eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › Serwis urządzeń transportu bliskiego (UTB) w budynkach Oddziałów ZUS w Białymstoku i Olsztynie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-01-15

Płock: Serwis urządzeń transportu bliskiego (UTB) w budynkach Oddziałów ZUS w Białymstoku i Olsztynie
Numer ogłoszenia: 10796 - 2015; data zamieszczenia: 15.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku , ul. Jachowicza 1, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 24 2625271, faks 24 2625660.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Serwis urządzeń transportu bliskiego (UTB) w budynkach Oddziałów ZUS w Białymstoku i Olsztynie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest serwis urządzeń transportu bliskiego (UTB) w budynkach Oddziałów ZUS w Białymstoku i Olsztynie. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, według wyboru Wykonawcy, na dowolną ilość części: Część nr 1: Serwis urządzeń transportu bliskiego w budynkach Oddziału ZUS w Białymstoku; Część nr 2: Serwis urządzeń transportu bliskiego w budynkach Centrum Szkolenia ZUS w Augustowie oraz w Inspektoratach ZUS w Augustowie i w Suwałkach; Część nr 3: Serwis urządzeń transportu bliskiego w budynkach Inspektoratów ZUS w Zambrowie i w Łomży; Część nr 4: Serwis urządzeń transportu bliskiego w budynku Oddziału ZUS w Olsztynie, Plac Konsulatu Polskiego 4; Część nr 5: Serwis urządzenia transportu bliskiego w budynku Oddziału ZUS w Olsztynie, ul. Kołobrzeska 8; Część nr 6: Serwis urządzenia transportu bliskiego w budynku Inspektoratu ZUS w Bartoszycach; Część nr 7 Serwis urządzeń transportu bliskiego w budynkach Inspektoratów ZUS w Kętrzynie i Lidzbarku Warmińskim; Część nr 8: Serwis urządzenia transportu bliskiego w budynku Biura Terenowego ZUS w Piszu. 3. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 134.000 euro.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.14.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca, który składa ofertę na wykonanie zamówienia w części nr 4, 5, 6, 7, 8 jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: - jeżeli Wykonawca składa ofertę na wykonanie zamówienia w części nr 4 - 1 500,00 zł. (jeden tysiąc pięćset złotych); - jeżeli Wykonawca składa ofertę na wykonanie zamówienia w części nr 5 - 500,00 (pięćset złotych); - jeżeli Wykonawca składa ofertę na wykonanie zamówienia w części nr 6 - 500,00 zł. (pięćset złotych); - jeżeli Wykonawca składa ofertę na wykonanie zamówienia w części nr 7 - 1 000,00 zł. (jeden tysiąc złotych); - jeżeli Wykonawca składa ofertę na wykonanie zamówienia w części nr 8 - 500,00 zł. (pięćset złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienie, wydane w formie decyzji administracyjnej przez organ właściwej jednostki dozoru technicznego, do naprawiania urządzeń transportu bliskiego, objętych usługą stanowiącą przedmiot zamówienia, zgodnie z art. 9 ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym (Dz.U. z 2013 r. poz. 963 z późn. zm.).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie wykonywała zamówienie, posiadającą: a) zaświadczenie kwalifikacyjne uprawniające do konserwacji dźwigów, wydane przez organ właściwej jednostki dozoru technicznego oraz b) świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją (na stanowisku eksploatacji oraz na stanowisku dozoru) w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji III.4.3.1 ogłoszenia, Wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Termin określony w sekcji III.4.3.1 ogłoszenia stosuje się odpowiednio.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wysokość wynagrodzenia Wykonawcy może ulec zmianie w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. 2. W przypadku zmiany przepisów, o których mowa w pkt 1, skutkujących istotną zmianą kosztów wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę, każda ze Stron umowy, w terminie 30 dni od dnia wejścia w życie przepisów wprowadzających te zmiany, może wystąpić do drugiej Strony o przeprowadzenie negocjacji w sprawie dokonania odpowiedniej zmiany wysokości wynagrodzenia. 3. Podstawą do przeprowadzenia negocjacji, o których mowa w pkt 2, będzie przedstawiana każdorazowo Zamawiającemu kalkulacja kosztów Wykonawcy, uwzględniająca wpływ wejścia w życie przepisów dokonujących te zmiany na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia stosownej kalkulacji na pisemne żądanie Zamawiającego, w terminie 7 dni od otrzymania żądania. 4. Z zastrzeżeniem wynikającym z postanowień art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 5. Nie wymagają zmiany umowy zmiany dotyczące: a) adresów, numerów telefonów, faksów, adresów poczty elektronicznej, przywołanych w umowie, b) numeru rachunku bankowego, na który Odbiorca usług będzie przekazywał wynagrodzenie Wykonawcy, jeżeli rachunek został przywołany w umowie, c) osób występujących po stronie Zamawiającego, Odbiorcy usług i Wykonawcy. 6. Każda ze Stron może jednostronnie dokonać zmian, o których mowa w punkcie poprzedzającym, w zakresie jej dotyczącym, powiadamiając o tym pisemnie odpowiednio drugą Stronę. 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zmiany umowy w zakresie przeniesienia praw i obowiązków wynikających z umowy na osoby trzecie w zakresie cesji wierzytelności. 8. Z wnioskiem o zmianę postanowień umowy może wystąpić Wykonawca i Zamawiający.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl/zampub
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku, al. Jachowicza 1, III piętro, pokój 403 - Centrum Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.01.2015 godzina 12:00, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku, Al. Jachowicza 1, 09-402 Płock, III piętro, pokój 403 - Centrum Zamówień Publicznych.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 21.02.2015.

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Znak sprawy nadany przez Zamawiającego: 280000/271/30/2014-CZP. 2. Dotyczy sekcji II.2 ogłoszenia: Wykonawca jest zobowiązany do wykonania zamówienia w terminie od dnia zawarcia umowy, nie wcześniej niż od dnia 01.02.2015 r., do dnia 31.12.2017 r. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. wspólników spółki cywilnej, uczestników konsorcjum): a) określone w sekcji III.3.1 ogłoszenia warunek udziału w postępowaniu musi spełnić oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; b) określone w sekcjach III.3.2 - III.3.5 ogłoszenia warunki udziału w postępowaniu muszą spełnić łącznie wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia; c) wymagane w sekcji III.4.1 ogłoszenia oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, o których mowa w sekcji III.3.4 ogłoszenia muszą złożyć łącznie Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, d) wymagane w sekcji III.4.1 ogłoszenia potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania działalności, o których mowa w sekcji III.3.1 ogłoszenia muszą zostać złożone odddzielnie przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, e) wymagane w sekcji III.4.2 ogłoszenia (w przypadku podmiotów zagranicznych odpowiednio w III.4.3.1) oraz w sekcji III.4.4 oświadczenia i dokumenty muszą zostać złożone oddzielnie przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. Miejsce i termin otwarcia ofert: a) Miejsce otwarcia ofert: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku al. Jachowicza 1, I piętro, sala konferencyjna b) Termin otwarcia ofert: 23.01.2015 r. o godz. 12.30 Osoba wyznaczona do porozumiewania się z Wykonawcami w dni robocze, w godzinach od 7.30 do 15.00: Krzysztof Zbrzeźny Oddział ZUS w Płocku Centrum Zamówień Publicznych tel. (24) 262-52-71 wew. 25 05, fax (24) 262-56-60 e-mail: zbrzeznyk@zus.pl.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.