To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-13
Ogłoszenie nr 107959 - 2017 z dnia 2017-07-13 r.
Wrocław: Wykonanie stanowisk badawczych laboratorium hydrauliki Katedry Geotechniki, Hydrotechniki, Budownictwa Podziemnego i Wodnego Wydziału Budownictwa Lądowego i Wodnego Politechniki Wrocławskiej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 508061-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 88938-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Wrocławska, krajowy numer identyfikacyjny
55181193009000, ul.
ul. Wybrzeże Wyspiańskiego
27,
50370
Wrocław, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
713 202 182,32, faks
713 202 143, e-mail
bzp@pwr.edu.pl
Adres strony internetowej (URL): http://przetargi.pwr.edu.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie stanowisk badawczych laboratorium hydrauliki Katedry Geotechniki, Hydrotechniki, Budownictwa Podziemnego i Wodnego Wydziału Budownictwa Lądowego i Wodnego Politechniki Wrocławskiej
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP/BZP/071/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie stanowisk badawczych laboratorium hydrauliki Katedry Geotechniki, Hydrotechniki, Budownictwa Podziemnego i Wodnego Wydziału Budownictwa Lądowego i Wodnego Politechniki Wrocławskiej. 2. Zakres zadania obejmuje: Zaprojektowanie i wykonanie sześciu stanowisk badawczych w pom. nr 56e-f i nr 57 na niskim parterze, tj.: - stanowisko do badania wypływu cieczy przez przelewy i duże otwory; - stanowisko do badania rodzajów ruchu w przewodach pod ciśnieniem; - stanowisko do badania wypływu cieczy przez małe otwory i przystawki; - stanowisko do badania równowagi względnej cieczy; - stanowisko do badania przepływu cieczy w korytach otwartych; - stanowisko do badania strat energii mechanicznej wody "ANCONA". - zaprojektowanie i wykonanie nowego zbiornika stalowego dolnego w pomieszczeniu technicznym zlokalizowanym na poziomie piwnic (pod pom. nr 57); - zaprojektowanie i wykonanie nowej instalacji wodnej ze zbiornika dolnego w układzie zasilanie-powrót dla poszczególnych stanowisk badawczych wspomagane pracą pomp; - dostawę i montaż pomp regulujących przepływ wody w układzie zasilanie-powrót dla poszczególnych stanowisk badawczych ; - dostawę i montaż oprzyrządowania pomiarowego stanowisk badawczych; 3. Zakres robót szczegółowo opisuje program funkcjonalno-użytkowy stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ wraz z rysunkami. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. Prace będą wykonywane w systemie zaprojektuj i wybuduj. Prace będą wykonywane na czynnym obiekcie. 4. Realizacja prac następować będzie w poniższych Etapach: a) ETAP I umowy - opracowanie projektów wykonawczych: 1) opracowanie projektu wykonawczych poszczególnych branż wraz z niezbędnymi wyliczeniami, 2) opracowanie szczegółowych rysunków warsztatowych poszczególnych elementów laboratorium; 3) wykonanie szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB); 4) wykonanie innych opracowań niezbędnych na tym etapie realizacji prac projektowych; 5) wszelkie inne czynności wymienione lub wynikające z PFU stanowiącym zał. nr 2 do umowy; 6) uzyskanie akceptacji Zamawiającego ww. dokumentów zgodnie z §3 ust. 3 niniejszej umowy. b) ETAP II umowy - realizacja robót budowlanych zadania; c) ETAP III umowy - pełnienie nadzoru autorskiego - sprawowanie nadzoru autorskiego nad realizacją zadania określonego w ETAPIE II umowy, Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia udziela Zamawiającemu okresu gwarancji - min. 5 lat na dokumentację projektową oraz wszelkie prace i urządzenia objęte przedmiotem zamówienia. Szczegóły dotyczące rękojmi i gwarancji znajdują się w § 14 wzoru umowy (Załącznik nr 3 do SIWZ). Zamawiający w kryteriach oceny ofert będzie oceniał wydłużenie okresu gwarancji. 5. Zgodnie z art. 29 ust. 3a uPzp, Zamawiający określa wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia w sposób określony w art.22 par 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r - Kodeks pracy (Dz.U. z 2014r. poz.1502, z późn.zm), w następującym zakresie realizacji zamówienia: - roboty instalacyjne sanitarne 6. Terminy wykonania przedmiotu umowy: ETAP I umowy: wielobranżowe projekty wykonawcze oraz inne niezbędne opracowania określone w § 2 ust. 3 lit. a umowy przekazane zostaną Zamawiającemu w terminie do 6 tygodni od dnia zawarcia umowy. ETAP II umowy - wykonanie robót budowlanych zadania umowy do dnia 15.09.2017 r. ETAP III umowy - nadzór autorski sprawowany będzie w terminie realizacji ETAPU II umowy. Zakończenie przedmiotu umowy - do dnia 15.09.2017 r. Szczegóły dotyczące terminu wykonania i warunków realizacji zamówienia znajdują się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45330000-9
Dodatkowe kody CPV:
45223100-7,
45232152-2,
45223210-1,
45252110-2,
45442200-9,
45440000-3,
45300000-0,
44611500-1,
71220000-6,
71320000-7,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT348000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 331485.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont drogi wojewódzkiej nr 369 odcinkami pomiędzy m. Miszkowice a węzłem S3 Lubawka w km 10+535 - 11+972, km 12+500 - 13+068 i km 13+900 - 16+044, gmina Lubawka.
- Usunięcie źródeł zawilgocenia murów poprzez naprawę elewacji budynku (DWOMP Oddział w Jeleniej Górze).
- BZP.2711.25.2024.MP Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach wraz z myciem okien i sprzątaniem posesji wokół budynku przy pl. Uniwersyteckim 9/13 we Wrocławiu.
- Sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych na zajęcia dydaktyczne Wydziału Inżynierii Produkcji Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Dostawa drobnego sprzętu do wykonywania zabiegów maloinwazyjnych - dostawa noża harmonicznego
- Dostawa ciepła dla potrzeb Oddziału Terenowego Telewizji Polskiej S.A. w likwidacji we Wrocławiu przy ul. Karkonoskiej 8, w okresie 12 miesięcy (2)
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.