eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup usług polegających na zapewnieniu kompleksowej organizacji i obsłudze wizyty studyjnej AGRO TRIP.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-18

Warszawa: Zakup usług polegających na zapewnieniu kompleksowej organizacji i obsłudze wizyty studyjnej AGRO TRIP.
Numer ogłoszenia: 107722 - 2013; data zamieszczenia: 18.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA , ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 623 19 23, faks 22 623 19 09.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.fapa.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Fundacja.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usług polegających na zapewnieniu kompleksowej organizacji i obsłudze wizyty studyjnej AGRO TRIP..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup usług polegających na zapewnieniu kompleksowej organizacji i obsłudze wizyty studyjnej AGRO TRIP. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zrealizuje w całości i we własnym zakresie Program Wizyty Studyjnej AGRO TRIP, stanowiący załącznik nr 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W wizycie studyjnej weźmie udział od 35 do 45 uczestników. Imienną listę uczestników wyjazdu oraz imienną listę uczestników, którym Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić noclegi, Zamawiający przekaże Wykonawcy w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy. Uczestnikami wizyty studyjnej będą m.in. przedstawiciele narodowych sieci obszarów wiejskich, partnerzy działający w dziedzinie turystyki wiejskiej, przedstawiciele Europejskiej Sieci na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich, administracji krajowej i samorządowej oraz regionalnych organizacji turystycznych. Celem wizyty studyjnej będzie pokazanie procesu budowania i komercjalizacji polskich produktów turystyki wiejskiej oraz procesu tworzenia lokalnych strategii rozwoju turystyki. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewni w szczególności: 1. Zakwaterowanie dla uczestników wyjazdu w terminie od dnia 03 kwietnia 2013 r. (przyjazd uczestników) do dnia 08 kwietnia 2013 r. (wyjazd uczestników) - zgodnie z poniższymi postanowieniami: a) jeden nocleg, wraz ze śniadaniem, dla minimalnie 21 a maksymalnie 32 uczestników, w terminie od 03 kwietnia 2013 r. (przyjazd) do 04 kwietnia 2013 r. (wyjazd) w hotelu o standardzie co najmniej 3 gwiazdkowym, lub innym równoważnym obiekcie, w pokojach jednoosobowych, z osobnym węzłem sanitarnym w każdym pokoju, w granicach administracyjnych Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy. Wykonawca zapewni transport osób zakwaterowanych w tym obiekcie na trasie z miejsca zakwaterowania do miejsca zbiórki (Plac Defilad 1, parking Pałacu Kultury i Nauki od strony Muzeum Techniki) - przyjazd na miejsce zbiórki w dniu 04 kwietnia 2013 r. o godzinie 12:00. Wykonawca określi na formularzu ofertowym nazwę i adres obiektu, w którym zostanie zapewniona ww. usługa. b) dwa noclegi, wraz ze śniadaniem, dla maksymalnie 45 uczestników, w terminie od dnia 04 kwietnia 2013 r. (przyjazd) do dnia 06 kwietnia 2013 r. (wyjazd), w hotelu o standardzie co najmniej 3 gwiazdkowym, lub innym równoważnym obiekcie, w pokojach jednoosobowych, z osobnym węzłem sanitarnym w każdym pokoju, znajdującym się w granicach administracyjnych miasta Kielce, Wykonawca określi na formularzu ofertowym nazwę i adres obiektu, w którym zostanie zapewniona ww. usługa. c) jeden nocleg, wraz ze śniadaniem, dla maksymalnie 45 uczestników, w terminie od dnia 06 kwietnia 2013 r. (przyjazd) do dnia 07 kwietnia 2013 r. (wyjazd), w hotelu o standardzie co najmniej 2 gwiazdkowym, lub innym równoważnym obiekcie, w pokojach jednoosobowych, z osobnym węzłem sanitarnym w każdym pokoju, znajdującym się w powiecie szydłowieckim, woj. mazowieckie; Wykonawca określi na formularzu ofertowym nazwę i adres obiektu, w którym zostanie zapewniona ww. usługa. d) jeden nocleg, wraz ze śniadaniem, dla minimalnie 21 a maksymalnie 32 uczestników, w terminie od dnia 07 kwietnia 2013 r. (przyjazd) do dnia 08 kwietnia 2013 r. (wyjazd) w hotelu o standardzie co najmniej 3 gwiazdkowym, lub innym równoważnym obiekcie, w pokojach jednoosobowych, z osobnym węzłem sanitarnym w każdym pokoju, znajdującym się w granicach administracyjnych Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy. Wykonawca określi na formularzu ofertowym nazwę i adres obiektu, w którym zostanie zapewniona ww. usługa. 