eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa artykułów i materiałów biurowych, artykułów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących na potrzeby realizacji projektu w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 działanie 3.2 oraz programu realizowanego w ramach SPPW przez Krajowy Fundusz Kapitałowy SA

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-04-06

Warszawa: Dostawa artykułów i materiałów biurowych, artykułów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących na potrzeby realizacji projektu w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 działanie 3.2 oraz programu realizowanego w ramach SPPW przez Krajowy Fundusz Kapitałowy SA
Numer ogłoszenia: 107975 - 2011; data zamieszczenia: 06.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 95779 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Krajowy Fundusz Kapitałowy S.A., ul. Krucza 16/22, 00-526 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 578 26 86, faks 0-22 578 26 87.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: o którym mowa w art. 3 ust. 3 pkt. 1 ustawy PZP.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów i materiałów biurowych, artykułów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących na potrzeby realizacji projektu w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 działanie 3.2 oraz programu realizowanego w ramach SPPW przez Krajowy Fundusz Kapitałowy SA.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów i materiałów biurowych, artykułów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących na potrzeby Krajowego Funduszu Kapitałowego SA przez okres 36 miesięcy bezpośrednio do siedziby zamawiającego na zasadach i w sposób określonych w umowie. Szczegółowy wykaz materiałów biurowych będących przedmiotem zamówieniem przedstawia załącznik nr 6. Jeżeli gdziekolwiek w siwz lub załącznikach pojawia się nazwa produktu lub producenta, zawsze możliwe jest zaproponowanie artykułów równoważnych. Obowiązek wykazania równoważności spoczywa na wykonawcy proponującym artykuły równoważne. Równoważność należy wykazać na podstawie katalogów, folderów, zdjęć, opisów technicznych, parametrów technicznych, próbek itp. W przypadku produktów oznaczonych numerem od 86 do 90 załącznika nr 6 zamawiający wymaga dołączenia certyfikatów jakości. Brak certyfikatu powoduje odrzucenie oferty. Zamówienie będzie realizowane przez okres 36 miesięcy od dnia podpisania umowy. Dostawy będą odbywały się sukcesywnie w miarę potrzeb, zgodnie ze złożonymi telefonicznie, faksem lub drogą elektroniczną zamówieniami w terminie do jednego dnia roboczego od dnia złożenia zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia w trakcie realizacji umowy zakresu opisane przedmiotu zamówienia. W takim przypadku oferentowi będzie przysługiwać tylko wynagrodzenie wynikające ze zrealizowanych dostaw. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: realizacja projektu w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 działanie 3.2 oraz program realizowany w ramach Szwajcarskiego Polskiego Programu Współpracy przez Krajowy Fundusz kapitałowy S.A..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pro Office Jarosław Sztobryn ,, ul. Instalatorów 7b, 02-237 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 111000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 50633,73

  • Oferta z najniższą ceną: 50633,73 / Oferta z najwyższą ceną: 50633,73

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.