eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konstancin-Jeziorna › Bieżące utrzymanie kanalizacji deszczowej Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna w roku 2008.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-15

Konstancin-Jeziorna: Bieżące utrzymanie kanalizacji deszczowej Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna w roku 2008.
Numer ogłoszenia: 10795 - 2008; data zamieszczenia: 15.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna, ul. Warszawska 32, 05-520 Konstancin-Jeziorna, woj. warszawskie, tel. 022 756 48 10, fax 022 756 48 85.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie kanalizacji deszczowej Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna w roku 2008..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem przetargu jest wykonywanie czynności bieżącego utrzymania kanalizacji deszczowej na terenie miasta i gminy Konstancin-Jeziorna. Kanalizacja deszczowa znajduje się w drogach gminnych, powiatowych i wojewódzkich położonych głównie w Konstancinie, nieliczne studnie chłonne w miejscowościach sąsiadujących z Konstancinem. Zadaniem wykonawcy wyłonionego w ramach przetargu będzie spowodowanie, by kanalizacja działała w każdym czasie sprawnie, w pasach dróg nie tworzyły się zastoiska wód opadowych, nie było zagrożeń dla uczestników ruchu drogowego (pieszych i kierowców) spowodowanych nadmiarem wód. Bieżący nadzór nad realizacją zamówienia będzie miał, oprócz upoważnionych pracowników Urzędu Miasta i Gminy, działający w imieniu zamawiającego Zakład Gospodarki Komunalnej w Konstancinie-Jeziornie. 1. Poniżej wykaz urządzeń kanalizacji deszczowej położonych na terenie miasta i gminy Konstancin-Jeziorna. Rodzaj urządzenia ilość sztuk/długość: - wpusty uliczne - 552 szt. - kanały deszczowe (ø 150 -290 mb, ø 200-1010 mb, ø 300-2640 mb, ø 250 -2670 mb, ø 400 - 4270 mb, ø 600-550 mb, ø 800-840 mb, ø 1000-640 mb, ø 1400- 600 mb, ø 1800-1400 mb) łącznie 14 910 mb. - studnie rewizyjne przełazowe, w tym jedna z przepompownią - 405 szt. - studnie chłonne -197 szt. - studnie przelotowe przy studniach chłonnych 20 szt. -separatory zamontowane na końcówkach kanałów deszczowych - 7 szt. - separatory zamontowane przy studniach chłonnych - 62 szt. - kanał powierzchniowy ażurowy 400x400 zamontowanym przy krawężniku z kratkami kątowymi w ilości 23 szt 100 mb. - przykanaliki (ø 160 i ø 200) łączące wpusty i studnie 2 415 mb. 2. Zakres czynności obejmujących eksploatację i konserwację kanalizacji deszczowej na terenie gminy Konstancin-Jeziorna. 2.1. Czyszczenie kanałów deszczowych włącznie ze studniami rewizyjnymi, wywóz osadu na miejsce zwałki. - częstotliwość czyszczenia minimum raz w roku, wywóz nieczystości do miejsca zwałki, bez dodatkowej zapłaty, zgodnie z przepisami dot. ochrony środowiska - należy zwiększyć częstotliwość czyszczenia w razie stwierdzenia zanieczyszczenia kanału. 2.2. Czyszczenie wpustów ulicznych włącznie z przykanalikami - minimum dwa razy w roku w terminach: wiosna (marzec/kwiecień) i jesień (październik /listopad) lub częściej w zależności od zanieczyszczenia wywóz nieczystości do miejsca zwałki, bez dodatkowej zapłaty, zgodnie z przepisami dot. ochrony środowiska. 2.3 Systematyczne czyszczenie kratek wpustów ulicznych szczególnie w okresie jesieni /liście, igliwie, błoto/ - stosownie do potrzeb, wywóz nieczystości do miejsca zwałki, bez dodatkowej zapłaty, zgodnie z przepisami dot. ochrony środowiska, 2.4. Czyszczenie studni chłonnych - minimum dwa razy w roku lub częściej w zależności od zanieczyszczenia wywóz nieczystości do miejsca zwałki, bez dodatkowej zapłaty, zgodnie z przepisami dot. ochrony środowiska 2.5. Odpompowywanie wód deszczowych ze studni chłonnych w przypadku zbyt małej naturalnej chłonności, na bieżąco, tak aby nie dopuścić do przepełnienia. UWAGA: kalkulując cenę oferty należy założyć, że żadna ze studni nie ma możliwości pełnego wchłaniania wód opadowych podczas intensywnego deszczu - stosownie do potrzeb 2.6. Czyszczenie separatorów włącznie z przyległymi studniami osadnikowymi. - wywóz i utylizacja osadu zgodnie z przepisami dot. ochrony środowiska - minimum dwa razy w roku. 2.7 Wymiana i uzupełnianie uzbrojenia naziemnego kanałów /włazy żeliwne, pokrywy żeliwne, wpusty żeliwne, kratki żeliwne/,opis w punkcie 3 i 4. 