) Przebudowa konstrukcji schodów wejściowych na żelbetową. 4) Rozbiórka ścian zewnętrznych co najmniej 1 metr poniżej poziomu terenu oraz ich rekonstrukcja. 5) Korekta systemu odwodnienia. 6) Wykonanie izolacji przeciwwilgociowych pionowych i poziomych. 7) Konserwacja kamieniarki, elementów metalowych i drewnianych. 8) Inne zagadnienia: a) wykonanie w obrębie tarasu nowej posadzki z płyt piaskowca, b wykonanie kamiennych stopni progów przy wejściach do budynku, c) wykonanie nowego pawilonu ze schodami zejściowymi do piwnicy. Sposób wykonania przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załącznik nr 1c SIWZ) oraz Programem Prac Konserwatorskich przy elementach przedproża kamienic ul. Piwna 1 /2 w Gdańsku (załącznik nr 1 b SIWZ). Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiot zamówienia zgodnie z dokumentacją składającą się na SIWZ i wskazanym w załączniku nr 5 do SIWZ projektem umowy. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa etapy realizacji: I etap to wykonanie rekonstrukcji przedproża kamienicy - roboty konserwatorskie. Zakres realizacji Etapu I określają załączniki do SIWZ nr 1a), 1b), 1c), 1e). Termin realizacji I-go Etapu: do dnia 10 listopada 2008 r. II etap to wykonanie rekonstrukcji przedproża kamienicy - roboty ogólnobudowlane. Zakres realizacji etapu II określają załączniki do SIWZ nr 1a), 1b), 1c), 1 d). Termin realizacji II-go Etapu: do dnia 28 listopada 2008 r.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Oryginalny kod CPV: 45.26.23.10 - Zbrojenie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.23.10 - Zbrojenie Oryginalny kod CPV: 45.26.23.00 - Betonowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.23.00 - Betonowanie Oryginalny kod CPV: 45.26.25.20 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.20 - Roboty murowe Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Oryginalny kod CPV: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu nieograniczonego jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 6.000,00 złotych (słownie: sześć tysięcy złotych) Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, który wynosi 30 dni od upływu terminu do składania ofert. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków. 1.Zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają wymagane przepisami prawa uprawnienia do wykonywania niniejszego zamówienia; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 1) W zakresie warunków wskazanych w ust. 1 pkt. 1) i 4) wymaga się, aby Wykonawca wykazał, iż posiada uprawnienie do wykonywania działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia oraz, iż nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp Ocena spełnienia wyżej wskazanych warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w rozdz. 6 ust. 1 od pkt. 1) do 4) oraz oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 2) W zakresie warunku wskazanego w ust. 1 pkt. 2) wymaga się, aby: a) Wykonawca wykazał, iż wykonał w okresie ostatnich pięciu lat, przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; z należytą starannością co najmniej trzy roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem (tj. roboty konserwatorsko-budowlane w branży ogólnobudowlane), w tym co najmniej 2 roboty w obiektach zabytkowych i o wartości zbliżonej do niniejszego przedmiotu zamówienia, przy czym wartość każdej z robót nie może być niższa od kwoty 250.000,00. złotych brutto (wzór formularza wykazu wykonanych robót budowlanych stanowi załącznik nr 2 do SIWZ) b) Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje co najmniej jedną osobą prowadzącą prace konserwatorskie, która posiada uprawnienia do prowadzenia prac konserwatorskich przy zabytkach nieruchomych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9.06.2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. z 2004 r., Nr 150, poz. 1579), tj.: tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu wyższych studiów na kierunku konserwacja i restauracja dział sztuki lub wyższych studiów w specjalności w zakresie konserwacji zabytków, odbytą po ukończeniu tych studiów co najmniej 12-miesięczną praktykę zawodową w zakresie konserwacji i badania zabytków. lub osobą, która uzyskała zaświadczenie o kwalifikacjach na podstawie § 19 rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z dnia 24 sierpnia 1964 r. w sprawie zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach i archeologicznych prac wykopaliskowych (Dz. U. Nr 31, poz. 197) oraz § 17-19 rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z dnia 11 stycznia 1994 r. o zasadach i trybie udzielania zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach oraz prac archeologicznych i wykopaliskowych, warunkach ich prowadzenia i kwalifikacjach osób, które mają prawo prowadzenia tej działalności (Dz. U. Nr 16, poz. 55). c) Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcje kierownika robót budowlanych - posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności budowlano - konstrukcyjnej budowlanego oraz odbyła co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych i posiadającą aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w rozdz. 