To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-01-19
Ogłoszenie nr 10798 - 2017 z dnia 2017-01-19 r.
Stryków: Świadczenie usług monitoringu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 358194-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stryków, krajowy numer identyfikacyjny
47205783300000, ul.
ul. Kościuszki
27,
95010
Stryków, państwo
Polska, woj.
łódzkie, tel.
427 198 002, faks
427 198 193, e-mail
strykow@strykow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.strykow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług monitoringu
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z obsługą monitoringu i dozorem obiektów Urzędu Miejskiego w Strykowie, zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru umowy. Usługa polega na monitorowaniu obiektów wskazanych przez Zamawiającego na terenie Strykowa od dnia 02.01.2017 r. do 31.12.2019 r. , obejmująca stałe, bezpośrednie obserwowanie obiektów przez co najmniej dwie osoby na jednej zmianie w stacji bazowej zlokalizowanej w budynku Państwowej Straży Pożarnej w Strykowie ul. Targowa 19. Wykonawca zapewni co najmniej 12 godzinne monitorowanie obiektów we wszystkie dni tygodnia w okresie od miesiąca marca do końca września danego roku oraz co najmniej 15 godzinne monitorowanie we wszystkie dni tygodnia w okresie od października do końca lutego danego roku. W ramach świadczonej usługi Wykonawca dostarczy, zainstaluje i uruchomi dodatkowe urządzenia systemu łączności i monitoringu wykazane w załączniku nr 2 do wzoru umowy. Urządzenia wymienione w załączniku nr 2 do wzoru umowy powinny być zgodne z zapisami opisu przedmiotu zamówienia; muszą posiadać certyfikat bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą przenoszącą europejskie normy zharmonizowane. Obowiązkiem Wykonawcy będzie zapewnienia pełnego współdziałania dostarczonego systemu z elementami istniejącego monitoringu Wykonawca zobowiązany jest do zaprowadzenia ewidencji wyposażenia oraz do ewidencji każdorazowej wymiany sprzętu (w przypadku naprawy itp.).W przypadku konieczności wymiany zamontowanych urządzeń, Wykonawca dokona wymiany na sprzęt o nie gorszych parametrach spełniających wymagania SIWZ. Wszelkie urządzenia i elementy systemu łączności i monitoringu z ostatnim dniem świadczenia usługi przechodzą na własność Zamawiającego. Na powyższą okoliczność zostanie sporządzony protokół zdawczo - odbiorczy. W celu utrzymania sprawności systemu Wykonawca raz na kwartał dokona przeglądu i konserwacji całego zainstalowanego systemu będącego w posiadaniu Zamawiającego. Konserwacja polegać będzie na czyszczeniu obiektywów wszystkich zainstalowanych kamer, regulacji ostrości obiektywów, sprawdzeniu naciągów lin wsporczych zainstalowanych masztów kratownicowych zamontowanych na budynku OSP i Urzędu Miejskiego w Strykowie. Sprawdzeniu prawidłowego funkcjonowania całości systemu. Z przeprowadzonego przeglądu i konserwacji sporządzony zostanie protokół. Na pisemne polecenie zamawiającego Wykonawca dokona odtworzenia i zabezpieczenia materiału dowodowego na nośniku elektronicznym lub optycznym (DVD, CD) z wybranych kamer i rejestratorów będących w posiadaniu Zamawiającego. Wymaga się zapisów monitoringu - archiwizacji nie krótszej niż 30 dni. Wszystkie koszty związane z realizacją niniejszego zamówienia ponosi Wykonawca. Zgodnie z art. 29 ust. 4 Ustawy Zamawiający określa następujące wymagania związane z realizacją przedmiotowego zamówienia: 1. Obowiązkiem Wykonawcy jest zatrudnienie osób niepełnosprawnych spełniających wymagania do pracy w przedmiotowym zamówieniu. Na każdej zmianie Zamawiający wymaga zatrudnienia minimum 2 osób. Wymóg ten obowiązuje przez cały okres trwania umowy. Wykonawca będzie zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu informacji o której mowa w art. 22 ust. 10 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (t.j. Dz. U z 2011 r., Nr 127 poz. 721 ze zm.) 2. Zamawiający preferuje zatrudnienie osób niepełnosprawnych zameldowanych/zamieszkałych na terenie Gminy Stryków. W takiej sytuacji Zamawiający wskaże Wykonawcy osoby niepełnosprawne jakimi dysponuje. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: Zamawiający wymaga zatrudnienia przy realizacji zamówienia przez wykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę - jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22§1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 ze zm.). Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem usługi. Wykonawca może powierzyć część zamówienia podwykonawcy/om z tym, że Zamawiający żąda wskazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy/om wraz ze wskazaniem danych kontaktowych podwykonawcy i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
79714000-2
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT521964.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 693734,76 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.