eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świebodzin › Usługi transportowe samochodami ciężarowymi samowyładowczymi na drogach leśnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-21

Świebodzin: Usługi transportowe samochodami ciężarowymi samowyładowczymi na drogach leśnych
Numer ogłoszenia: 107817 - 2008; data zamieszczenia: 21.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Ośrodek Transportu Leśnego Świebodzin, ul. Poznańska 10, 66-200 Świebodzin, woj. lubuskie, tel. 068 3823434, 0608192208, fax 068 3823435.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja Lasów.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi transportowe samochodami ciężarowymi samowyładowczymi na drogach leśnych.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Usługi transportowe samochodami ciężarowymi samowyładowczymi na drogach leśnych w trakcie robót drogowych wykonywanych przez Zamawiającego. a) Samochody ciężarowe samowyładowcze o ładowności 10-12 ton z napędem na trzy lub cztery osie z przeznaczeniem do transportu materiałów sypkich z możliwością rozładunku materiału na boki i do tyłu: 3 szt. Przewidywany zakres ok. 1400 godzin. b) Samochody ciężarowe samowyładowcze o ładowności: min.16 ton z napędem na trzy lub cztery osie z przeznaczeniem do transportu materiałów sypkich z rozładunkiem na tył: 2 szt. Przewidywany zakres ok. 400 godzin. 2. Zakres terytorialny świadczonych usług: Obszar Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Zielonej Górze 3. Usługi będą realizowane na zasadach doraźnych w zależności od potrzeb zamawiającego. 4. Czas wykonywania usługi w poszczególnych dniach roboczych liczony będzie od momentu wjazdu do momentu wyjazdu z placu budowy. 5. Zamawiający jest uprawniony do zmniejszenia ilości usług będących przedmiotem zamówienia i umowy. Rozliczenie usług nastąpi na podstawie cen jednostkowych wg przedmiaru cenowego przedłożonego przez wykonawcę. Korekta zakresu usług wiąże się ze zmianą wynagrodzenia na niezmienionych warunkach. 6. Nazwa i kod dotyczący przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: Kod CPV - Oryginalny kod CPV: 60.12.21.30 - Usługi transportowe przy użyciu pojazdów przystosowanych do transportu towarów luzem Kod CPV wg słownika 2008: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego - usługi transportowe przy użyciu pojazdów przystosowanych do transportu towarów luzem.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.12.21.30-9.

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2009.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca powinien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzieleniu zamówienia wykonał, co najmniej 5 zamówień o charakterze porównywalnym z zamówioną usługą, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Przez porównywalny charakter należy rozumieć transport materiałów sypkich z przeznaczeniem dla celów budowlanych tj. kruszyw, piasków, mieszanek itp., niezależnie od ich wartości. 3. Zapewnią pozyskanie w stosownym czasie (posiadania, dzierżawy, wynajęcia itp.) niezbędnego sprzętu dla realizacji usług: Samochody ciężarowe samowyładowcze o ładowności 10-12 ton z napędem na trzy lub cztery osie z przeznaczeniem do transportu materiałów sypkich z możliwością rozładunku materiału na boki i do tyłu: 3 szt. Samochody ciężarowe samowyładowcze o ładowności: min. 16 ton z napędem na trzy lub cztery osie z przeznaczeniem do transportu materiałów sypkich z rozładunkiem na tył: 2 szt. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę co najmniej 50 000 PLN 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). 6. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 9 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki i wymagania wykonawca spełnił. 7. Niespełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania a ofertę uznaje się za odrzuconą. 8. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: a) Wykonawcy przedłożą wraz z ofertą pełnomocnictwo wszystkich stron, b) W odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzący w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1-9 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. d) Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę; w miejscu np. nazwa i adres wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. e) S.C. jest traktowana jako konsorcjum. I dlatego, jeżeli wspólnicy nie ustanowią pełnomocnika, muszą zostać wykluczeni z postępowania (orzeczenie arbitrów z dnia11 marca 2005 r. (UZP/ZO/0-415/05). Uwaga: pełnomocnictwo może wynikać również z treści umowy konsorcyjnej. Uwaga: wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem),
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i że nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu (zał. 1) 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na postawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.-Prawo zamówień publicznych zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda, następujących dokumentów: a. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); c. W przypadku spółki cywilnej wymaga się, aby wspólnicy spółki cywilnej przedstawili zaświadczenia o niezaleganiu z opłacaniem podatków wobec urzędu skarbowego wystawione oddzielnie dla każdego wspólnika, jak również odrębne zaświadczenie dotyczące spółki cywilnej. d. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); e. W przypadku spółki cywilnej wymaga się, aby wspólnicy spółki cywilnej przedstawili zaświadczenia o niezaleganiu z opłacaniem składek wobec Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego wystawione oddzielnie dla każdego wspólnika, jak również odrębne zaświadczenie dotyczące spółki cywilnej. 3. W celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: Wykaz (na druku stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ) wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzieleniu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie; 4. Wykaz (na druku stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ) posiadanego sprzęty niezbędnego o realizacji robót potwierdzonych kserokopię powodów rejestracyjnych 5. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 6. Z treści załączonych dokumentów i oświadczenia musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki i wymagania wykonawca spełnił. 7. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 8. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub, którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. (art. 26 ust. 3).

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zielonagora.lasy.gov.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lasy Państwowe Ośrodek Transportu Leśnego; ul. Poznańska 10 ; 66-200 Świebodzin.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Lasy Państwowe Ośrodek Transportu Leśnego; ul. Poznańska 10; 66-200 Świebodzin - Sekretariad OTL.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.