6 ust.1 pkt. 5), 6) i 7) oraz oświadczenia, iż posiada niezbędne doświadczenie w zakresie realizacji niniejszego zamówienia, wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 3) W zakresie warunku wskazanego w ust. 1 pkt. 3) Wykonawca musi wykazać, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 500.000,00 złotych. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w rozdz. 6 ust. 1 pkt. 7) oraz oświadczenia, iż znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. W celu potwierdzenia spełniania opisanych wyżej warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty i oświadczenia określone w SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych przez Wykonawcę, a wymaganych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dokumentów i oświadczeń na zasadzie: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Dokumenty załączone do oferty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Uznaje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów załączonych do oferty. 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda niżej wskazanych dokumentów: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością niniejszemu przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości oraz dat wykonania i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, (wzór formularza wykazu wykonanych robót stanowi załącznik nr 2 do SIWZ). 6) wykaz osób/osoby wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, iż Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą prowadzącą prace konserwatorskie, która posiada uprawnienia do prowadzenia prac konserwatorskich przy zabytkach nieruchomych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9.06.2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. Nr 150, poz. 1579 z 2004 r.), (tj.: posiada tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu wyższych studiów na kierunku konserwacja i restauracja dział sztuki lub wyższych studiów w specjalności w zakresie konserwacji zabytków i odbytą po ukończeniu tych studiów co najmniej 12-miesięczną praktykę zawodową w zakresie konserwacji i badania zabytków) lub osobą, która uzyskała zaświadczenie o kwalifikacjach na podstawie § 19 rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z dnia 24 sierpnia 1964 r. w sprawie zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach i archeologicznych prac wykopaliskowych (Dz. U. Nr 31, poz. 197) oraz § 17-19 rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z dnia 11 stycznia 1994 r. o zasadach i trybie udzielania zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach oraz prac archeologicznych i wykopaliskowych, warunkach ich prowadzenia i kwalifikacjach osób, które mają prawo prowadzenia tej działalności (Dz. U. Nr 16, poz. 55). 7) wskazanie osoby, która będzie kierownikiem robót w niniejszym zamówieniu wraz z załączonymi dokumentami stwierdzającymi, że osoba ta posiada wymagane uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz odbyła co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych i aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 8) Polisę, a w przypadku jego braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 500.000,00 złotych. wraz z dowodem zapłaty składki. 9) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór formularza oświadczenia o spełnieniu warunków stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). 2. Udział w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 2) Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi złożyć dokumenty, o których mowa w niniejszym rozdziale w ust. 1 pkt 1), 2), 3) 4), 8). 3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia złożą łącznie Formularz oferty oraz jeden komplet dokumentów, o których mowa w niniejszym rozdziale ust. 1 pkt 5) do 7) i 9). Dokumenty te powinny być przygotowane w taki sposób, aby Zamawiający mógł dowiedzieć się, jaki udział w wykonaniu zamówienia będzie miał każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa: 3.1. w ust. 1 pkt. 1), 3), 4) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 3.1.a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.1.b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, 3.1.c) nie orzeczono wobec niego zakazu o ubieganie się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.2 w ust. 1 pkt. 2) - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia lub zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.3 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa ust. 3.1.a), 3.1.b), 3.1.c), 3.2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy wystawienia oświadczeń stosuje się odpowiednio do wskazanych powyżej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pomorskaizba.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pomorska Izba Rzemieślnicza Małych i Średnich Przedsiębiorstw 80-831 Gdańsk, ul. Piwna 1/2, sekretariat pok.152, piętro Ia.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2008 godzina 09:10, miejsce: Pomorska Izba Rzemieślnicza Małych i Średnich Przedsiębiorstw 80-831 Gdańsk, ul. Piwna 1/2 pokoju nr 152, Gabinet Prezesa, piętro Ia,.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia jest finansowany dotacją celową udzieloną przez Gminę Miasta Gdańsk.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.