Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2016-04-29
Białystok: Rekonstrukcja historycznej tkaniny - parochetu wraz z lambrekinem na podstawie materiałów archiwalnych
Numer ogłoszenia: 107876 - 2016; data zamieszczenia: 29.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Podlaskie w Białymstoku , ul. Ratusz-Rynek Kościuszki 10, 15-426 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7421473, 7421440.
- Adres strony internetowej zamawiającego: muzeum@muzeum.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rekonstrukcja historycznej tkaniny - parochetu wraz z lambrekinem na podstawie materiałów archiwalnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie z materiałów własnych rekonstrukcji historycznej tkaniny - parochetu wraz z lambrekinem na podstawie materiałów archiwalnych (fotografii Szymona Zajczyka z okresu międzywojennego, przechowywanych w Instytucie PAN w Warszawie oraz dokumentacji - Pinkasu kahal Tiktin (Pinkasu Kahalu tykocińskiego 1621-1806, Nadav. M.) wydanego w Jerozolimie w 1996 r., Sefer Tiktin (Księga Tykocina) red. M. Bar-Juda i Z. Ben-Nachum - Ziomkostwo Tykocina w Izraelu, wydanej w Tel Awiwie w 1959 r.) 2. W ramach realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji z przeprowadzonych prac ( 2 egz. w wersji papierowej i 2 egz. w wersji cyfrowej na płycie CD/DVD) 3. Symbol według Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 92.52.21.00 - 7 Usługi ochrony obiektów historycznych. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ 5. Materiały archiwalne (dokumentacja fotograficzna) -Zdjęcie Nr 1 i 2 - załączniki do SIWZ 6. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary (materiały i urządzenia) określone w SIWZ i załącznikach pochodzące od konkretnych producentów są określone minimalnymi parametrami technicznymi i użytkowymi (jakościowymi i funkcjonalnymi) jakim muszą odpowiadać towary (materiały i urządzenia) aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. 1. PAROCHET wykonany nićmi imitującymi złoto i srebro na wzór dokumentacji archiwalnej - Zdjęcie nr 1 Wymiary: 235 cm x 112 cm Wymagane materiały Aksamit bordowy Tkanina jedwabna o splocie płóciennym w kolorze bordowym - aplikacja Płótno bawełniane - usztywnienie haftu Tkanina lniana o splocie płóciennym - podszewka Podkład niciany w partii haftów wypukłych Podkład papierowy w partii haftów wypukłych - tektura bezkwasowa Nić imitująca złoto Nić imitująca srebro Przędza jedwabna do przymocowania haftu kładzionego 2. LAMBREKIN (górna część parochetu) wykonany nićmi imitującymi złoto i srebro, na wzór dokumentacji archiwalnej - Zdjęcie Nr 2 Wymiary: 47 cm x 120 cm (z chwostami: 60 x 120 cm); Wymagane materiały Tkanina jedwabna w kolorze bordowym Płótno bawełniane - usztywnienie haftu Tkanina lniana o splocie płóciennym - podszewka Podkład niciany w partii haftów wypukłych Podkład papierowy w partii haftów wypukłych - tektura bezkwasowa Nić złota Nić srebrna Przędza jedwabna do przymocowania haftu kładzionego.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.52.21.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje tego warunku udziału w postępowaniu;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca: wykonał w ciągu trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres jego działalności jest krótszy - to w tym okresie) minimum dwie usługi polegające na polegających na odtworzeniu tkanin dekoracyjnych wykonanych z jedwabiu, bawełny lub włókien jedwabiopodobnych ( sztucznych lub syntetycznych) na podstawie historycznych wzorów tj. na podstawie fragmentów zabytkowych tkanin lub dokumentacji fotograficznej o wartości co najmniej 50.000 zł każda. UWAGA: w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub korzystania z zasobów podmiotów trzecich na podstawie art. 26 ust. 2b minimum jeden wykonawca lub jeden podmiot udostępniający zasoby musi posiadać pełne doświadczenie wskazane w warunku udziału w postępowaniu dla danej części, w której składana jest oferta.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje tego warunku udziału w postępowaniu;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca dysponuje lub będzie dysponował przynajmniej jedną osobą, posiadającą tytuł zawodowy magistra historii sztuki, specjalizującą się w historii tkanin zabytkowych, która wykonała min. jedną rekonstrukcję tkaniny na podstawie wzorów historycznych (fragmentów zabytkowych tkanin lub dokumentacji fotograficznej)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje tego warunku udziału w postępowaniu;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony zgodnie z treścią i podpisany formularz Oferta
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Doświadczenie - 20
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.muzeum.bialystok.pl/s,zamowienia-ktorych-wartosc-przekracza-kwote-30-tys-euro,375.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Podlaskie w Białymstoku
Ratusz - Rynek Kościuszki 10
15-426 Białystok
Dział AG.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2016 godzina 08:00, miejsce: Sekretariat Muzeum Podlaskiego w Białymstoku Ratusz - Rynek Kościuszki 10 15-426 Białystok.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Rekonstrukcja wnętrza sali Synagogi Wielkiej w Tykocinie etap II współfinansowany ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Odnowa i wykonanie nowego oznakowania poziomego w roku 2024 na sieci dróg wojewódzkich zarządzanych przez PZDW w Białymstoku z podziałem na zadania.
- Remont dylatacji modułowych estakad w ciągu drogi krajowej 8 i 65 ul. Gen. Stanisława Maczka w Białymstoku oraz w ciągu drogi krajowej 19 i 65 ul. Gen. Stanisława Sosabowskiego
- Dostawa pojemników z formaliną do próbek histopatologicznych
- Zakup i dostawa 500 ton masy na zimno do Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w 2024 r.
- Modernizacja zespołu auli Wydziału Elektrycznego ZK-DZP.262.30.2024
- Częściowa likwidacja barier architektonicznych na terenie kampusu Politechniki Białostockiej ZK-DZP.262.33.2024
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac konserwatorskich ołtarza głównego w Kościele Parafialnym p.w. WNMP w Lotyniu.
- Remont zabytkowego cmentarza z okresu I Wojny Światowej w Pęcicach II
- WYKONANIE REMONTU ELEWACJI W MUZEUM HISTORII TORUNIA W DOMU ESKENÓW WRAZ Z PRACAMI DODATKOWYMI
- Świadczenie usług konserwacji na cmentarzu wojennym z I wojny światowej nr 308 w Muchówce w województwie małopolskim.
- "Remont i konserwacja nagrobku Edwarda Reszke - Grobowiec Rodziny Karpińskich"
- Zabezpieczenie przeciwwilgociowe kościoła parafialnego pw. św. Józefa w Stróży
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.