eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubawa › Budowa ulicy Sadowej w Lubawie - etap I

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-06-28

Lubawa: Budowa ulicy Sadowej w Lubawie - etap I
Numer ogłoszenia: 107733 - 2016; data zamieszczenia: 28.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 106624 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Lubawa, ul. Rzepnikowskiego 9a, 14-260 Lubawa, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6455300, faks 089 6452558.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ulicy Sadowej w Lubawie - etap I.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem inwestycji jest budowa ul. Sadowej w Lubawie - etap I. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: a) przebudowę skrzyżowania ul. Sadowej z ul. 19 Stycznia (DW 537), b) budowę parkingu, c) budowę chodników, d) budowę zjazdów, e) budowę i przebudowę odwodnienia (kanalizacja deszczowa, studnie chłonne), f) przebudowę sieci el.-en i oświetlenia, g) przebudowę sieci telekomunikacyjnych, h) zagospodarowanie terenu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa projekt budowlany i specyfikacje techniczne (załącznik nr 8 do SIWZ) oraz przedmiar robót (załącznik nr 9 do SIWZ). Wykonawca w wycenie oferty musi uwzględnić koszt wykonania geodezji powykonawczej. 3. Zamawiający informuje, iż w załączniku nr 8 do SIWZ został zamieszczony projekt budowlany i specyfikacje techniczne dla budowy całej ulicy. Zakres etapu I została wydzielony z tej dokumentacji i dołączony do załącznika nr 8 do SIWZ. 4. Wybrany Wykonawca działający z upoważnienia Zamawiającego winien powiadomić Rejon Dróg Wojewódzkich w Nidzicy, ul Kolejowa 29, 13-100 Nidzica, o terminie rozpoczęcia robót w pasie drogowym na 7 dni przed planowanym ich rozpoczęciem przedstawiając harmonogram robót oraz projekt organizacji ruchu (3 egz.) na czas ich trwania, sporządzony na planie sytuacyjno-wysokościowym zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonania nadzoru nad tym zarządzeniem (Dz.U. Nr 177, poz.1729) zaopiniowany przez Komendę Wojewódzką Policji w Olsztynie. 5. Wybrany Wykonawca działający z upoważnienia Zamawiającego winien uzyskać wszelkie decyzje i pozwolenia dotyczące zajęcia pasa drogowego drogi wojewódzkiej nr 537, niezbędne do realizacji zadania. 6. Wybrany Wykonawca działający z upoważnienia Zamawiającego jest zobowiązany do dokonania stosownych powiadomień do poszczególnych właścicieli infrastruktury zgodnie z załączonymi do dokumentacji projektowej uzgodnieniami i warunkami przyłączeniowymi. 7. Wybrany Wykonawca działający z upoważnienia Zamawiającego jest zobowiązany do uzyskania stosownych odbiorów od poszczególnych właścicieli infrastruktury zgodnie z załączonymi do dokumentacji projektowej uzgodnieniami i warunkami przyłączeniowymi. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z części zakresu robót. W takiej sytuacji ostateczne wynagrodzenie wykonawcy zostanie pomniejszone zgodnie z przedstawionym przed podpisaniem umowy kosztorysem ofertowym. 9. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zagospodarowania - we własnym zakresie i na własny koszt- wszelkiego urobku z robót ziemnych oraz robót rozbiórkowych (Zamawiający nie wskazuje miejsca wywozu urobku). 10. Materiały z rozbiórki (w szczególności kostka betonowa, krawężniki), nadające się do ponownego wbudowania Wykonawca przekaże w miejsce wskazane przez Zamawiającego, na okoliczność czego sporządzony zostanie stosowny protokół. Materiał należy przekazać ułożony warstwowo na paletach w zaokrągleniu do pełnych metrów. Palety należy w odpowiedni sposób zabezpieczyć poprzez np. zafoliowanie. Wykonawca jest materialnie odpowiedzialny za cały materiał z rozbiórki. Transport materiału na koszt Wykonawcy do 3 km. 11. Wymagania jakościowe i materiałowe: a) Wykonawca wykona zamówienie z użyciem materiałów i urządzeń własnych. b) Materiały użyte do wykonania zadania muszą posiadać deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną w przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. c) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia atestów i certyfikatów na każde żądanie Zamawiającego lub Inspektora Nadzoru. d) Jeżeli w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, projekcie budowlanym, przedmiarze robót zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub dotyczące materiałów normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one wykonanie przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w ww. dokumentach. e) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany udokumentować, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • F.H.U. LAS VEGAS Piotr Musiał, ul. Kowlska 2, 14-260 Lubawa, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1089387,32 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 484904,13

  • Oferta z najniższą ceną: 484904,13 / Oferta z najwyższą ceną: 675951,85

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.