To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-13
Ogłoszenie nr 107840 - 2017 z dnia 2017-07-13 r.
Krosno Odrzańskie: Adaptacja budynku przy ul. Pocztowej 9 i 11 na mieszkania socjalne wraz z przebudową ciągów komunikacyjnych w otoczeniu budynku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuPlanowana inwestycja będzie realizowana w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020,Oś Priorytetowa 9: Infrastruktura społeczna, Działania 9.2: Rozwój obszarów zmarginalizowanych
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 538565-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krosno Odrzańskie, krajowy numer identyfikacyjny
97077026700000, ul.
ul. Parkowa
1,
66600
Krosno Odrzańskie, państwo
Polska, woj.
lubuskie, tel.
683 835 017, faks
683 835 122, e-mail
r.slupski@krosnoodrzanskie.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.wrota.lubuskie.pl/ugkrosnoodrzanskie/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Adaptacja budynku przy ul. Pocztowej 9 i 11 na mieszkania socjalne wraz z przebudową ciągów komunikacyjnych w otoczeniu budynku
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):IR.271.1.7.2017.RS
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wybudowanie inwestycji "Adaptacja budynku przy ul. Pocztowej 9 i 11 w Krośnie Odrzańskim na mieszkania socjalne wraz z przebudową ciągów komunikacyjnych w otoczeniu budynku", zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. Zamówienie powinno uwzględniać Wytyczne KPWK w Krośnie Odrzańskim co do robót wodno-kanalizacyjnych (załącznik 7a) oraz Koncepcję kanalizacji sanitarnej i deszczowej w rejonie ulic Walki Młodych, Pocztowej i Wąskiej w Krośnie Odrzańskim (załącznik 7b). Zamawiający dopuszcza wprowadzenie nieistotnych zmian w Programie Funkcjonalno-Użytkowym oraz zastrzega sobie prawo akceptacji rozwiązań. Zamówienie podzielone jest na części: CZĘŚĆ 1 - Adaptacja budynku przy ul. Pocztowej 9 i 11 na mieszkania socjalne. CZĘŚĆ 2 - Przebudowa ciągów komunikacyjnych w otoczeniu budynku. Wykonawca zaprojektuje, wybuduje, obejmie nadzorem autorskim i odda do użytkowania w stanie wolnym od wad i usterek. Każda z części składa się z dwóch etapów: Etap I : Wykonanie dokumentacji projektowej: projekt budowlany, wykonawczy wraz ze zgłoszeniem robót budowlanych/uzyskaniem niezbędnego pozwolenia, o którym mowa w art. 34 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.jedn. Dz. U. 2016 poz. 290, 961, 1165, 1250) lub decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej zgodnie z Ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz.U. z 2013 r. poz. 687 z późn. zm). W razie potrzeby należy uzyskać decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia wydaną zgodnie z ustawą o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199,poz. 1227 ze zm.). Etap II Wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowaną dokumentację projektową oraz odpowiednie przepisy prawne i normy. Zamówienie dla każdej z części obejmuje: Etap I: opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej (projekt budowlany, wykonawczy) dla przedmiotowego zadania oraz uzyskanie decyzji, opinii, pozwoleń, uzgodnień i zatwierdzeń wynikających z zakresu projektu oraz akceptację kompletnej dokumentacji przez Zamawiającego. W przypadku zaistnienia potrzeby, należy opracować operat wodno - prawny i uzyskać pozwolenie wodno - prawne, a także inne elementy niezbędne do realizacji zadania. W skład dokumentacji powinny wchodzić projekty: budowlany oraz wykonawczy obejmujące wszystkie branże i zawierające: wykonanie map do celów projektowych, część opisową, część rysunkową, obliczenia, zestawienia, decyzje, opinie, pozwolenia i uzgodnienia, szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 10 maja 2013 r.w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U. 2013 r., poz. 1129 j. t.), projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót oraz docelową organizację ruchu wraz z zatwierdzeniem, przedmiar robót (dotyczy wszystkich branż), informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), zgłoszenie robót budowlanych lub uzyskanie prawomocnego Pozwolenia budowlanego zgodnie z ustawą Prawo budowlane (t.jedn. Dz. U. 2016 poz. 290, 961, 1165, 1250) lub Decyzji o Zezwoleniu na Realizację Inwestycji Drogowej zgodnie z Ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz.U. z 2013 r. poz. 687 z późn. zm). dokumenty konieczne do Zgłoszenia robót budowlanych zgodnie z warunkami Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. 