eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oporów › OCHRONA OBIEKTU,OSÓB i MIENIA W MUZEUM-ZAMKU W OPOROWIE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-04-16

Oporów: OCHRONA OBIEKTU,OSÓB i MIENIA W MUZEUM-ZAMKU W OPOROWIE
Numer ogłoszenia: 107832 - 2010; data zamieszczenia: 16.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 58398 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum - Zamek w Oporowie, , 99-322 Oporów, woj. łódzkie, tel. (24) 28 59 122, faks (24) 27 47 058.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultuty.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OCHRONA OBIEKTU,OSÓB i MIENIA W MUZEUM-ZAMKU W OPOROWIE.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ochrona obiektu, osób i mienia w Muzeum-Zamku w Oporowie .Ochrona obiektu, osób i mienia realizowana będzie w formie: - bezpośredniej, stałej ochrony fizycznej, prowadzonej w systemie całodobowym przez zatrudnionych przez Wykonawcę pracowników ochrony. W dni robocze będzie to jeden pracownik z możliwością podwojenia obsady. W soboty, niedziele i święta oraz w dni wolne od pracy u Zamawiającego wg wcześniejszego uzgodnienia - obsada jedno lub dwuosobowa. Maksymalną ilość godzin określa się na 30.456. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykorzystania pełnej ilości zadeklarowanych godzin, a Wykonawca nie może żądać wynagrodzenia z tytułu ich nie wykorzystania. Usługa ochrony polegała będzie na: a) ochronie sal wystawowych i zbiorów oraz nadzorowaniu ruchu zwiedzających zgodnie z postanowieniami wynikającymi z regulaminu służby, b) patrolowaniu terenu obiektu w ustalonym czasie, c) prowadzeniu dokumentacji ochronnej w/g odrębnie uzgodnionych wzorów oraz w sposób zgodny z postanowieniami wynikającymi z regulaminu służby, d) powiadamianiu właściwych służb interwencyjnych jak : policja, straż pożarna, pogotowie ratunkowe o ewentualnych zdarzeniach mogących mieć wpływ na bezpieczeństwo osób i mienia e) wezwaniu grupy interwencyjnej w uzasadnionych przypadkach (Muzeum posiada podpisaną umowę z grupa interwencyjną) f) otwieraniu furtek i bram wjazdowych prowadzących na teren obiektu oraz otwieraniu drzwi budynków zgodnie z ustaleniami wynikającymi z regulaminu służby, g) wydawaniu i przyjmowaniu kluczy od budynków i pomieszczeń uprawnionym pracownikom Zamawiającego zgodnie z odrębną instrukcją, h) nadzorowaniu sygnałów alarmowych z systemu wykrywania pożaru oraz systemu telewizji dozorowej i sygnalizacji włamania i napadu zainstalowanych w obiekcie, podejmowanie reakcji stosownie do tego rodzaju sygnałów, i) przyjmowaniu i łączeniu rozmów telefonicznych, j) kontroli ruchu materiałowego w granicach określonych przez Zamawiającego, k) bezzwłocznym informowaniu Dyrekcji Muzeum o przestępstwach i wykroczeniach popełnionych na terenie chronionym, l) nadzorze i niezwłocznym zgłaszaniu Zamawiającemu o wszelkich wydarzeniach mogących wpłynąć na substancję chronionego mienia - w szczególności o pożarze, zalaniu itp. oraz o zagrożeniu ich powstania, ł)opiece w czasie dyżuru nad dwoma psami muzealnymi, wspomagającymi zabezpieczenie przed włamaniem i kradzieżą (koszty utrzymania psów ponosi Zamawiający).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 7.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MULTISERVICE Sp. z o.o., PŁOCK, ul.MEDYCZNA 8, 09-400 PŁOCK, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 256033,44 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 167008,72

  • Oferta z najniższą ceną: 167008,72 / Oferta z najwyższą ceną: 249639,35

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.