eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i faksów oraz nośników danych dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 z podziałem na 21 części

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-06

Zgierz: Dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i faksów oraz nośników danych dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 z podziałem na 21 części
Numer ogłoszenia: 107851 - 2011; data zamieszczenia: 06.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu , ul. Parzęczewska 35, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 042 7144332, 7144505, faks 042 7144530.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.zgierz.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i faksów oraz nośników danych dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 z podziałem na 21 części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i faksów oraz nośników danych dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 z podziałem na 21 części. Przedmiot zamówienia jest określony we Wspólnym Słowniku Zamówień kodem: 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8, 32.58.20.00-6. Zamówienie poniżej 193 000 euro.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8, 32.58.20.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 21.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności z zakresu odbioru, utylizacji tj. zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbioru, utylizacji zużytych pojemników z tonerami, tuszami i taśmami / zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach - Dz.U. Nr 62 poz.628 z 2001r.z póź. zm./

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 2. Spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień Publicznych, tj. 2.1 Posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie przedmiotu zamówienia tj. wykażą się realizacją dostaw materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek lub faksów o łącznej wartości nie mniejszej niż cena oferty brutto (w przypadku złożenia oferty na kilka części wymóg dotyczy części o najwyższej cenie)w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentu potwierdzającego, że dostawy wyszczególnione w wykazie, zostały wykonane lub są wykonywane należycie - Załącznik nr 3. 2.2. Potwierdzą brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1, tj. przedłożą dokumenty, o których mowa w pkt. 3 ppkt. 3.2. SIWZ. Ocena spełnienia w/w warunków odbywać się będzie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 3 SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Oświadczenie o posiadaniu wszelkich wymaganych dokumentów dopuszczających do obrotu i używania zaoferowanego asortymentu, zgodnie z wymaganiami prawnymi obowiązującymi na terytorium RP.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Ceny mogą ulec zmianie w przypadku zmiany stawki VAT, obniżki cen rynkowych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.zgierz.pl/main.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 - Sekcja Zamówień Publicznych (budynek administracji).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2011 godzina 10:00, miejsce: w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 - Sekcja Zamówień Publicznych (budynek administracji).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Tonery do drukarek laserowych HP (zamienniki lub oryginalne pojemniki).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tonery do drukarek laserowych HP (zamienniki lub oryginalne pojemniki). Część 1 zawiera 12 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Tonery do drukarek laserowych HP (oryginalne nieregenerowane pojemniki).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tonery do drukarek laserowych HP (oryginalne nieregenerowane pojemniki). Część 2 zawiera 17 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Tusze do drukarek atramentowych HP (zamienniki lub oryginalne pojemniki).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tusze do drukarek atramentowych HP (zamienniki lub oryginalne pojemniki). Część 3 zawiera 24 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Tusze do drukarek atramentowych HP (oryginalne nieregenerowane pojemniki).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tusze do drukarek atramentowych HP (oryginalne nieregenerowane pojemniki). Część 4 zawiera 6 pozycji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: TONERY DO FAXÓW LASEROWYCH PANASONIC (oryginalne lub regenerowane pojemniki).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: TONERY DO FAXÓW LASEROWYCH PANASONIC (oryginalne lub regenerowane pojemniki). Część 5 zawiera 3 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: TONERY DO DRUKAREK LASEROWYCH BROTHER (oryginalne nieregenerowane).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: TONERY DO DRUKAREK LASEROWYCH BROTHER (oryginalne nieregenerowane). Część 6 zawiera 7 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: TONERY DO DRUKAREK LASEROWYCH KYOCERA (oryginalne nieregenerowane pojemniki).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: TONERY DO DRUKAREK LASEROWYCH KYOCERA (oryginalne nieregenerowane pojemniki). Część 7 zawiera 4 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: TONERY DO KSEROKOPIAREK TOSCHIBA (oryginalne lub regenerowane pojemniki).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: TONERY DO KSEROKOPIAREK TOSCHIBA (oryginalne lub regenerowane pojemniki). Część 8 zawiera 2 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: TONERY DO DRUKAREK KONICA MINOLTA (oryginalne lub regenerowane pojemniki).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: TONERY DO DRUKAREK KONICA MINOLTA (oryginalne lub regenerowane pojemniki). Część 9 zawiera 1 pozycję.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: TONERY DO DRUKAREK KONICA MINOLTA (oryginalne nieregenerowane pojemniki).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: TONERY DO DRUKAREK KONICA MINOLTA (oryginalne nieregenerowane pojemniki). Część 10 zawiera 8 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: TONERY DO DRUKAREK SAMSUNG (oryginalne lub regenerowane pojemniki).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: TONERY DO DRUKAREK SAMSUNG (oryginalne lub regenerowane pojemniki). Częśc 11 zawiera 2 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: TONERY i TUSZE DO DRUKAREK CANON (oryginalne lub regenerowane pojemniki).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: TONERY i TUSZE DO DRUKAREK CANON (oryginalne lub regenerowane pojemniki). Część 12 zawiera 5 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: TONERY i TAŚMY DO DRUKAREK OKI (oryginalne lub regenerowane pojemniki).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: TONERY i TAŚMY DO DRUKAREK OKI (oryginalne lub regenerowane pojemniki). Częśc 13 zawiera 8 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: TONERY i TAŚMY DO DRUKAREK OKI (oryginalne nieregenerowane pojemniki).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: TONERY i TAŚMY DO DRUKAREK OKI (oryginalne nieregenerowane pojemniki). Część 14 zawiera 9 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: TUSZE DO DRUKAREK LEXMARK (oryginalne lub regenerowane pojemniki).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: TUSZE DO DRUKAREK LEXMARK (oryginalne lub regenerowane pojemniki). Część 15 zawiera 2 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: TONERY DO DRUKAREK OLIVETTI (oryginalne nieregenerowane pojemniki).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: TONERY DO DRUKAREK OLIVETTI (oryginalne nieregenerowane pojemniki). Część 16 zawiera 2 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: TONERY DO DRUKAREK RICOCH (oryginalne lub regenerowane pojemniki).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: TONERY DO DRUKAREK RICOCH (oryginalne lub regenerowane pojemniki). Część 17 zawiera 2 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: TAŚMY DO FAXU SHARP (oryginalne lub regenerowane pojemniki).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: TAŚMY DO FAXU SHARP (oryginalne lub regenerowane pojemniki). Część 18 zawiera 1 pozycję.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: NOŚNIKI DANYCH (CD/DVD/ PENDRIVE).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: NOŚNIKI DANYCH (CD/DVD/ PENDRIVE). Część 19 zawiera 5 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.58.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: TAŚMY TRANSFEROWE(taśmy).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: TAŚMY TRANSFEROWE(taśmy). Część 20 zawiera 2 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.58.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: NOŚNIKI DANYCH (taśmy).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: NOŚNIKI DANYCH (taśmy). Część 21 zawiera 1 pozycję.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.58.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.