2016 poz. 290 z późn. zm.), lub dokumenty konieczne do uzyskania Pozwolenia budowlanego zgodnie z warunkami Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.jedn. Dz. U. 2016 poz. 290, 961, 1165, 1250). Etap II: wykonanie robót budowlanych zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną oraz STWiOR i odpowiednimi przepisami prawa. Realizacja inwestycji przewiduje adaptację budynku przy ul. Pocztowej 9 i 11 w Krośnie Odrzańskim na mieszkania socjalne i lokal usługowy wraz z przebudową ciągów komunikacyjnych w otoczeniu budynku. Zaleca się by Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie gdzie mają być wykonywane roboty budowlane oraz uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelki istotne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wykonawca dokonuje wizji lokalnej na swój koszt. Dodatkowe informacje: a) Teren jest objęty Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego dostępnym na stronie internetowej Zamawiającego - http://www.krosnoodrzanskie.pl/inwestycje-i-rozwoj/plany-przestrzenne , b) Teren jest położony w strefie ochrony konserwatorskiej, c) Materiały odzyskane a nienadające się do ponownego wbudowania należy odwieźć na plac Zamawiającego, ul. Wiejska 23 w Krośnie Odrzański (ok. 2,0 km), d) Projekt musi uzyskać decyzje pozwolenia na budowę i zawierać wszystkie uzgodnienia konieczne do realizacji przedsięwzięcia,e) Projekt należy uzgodnić z Lubuskim Zarządem Melioracji i Urządzeń Wodnych w Zielonej Górze, który opracowuje dokumentację na obwałowanie dolnego miasta, f) W trakcie robót Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dojazd do wszystkich posesji pojazdom służb ratowniczych, g) Wytyczne do monitoringu przedstawiono w załączniku nr 11 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
71320000-7
Dodatkowe kody CPV:
45211341-1,
45310000-3,
45233200-1,
45232410-9,
45231000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Adaptacja budynku przy ul. Pocztowej 9 i 11 na mieszkania socjalne |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający, zawiadamia że przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zmianami). W terminie składania ofert nie złożono żadnej oferty. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Przebudowa ciągów komunikacyjnych w otoczeniu budynku |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający, zawiadamia że przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zmianami). W terminie składania ofert nie złożono żadnej oferty. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KROSNA ODRZAŃSKIEGO
- Dostawa preparatów do żywienia dojelitowego i pozajelitowego do Zachodniego Centrum Medycznego sp. z o. o. w Krośnie Odrzańskim
- "Świadczenie usług zdrowotnych wykonywanych przez lekarza na rzecz osób przebywających w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej w Krośnie Odrzańskim"
- "Zakup pojazdu służbowego dla Straży Miejskiej w Krośnie Odrzańskim"(2)
- Sporządzenie dokumentacji projektowo - technicznej dla zadań: 1.Przebudowa drogi powiatowej nr 3102F - ul. Piastów w Krośnie Odrzańskim; 2.Remont drogi powiatowej nr 2603F - ul. Cmentarna w Gubinie
- "Przebudowa obiektu na potrzeby PNCW i PSG w m. Słubice"
- "Remont elewacji budynku nr. 3 w m. Krosno Odrzańskie"
więcej: przetargi w Krośnie Odrzańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.