eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa Wola › budowa sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. Przemysłowej w Stalowej Woli

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-01-30

POZYCJA 10784

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Stalowa Wola: budowa sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. Przemysłowej w Stalowej Woli Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Stalowa Wola, do kontaktów: Elżbieta Kosior, ul. Wolności 7, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 6433565, fax 015 6433412, e-mail: dpakula@stalowawola.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.stalowawola.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Gmina Stalowa Wola, Elżbieta Kosior, ul. Wolności 7, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 0 15 643 34 48, fax 0 15 643 34 12, e-mail: kstarzomczyk@stalowawola.pl, www.stalowawola.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Stalowa Wola, Elżbieta Kosior, ul. Wonosci 7, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 0 15 643 34 48, fax 0 15 643 34 12, e-mail: kstarzomczyk@stalowawola.pl, www.stalowawola.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Gmina Stalowa Wola, Elżbieta Kosior, ul. Wolności 7, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 0 15 643 34 48, fax 0 15 643 34 12, e-mail: kstarzomczyk@stalowawola.pl, www.stalowawola.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. Przemysłowej w Stalowej Woli. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Stalowa Wola. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem Zamówienia realizowanego w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego i współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego jest budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej wraz z przepompownią ścieków w rejonie ulicy Przemysłowej w Stalowej Woli. Zasadniczy zakres robót inwestycyjnych obejmuje: - obsługę geodezyjną inwestycji - wykonanie kanalizacji grawitacyjnej z rur PC SN 8 SDR 34 DN 200 - 2952,5 m , DN 250 - 957,5 m , DN 315 - 514,5 m ; z rur PE 100 , PN 10 SDR 17,6 DN 250 - 120.5m - wykonanie kanalizacji sanitarnej tłocznej z rur PE100 ,PN 10 , SDR 17 , DN 160 - 1465m - przepompownię ścieków o wydajności Q = 10 l/s wraz z ogrodzeniem - 1 kpl - wykonanie przyłącza kablowego do przepompowni ścieków - kamerowanie wykonanej kanalizacji sanitarnej z zapisem na CD - odtworzenie dróg , chodników , terenów zielonych do stanu pierwotnego - wykonanie tymczasowych dróg dojazdowych do zakładów pracy na czas wykonywania robót (zapewnienie dojazdu do zakładów pracy w trakcie prowadzenia robót) 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Oryginalny kod CPV: 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych Oryginalny kod CPV: 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. Przemysłowej w Stalowej Woli. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.10.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Składając ofertę, Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przetargowe na czas równy okresowi związania ofertą. Wadium należy wnieść do dnia 6.03.2007 r. do godz.13.00 w wysokości 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 8.1. Przed przygotowaniem oferty Wykonawcy winni dokonać wizji w terenie oraz zapoznać się z dokumentacją techniczną zadania pn. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Przemysłowej w Stalowej Woli, aby zdobyć wszelkie informacje konieczne do przygotowania oferty. 8.2. Wykonawcy winni spełniać następujące warunki: a)wykonali w okresie ostatnich 5 lat (2002-2006) a jeżeli okres działalności Wykonawcy jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej 3 zadania tożsame lub zbliżone do przedmiotu zamówienia ( roboty kanalizacyjne) o wartości powyżej 4 000 000 zł każde, co winni potwierdzić dokumentami o ich należytym wykonaniu b)znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj: posiadają własne środki obrotowe lub zdolność kredytową zapewniającą realizację zamówienia w wysokości minimum 1 000 000 zł. c)dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz posiadają kadrę techniczną z uprawnieniami i kwalifikacjami ze wszystkich branż, które wystąpią przy realizacji przedmiotu zamówienia tj. , branży sanitarnej , drogowej , elektrycznej i geodezyjnej d)posiadają niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia wyposażenie sprzętowe tj. - frezarka do nawierzchni drogowych - koparka kołowa ( min. 2 szt. ) - koparka gąsienicowa ( min. 3 szt. ) - spycharka - ładowarka - równiarka - walec statyczny - walec wibracyjny - samochód samowyładowczy ( min. 4 szt. ) - samochód skrzyniowy ( min. 2 szt. ) - żuraw samochodowy - zgrzewarka do rur PE - rozściełacz do mas bitumicznych - urządzenie przewiertowe do wykonywania przewiertów poziomych typu WP 30/60 lub równoważne - deskowania systemowe - piła spalinowa do cięcia nawierzchni z asfaltobetonu e) dysponują możliwością przeprowadzenia badań laboratoryjnych: betonów, bitumów, kruszyw, stopnia zagęszczenia, innych wymaganych w Specyfikacjach Technicznych f) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym g) zaakceptują warunki i pozostałe zapisy umieszczone we wzorze umowy stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji h) nie są wykluczeni z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych i) treść złożonej przez nich oferty będzie odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia j) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności k)udzielą gwarancji na wykonane roboty na okres 5 lat l)wykonają siłami własnymi co najmniej 60% robót. 8.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie będące przedmiotem niniejszego postępowania kilku Wykonawców, działających w trybie art. 23 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych, warunki udziału formalne, tj. warunek posiadania uprawnienia do występowania w obrocie prawnym i warunek, aby nie być wykluczonym z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych muszą być spełnione oddzielnie przez każdego z tych Wykonawców, natomiast określone powyżej przez Zamawiającego warunki udziału merytoryczne, tj. posiadanie niezbędnej wiedzy, doświadczenia, potencjału technicznego, dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania mogą być spełnione łącznie przez wszystkich tych Wykonawców. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków będzie dwuwymiarowa. Wykonawca albo spełnia wszystkie warunki i jego oferta będzie podlegać ocenie, albo nie spełnia choćby jednego warunku i zostaje wykluczony z udziału w niniejszym postępowaniu. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do realizacji zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda aby Wykonawca dołączył do oferty, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujące dokumenty : 1)oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 - 3 ustawy z dnia 29.01.2004 - Prawo Zamówień Publicznych i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 powołanej powyżej ustawy; 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3)wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wzór formularza jest załączony do SIWZ) wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby, które będą wykonywać zamówienie (kadra techniczna) posiadają wymagane kwalifikacje i uprawnienia (wykaz kadry i ksero ich uprawnień oraz dokumenty potwierdzające przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa) 4)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7)wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia wyposażenia sprzętowego, jakie posiada Wykonawca (wzór formularza jest załączony do SIWZ), w przypadku braku potrzebnego sprzętu należy podać źródło pozyskania i przedłożyć umowę najmu; 8)wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat (2002-2006) robót tożsamych lub podobnych do przedmiotu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (minimum trzech zadań o wartości powyżej 4 000 000 zł każde), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, wzór formularza jest załączony do SIWZ; 9)informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca, że wysokość posiadanych środków finansowych i/lub zdolność kredytowa Wykonawcy jest nie mniejsza od kwoty 1 000 000 PLN. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10)polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip-stalowawola.e-zet.pl/pl/163/2/1370//oferty_miasta_przetargi.html. Opłata: 300 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Płatność za wydanie kompletnej specyfikacji istotnych warunków zamówienia przelewem na konto Zamawiającego lub za pobraniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2007 godzina 13:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 06.03.2007, godzina 14:00, Urząd Miasta w Stalowej Woli ul. Wolności 7, sala Nr 17.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Przedmiot zamówienia realizowany w ramach Działania 3.3 Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego i współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 26.01.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.