2.8. Wymiana uszkodzonych pokryw betonowych na studniach rewizyjnych, regulacja wysokości włazów żeliwnych i wpustow opis w punkcie 3 i 4 . 2.9. Kontrola szczelności i stanu technicznego kanałów i studni rewizyjnych - opis w punkcie 3 i 4. 2.10 Eksploatacja i konserwacja jednej przepompowni wód deszczowych polegająca na czyszczeniu, naprawie pomp, wymianie uszkodzonej armatury, konserwacji szafy sterowniczej - opis w punkcie 3i 4 . UWAGA: Gmina nie posiada własnego miejsca zwałki. 3. Zamawiający ustala, iż robociznę niezbędną do wymiany i uzupełniania uzbrojenia naziemnego kanałów, wymiany uszkodzonych pokryw na studniach rewizyjnych, regulacji wysokości włazów żeliwnych i wpustów, kontroli szczelności i stanu technicznego kanałów i studni rewizyjnych, oraz eksploatacji i konserwacji przepompowni wód deszczowych wykonawca musi skalkulować w ramach ceny oferty. 4. Podobnie należy skalkulować zakup niezbędnych materiałów pomocniczych, umożliwiających wykonanie robót, innych niż wymienione w pkt. 5. 5. Zamawiający ustala, iż w ramach zamówienia, za ryczałtową cenę bieżącego utrzymania, bez dodatkowej zapłaty, wykonawca będzie zobowiązany do montażu: -włazy żeliwne typu lekkiego - 5 szt. -włazy żeliwne typu ciężkiego - 5 szt. -pokrywy żeliwne - 10 szt. -wpusty żeliwne - 5 szt. -kratki żeliwne - 10 szt. 6. Eksploatację i konserwację przepompowni wód deszczowych należy prowadzić w ramach ceny ryczałtowej. W przypadku konieczności dokonania zakupu części zamiennych lub całych podzespołów ( np. pompa zatapialna), zamawiający sfinansuje zakup pod warunkiem zaakceptowania konieczności zakupu przez Dział Eksploatacji Wodociągów i Kanalizacji Zakładu Gospodarki Komunalnej w Konst. Jeziorna. 7. Akceptacji Działu Eksploatacji Wodociągów i Kanalizacji Zakładu Gospodarki Komunalnej w Konstancinie-Jeziornie, wymaga także zakup przez zamawiającego elementów wymienionych w pkt 5 w ilościach przekraczających podany w tym punkcie limit. 8. Odtworzenie nawierzchni przy wymianie uzbrojenia naziemnego leży po stronie zamawiającego. Wykonawca ma obowiązek wykonania prawidłowej podbudowy pod nawierzchnię (co będzie kontrolowane przez Wydział Dróg Gminnych) a także wyrównania podbudowy do poziomu jezdni. 9. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia rejestru czynności utrzymaniowych wykonywanych przez siebie w ramach realizacji zamówienia. Wzór rejestru będzie ustalony z wyłonionym wykonawcą. Rejestr należy przedstawiać do wiadomości zamawiającego lub podmiotu działającego na zlecenie zamawiającego, w okresach miesięcznych, lub na każde wezwanie zamawiającego. 10. Z rejestru o którym mowa w pk. 9 musi wynikać, że wykonawca zrealizował, również w zakresie ilościowym, w ciągu roku, przynajmniej czynności wymienione w pkt. 2. 11. Wykonawca ma prawo występować do zamawiającego z pisemnymi wnioskami o dokonanie dodatkowych zakupów, oraz sugerować wykonanie innych czynności które celem będzie poprawa stanu technicznego i skuteczności działania kanalizacji deszczowej. 12. W przypadku oddania do eksploatacji nowych odcinków kanalizacji deszczowej, studni chłonnych, separatorów, wejdą one w zakres eksploatacji i konserwacji przez wykonawcę na podstawie odrębnego zlecenia zamawiającego dla wykonawcy. II. W ramach przedmiotowego zamówienia, bez dodatkowej zapłaty, zamawiający oczekuje również wykonania do końca września 2008 roku szczegółowej inwentaryzacji technicznej elementów kanalizacji deszczowej istniejącej na terenie miasta i gminy. Inwentaryzacja musi obejmować zestawienie, sporządzone ulicami, osiedlami lub w podobny logiczny sposób pokazujące nie tyko zestawienie ilościowe i lokalizację elementów, ale również wyczerpującą informację o stanie technicznym urządzeń, wskazania dotyczące koniecznych lub pożądanych remontów i inne informacje niezbędne do planowania robót przy kanalizacji deszczowej w kolejnych latach. Inwentaryzacja musi być podpisana przez osobę podającą uprawnienia budowlane w specjalności sanitarnej. Osoba ta poniesie ewentualnie wszelkie konsekwencje wynikające z nierzetelnego wykonania inwentaryzacji.