eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › wykonanie ułożenia kostki pozbrukowej przy budynku Wydziału Nauk o Żywności i Żywieniu u zbiegu ulic Wojska Polskiego i Podlaskiej, ułożenie chodnika z kostki pozbrukowej od amfiteatru budynku Wydziału Technologii Drewna w kierunku budynku przy ul. Wołyńs

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-28

Poznań: wykonanie ułożenia kostki pozbrukowej przy budynku Wydziału Nauk o Żywności i Żywieniu u zbiegu ulic Wojska Polskiego i Podlaskiej, ułożenie chodnika z kostki pozbrukowej od amfiteatru budynku Wydziału Technologii Drewna w kierunku budynku przy ul. Wołyńskiej 33, ułożenie chodników + schodów z kostki pozbrukowej w obrębie budynku Katedry Uprawy Roli i Roślin przy ul. Mazowieckiej 45
Numer ogłoszenia: 107992 - 2007; data zamieszczenia: 28.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Rolnicza im. Augusta Cieszkowskiego, ul. Wojska Polskiego 28, 60-637 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8487023, 8487043, fax 061 8487043, 8487145.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.au.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie ułożenia kostki pozbrukowej przy budynku Wydziału Nauk o Żywności i Żywieniu u zbiegu ulic Wojska Polskiego i Podlaskiej, ułożenie chodnika z kostki pozbrukowej od amfiteatru budynku Wydziału Technologii Drewna w kierunku budynku przy ul. Wołyńskiej 33, ułożenie chodników + schodów z kostki pozbrukowej w obrębie budynku Katedry Uprawy Roli i Roślin przy ul. Mazowieckiej 45.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje - I. Budynek WNoŻiŻ u zbiegu ulic Wojska Polskiego i Podlaskiej: Wykonanie koryta mechanicznie, głębokość 30 cm w gruncie kat. II-VI, montaż krawężników betonowych o wymiarach 15x30 cm z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo piaskowej, montaż obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo piaskowej, wykonanie podsypki piaskowej gr 15 cm po zagęszczeniu, podbudowy betonowej gr 15 cm z betonu B-15, ułożenie nawierzchni z kostki pozbrukowej betonowej grubości 6 cm na podsypce piaskowej z wyspoinowaniem spoin piaskiem, wykonanie opaski z tłucznia kamiennego gr 7 cm, rozbiórka schodów betonowych i wykonanie nowych schodów z betonu żwirowego B-15 zbrojonego siatką o oczkach 20x20 cm z prętów o średnicy 10 mm, montaż obrzeży betonowych jako podstopnic wraz z ułożeniem kostki pozbrukowej betonowej gr 6 cm na stopniach. II. Chodnik między budynkiem WTD, a budynkiem przy ul. Wołyńskiej 33: mechaniczne wykonanie koryta w gruncie kategorii I-IV na głębokość 20 cm, wywóz ziemi samochodami z budowy, montaż obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej, wykonanie podsypki piaskowej z zagęszczeniem mechanicznym gr. 15 cm po zagęszczeniu, ułożenie kostki betonowej pozbrukowej gr 6 cm na podsypce cementowo piaskowej. III. Ułożenie chodników + schodów z kostki pozbrukowej w obrębie budynku przy ul. Mazowieckiej 45: mechaniczna rozbiórka podbudowy betonowej i konstrukcji betonowych i wykonanie koryta w gruncie kat I-IV na głębokość 20 cm, podsypka piaskowa zagęszczona - 15 cm po zagęszczeniu, wykonanie podbudowy betonowej z betonu B-15 o grubości 15 cm oraz wybetonowanie schodów zbrojonych siatką stalową fi 12 mm o oczkach 15x15 cm, montaż obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo piaskowej, ułożenie kostki betonowej pozbrukowej grubości 6 cm na podsypce piaskowej, wywóz ziemi i gruzu z terenu budowy. Szczegółowy zakres prac określono w SIWZ i Zestawieniach ilościowo-wartościowych

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 56.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 3000 zł..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, oraz załączą do oferty nw. dokumenty i oświadczenia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.wypełniony formularz oferty, 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4.oświadczenie dotyczące spełnienia wymogów wynikających z art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i ust. 2 Ustawy, 5.wykaz osób, które będą wykonywać bezpośrednio zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa - dotyczy kierownika, 6.wykaz zrealizowanych prac - co najmniej 1 zamówienie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, o podobnym zakresie i wartości co najmniej 100.000 zł. brutto oraz załączą do oferty dokument wystawiony przez Zamawiającego, potwierdzający, że prace te zostały wykonane z należycie, 7.oświadczenie Wykonawcy o sposobie zabezpieczenia mediów na realizację zamówienia; 8.oświadczenie gwarancyjne Wykonawcy - udzielą co najmniej: 2 lata bezwarunkowej gwarancji na przedmiot zamówienia, 9.polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 100.000 zł. brutto. Na etapie składania ofert, Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia OC, jednakże Zamawiający wymaga przedstawienia oświadczenia wykonawcy, iż w wypadku wybrania jego oferty najpóźniej w dniu zawarcia umowy przedstawi Zamawiającemu dokument spełniający wymóg zapisany w pkt. 11. 10.zaparafowany (wszystkie strony) przez Wykonawcę projekt umowy, 11.zestawienie ilościowo - wartościowe w formie pisemnej i elektronicznej, 12.dowód wniesienia wadium (kserokopia). ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.au.poznan.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiajacego, budynek Collegium Maximum, ul. Wojska Polskiego 28, Poznań, Biuro Zamówień Publicznych, pok. 407 w godz. 10:00-13:00 lub za zaliczeniem pocztowym.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2007 godzina 08:30, miejsce: siedziba Zamawiajacego, budynek Collegium Maximum, ul. Wojska Polskiego 28, Poznań, Sekretariat Kanclerza, pok. 304 III ptr.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.