2. Wyżywienie wszystkich uczestników wyjazdu, w ramach programu stanowiącego załącznik nr 1 do wniosku, oraz 5 przedstawicieli Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi w dniu kwietnia 2013 r. w godzinach 20:00-21:00, zgodnie z poniższymi postanowieniami: a) serwis kawowy każdorazowo składać się będzie z: kawy, herbaty, wody mineralnej, soków oraz ciastek; b) obiad każdorazowo będzie składać się z: co najmniej z dwóch dań gorących, w tym zupa i drugie danie (do wyboru danie mięsne i danie wegetariańskie), gotowanych jarzyn i surówek, napojów (kompot lub soki z polskich owoców) oraz lokalnych wypieków; c) kolacja każdorazowo będzie składać się z: gorącej przystawki oraz zestawu wędlin, serów, świeżych warzyw i pikli, pieczywa, masła oraz napojów zimnych i gorących. Wszystkie serwowane dania obiadowe i kolacyjne będą potrawami lokalnymi i tradycyjnymi. 3. Ubezpieczenie OC i NNW dla wszystkich uczestników wyjazdu studyjnego. 4. Osoby obsługujące wyjazd studyjny: a) wykwalifikowanego tłumacza języka angielskiego, w terminie od dnia 04 kwietnia 2013 r. do dnia 07 kwietnia 2013 r., b) wykwalifikowanego pilota przewodnika wizyty studyjnej, ze znajomością języka angielskiego, odpowiedzialnego za logistyczną realizację wizyty studyjnej zgodnie z Programem Wizyty Studyjnej, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ, w terminie od dnia 03 kwietnia 2013 r. do dnia 08 kwietnia 2013 r., c) eksperta z doświadczeniem z zakresu tworzenia lokalnych strategii rozwoju turystyki oraz kreowania i komercjalizacji produktów turystyki wiejskiej, odpowiedzialnego za merytoryczną realizację wizyty studyjnej, zgodnie z Programem Wizyty Studyjnej, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ, w terminie od dnia 04 kwietnia 2013 r. do dnia 07 kwietnia 2013 r. Uwaga: Uczestnicy nie ponoszą żadnych kosztów związanych z udziałem w wyjeździe studyjnym. Zamawiający zapewnia wyłącznie imienne zaproszenia na międzynarodową konferencję Infrastruktura okołoturystyczna jako element wzbogacający ofertę obszarów wiejskich, uprawniające jednocześnie do bezpłatnego wstępu na V Międzynarodowe Targi Turystyki Wiejskiej i Agroturystyki AGROTRAVEL oraz udział w gali biesiadnej AGROTRAVEL 2013 - Hotel Best Western Grand Hotel w Kielcach. Pozostałe świadczenia wynikające z programu Wykonawca zapewni we własnym zakresie, w szczególności transport uczestników, bilety wstępów do zwiedzanych obiektów, opłaty miejscowe, opłaty związane z prezentacją obiektów zgodnie z Programem Wizyty Studyjnej, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy, stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.50.00.00 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) 79.54.00.00 - Usługi w zakresie tłumaczeń ustnych 66.51.00.00 - Usługi ubezpieczeniowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 08.04.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek ten za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż 3 lata - w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje, co najmniej 3 (trzy) usługi, o wartości co najmniej 25.000,00 zł każda (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 0/100), z których każda polegała na zapewnieniu łącznie noclegów, wyżywienia, transportu oraz pilota wyjazdu i każda z tych usług była realizowana dla co najmniej 25 uczestników. Wykonanie jednej usługi jest równoznaczne z wykonaniem jednej umowy (jednego zamówienia na rzecz jednego Zamawiającego)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) co najmniej jedną osobą posiadającą co najmniej 3-letnie doświadczenie w zakresie kompleksowej organizacji wyjazdów studyjnych; b) co najmniej jedną osobą wykonującą przez okres ostatnich 3 lat w sposób ciągły czynności pilota wyjazdów krajowych lub zagranicznych; c) co najmniej jedną osobą posiadającą wiedzę, doświadczenie i kwalifikacje z zakresu kreowania i komercjalizacji produktów turystycznych, w zakresie niezbędnym do należytej realizacji Programu Wizyty Studyjnej, stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ; d) co najmniej jedną osobą posiadającą wiedzę, doświadczenie i kwalifikacje z zakresu tworzenia i realizacji lokalnych strategii rozwoju turystyki, w zakresie niezbędnym do należytej realizacji Programu Wizyty Studyjnej, stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.fapa.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA ul. Wspólna 30 00-930 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA ul. Wspólna 30 00-930 Warszawa sekretariat - pok. 253.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Schemat III Pomocy Technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.