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.23.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi osprzętu dróg i innego sprzętu Kod CPV wg słownika 2008: 50.23.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi osprzętu dróg i innego sprzętu .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2a) Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w art. 23 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz.U. z 2007r., nr 223, poz. 1655 z póżn. zm.), zwanej dalej ustawą, została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, okazania umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 3.Informacje dotyczące spełniania minimalnych warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: - w ciągu ostatnich 3 lat (lub - jeżeli prowadzą działalność krócej niż 3 lata - w okresie prowadzenia tej działalności) wykonali co najmniej 2 usługi o wartości brutto co najmniej 200 000 PLN każde, rodzajem odpowiadające usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Za usługi tego samego rodzaju co usługi stanowiące przedmiot zamówienia Zamawiający uzna wykonywanie eksploatacji lub bieżącego utrzymania lub czynności tożsamych, nie będących wykonywaniem robót budowlanych związanych z kanalizacją deszczową. - dysponują co najmniej jednym urządzeniem do ciśnieniowego i podciśnieniowego utrzymania kanalizacji (popularne nazwy - wuko lub kombi). - posiadają polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (kontrakt i delikt) na kwotę nie niższą niż 100.000,00 PLN
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wymagane oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1)oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych i art. 24 ust. 1 i 2 o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (zał. nr 2 i zał. nr 3); 2)w zakresie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz niepodlegania wykluczeniu zgodnie z § 1 ust. 1 pkt. 1 rozporządzenia z dnia 19. maja 2006r. (Dz.U. z 2006r., nr 87, poz. 605): -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej) - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; -zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych wydane w oparciu o ustawę o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 roku (Dz. U. Nr 62 poz. 628 z pózn. zmianami), -zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych wydane w oparciu o w/w ustawę, lub umowę z podmiotem prowadzącym taką działalność i posiadającym takie zezwolenie (należy załączyć kopię umowy oraz kopię zezwolenia) 2. w zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: -wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (zał. nr 4 i zał. Nr 5) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych. -wykaz maszyn, urządzeń i sprzętu technicznego który będzie używany podczas wykonywania zamówienia (zał. nr 6); -wykaz wykonanych (a w przypadku świadczeń o charakterze okresowym lub ciągłym - wykonywanych) w okresie ostatnich 3 lat (a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), usług z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (zgodnie z Rozdz. VIII, pkt. 3 niniejszej SIWZ); 3)w zakresie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: -polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (kontrakt i delikt) na kwotę nie niższą niż 100.000,00 PLN,

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.konstancinjeziorna.pl BIP

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna, ul. Warszawska 32.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna ul.Warszawska 32 05-520 Konstancin-Jeziorna pokój nr 4. Otwarcie ofert ul. Swietlicowa 1 godz. 10:15..

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.