eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żelechów › Modernizacja dróg gminnych w gminie Żelechów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-13

Ogłoszenie nr 107784 - 2017 z dnia 2017-07-13 r.

Żelechów: Modernizacja dróg gminnych w gminie Żelechów
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 521913-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Żelechowie, krajowy numer identyfikacyjny 53057700000, ul. ul. Piłsudskiego 47, 08430 Żelechów, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 25 754 11 44, faks 25 754 11 44, e-mail zelechow@interia.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zelechow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja dróg gminnych w gminie Żelechów

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

WP.ZPI.271.8.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przebudowa dróg gminnych Nr 131412W oraz 131436W w Stefanowie, drogi Nr 131430W w Piastowie i drogi Nr 131425W we Władysławowie I. Zamawiający nie przewiduje dzielenia zamówienia na części. Zadanie 1: Przebudowa dróg gminnych Nr 131412W oraz 131436W w Stefanowie. - droga nr 131436W oraz nr 131412W na odcinku 939 mb. Zakres prac obejmuje wyrównanie istniejącej podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem klińcem o średniej grubości po utwardzeniu 5cm w ilości 207m3. W ramach nawierzchni zostanie wykonane skropienie nawierzchni drogowych emulsja asfaltową w ilości 4132 m2, warstwa wiążąca nawierzchni wykonana z betonu asfaltowego wg PN-EN, KR-2 o grubości 3 cm po zagęszczeniu w ilości 4038 m2.. Następnie należy wykonać skropienie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową w ilości 4038 m2 oraz warstwa ścieralna nawierzchni wykonana z betonu asfaltowego wg PN-EN, KR-2 o grubości 3 cm po zagęszczeniu w ilości 3944 m2. Do zadania należy także wykonanie poboczy z kruszywa łamanego o grubości 10 cm w ilości 563m2. - droga nr 131436W na długości 514 mb. Zadanie obejmuje wyrównanie istniejącej podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem klińcem o średniej grubości po zagęszczeniu 5 cm w ilości 131m3.W ramach wykonania nawierzchni zostanie wykonane skropienie nawierzchni drogowych emulsją asfaltowa w ilości 2559 m2. Warstwę wiążącą nawierzchni należy wykonać z betonu asfaltowego wg PN-EN, KR-2 o grubości 3 cm w ilości 2507 m2. Następnie należy wykonać skropienie nawierzchni drogowych emulsją asfaltowa w ilości 2507m2, grubość warstwy ścieralnej wykonanej z betonu asfaltowego wg PN-EN, KR-2, 3 cm w ilości 2456 m2. Do ww. zadania należy także wykonanie poboczy z kruszywa łamanego o grubości 10 cm w ilości 308m2. Zadanie 2: Przebudowa drogi gminnej Nr 131425W we Władysławowie I na długości 420 mb. Zakres prac obejmuje mechaniczne oczyszczenie podbudowy brukowcowej w ilości 1529,50 m2. Następnie wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem łamanym frakcji 0-31,5 mm o średniej grubości po zagęszczeniu 5 cm w ilości 1470 m2.. Do zadania należy także wykonanie koryta mechanicznie na całej szerokości jezdni i chodników o głębokości 30 cm wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża w gruncie kat III w ilości 420 m2. Wykonać należy także warstwę odsączającą z pisaku o gr 10 cm i w ilości 420 m2 oraz wykonać podbudowę z kruszywa łamanego o gr. 20 cm po zagęszczeniu w ilości 420 m2. Następnie należy ułożyć warstwę wiążąca z betonu asfaltowego KR-2 o grubości 3 cm po zagęszczeniu w ilości 1823,50 m2 oraz nawierzchni ścieralnej z betonu asfaltowego KR-2 o grubości 3 cm po zagęszczeniu w ilości 1823,50 m2. Pobocze zostanie wykonane z kruszywa łamanego o gr. 8 cm w ilości 210 m2. Zadanie 3: Przebudowa drogi gminnej nr 131430W w Piastowie na długości 300 mb. Do zadania należy mechaniczne oczyszczenie podbudowy tłuczniowej w ilości 1060 m2. Następnie wykonać należy skropienie nawierzchni drogowych emulsja asfaltową w ilości 1824 m2 po czym należy ułożyć warstwę wiążącą z betonu asfaltowego KR-2 o grubości 3 cm po zagęszczeniu w ilości 912 m2 oraz nawierzchni ścieralnej z betonu asfaltowego KR-2 o grubości 3 cm po zagęszczeniu w ilości 912 m2. Należy także wykonać pobocze z kruszywa łamanego o grubości 8 cm w ilości 150 m2.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV: 45233142-6, 45233220-7,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT492740.76
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów sp z o.o., , ul. Kolejowa 28, 05-300, Mińsk Mazowiecki, kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 454741,63
Oferta z najniższą ceną/kosztem 454741,63
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 588652,79
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.