eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Naprawa urządzeń zabawowych na placach zabaw na terenach zieleni miejskiej we Wrocławiu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-21

Wrocław: Naprawa urządzeń zabawowych na placach zabaw na terenach zieleni miejskiej we Wrocławiu.
Numer ogłoszenia: 107680 - 2008; data zamieszczenia: 21.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zieleni Miejskiej, ul. Trzebnicka 33, 50-231 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3286611/12, fax 071 3286611/12.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa urządzeń zabawowych na placach zabaw na terenach zieleni miejskiej we Wrocławiu..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wykonaniu napraw urządzeń zabawowych na placach zabaw na terenach zieleni miejskiej we Wrocławiu. Zamówienie składa się z trzech niezależnych zadań. Zadanie I - Naprawa drewnianych urządzeń zabawowych wykonanych głównie przez firmę Saternus, Zadanie II - Naprawa drewnianych urządzeń zabawowych wykonanych głównie przez firmę Fior, Zadanie III- Naprawa metalowych urządzeń zabawowych wykonanych głównie przez firmę Muller oraz urządzeń zabawowych wykonanych przez firmy zagraniczne o konstrukcji mieszanej drewniano-linowo-metalowej. Zakres zamówienia określa wzór kosztorysu ofertowego, dołączony do SIWZ (załącznik nr 1 dla zadania I, załącznik nr 2 dla zadania II i załącznik nr 3 dla zadania III). Warunkiem odbioru napraw będzie przedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia, że naprawy zostały wykonane zgodnie z technologią producenta, a urządzenia spełniają wymagania norm PN-EN 1176-1 ÷ 7. Dodatkowe wymogi dotyczące technologii napraw: 1)fundamentowanie naprawianych konstrukcji - marki stalowe, ocynkowane ogniowo, 2)łańcuchy huśtawek - cynkowane ogniowo z odwirowaniem lub chromonikielinowe, 3)elementy zawiesi huśtawek - ocynkowane ogniowo, 4)nowe elementy urządzeń zabawowych - drewno klejone na markach stalowych, 5)nowe elementy drewniane impregnowane ciśnieniowo. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji: 1)na nowe elementy z drewna klejonego - na okres 60 miesięcy, 2)na nowe elementy drewniane impregnowane ciśnieniowo - na okres 36 miesięcy, 3)na nowe elementy metalowe - na okres 36 miesięcy, 4)na remontowane urządzenia - na okres 12 miesięcy. Termin wykonania zamówienia: Zadanie I: 1) Termin wykonania robót wymienionych w poz. I-XXV kosztorysu ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji:13.06.2008 r. - 25.07.2008 r. 2) Termin wykonania robót wymienionych w poz. XXVI kosztorysu ofertowego (załącznik nr 1 do specyfikacji): 13.06.2008 r.-15.12.2008 r. Zadanie II: 1) Termin wykonania robót wymienionych w poz. I-XXI kosztorysu ofertowego stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji: 13.06.2008 r. - 25.07.2008 r. 2) Termin wykonania robót wymienionych w poz. XXII kosztorysu ofertowego (załącznik nr 2 do specyfikacji):13.06.2008 r.-15.12.2008 r. Zadanie III: 1) Termin wykonania robót wymienionych w poz. I-XVI kosztorysu ofertowego stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji: 13.06.2008 r. - 25.07.2008 r. 2) Termin wykonania robót wymienionych w poz. XVII kosztorysu ofertowego (załącznik nr 3 do specyfikacji):13.06.2008 r.-15.12.2008 r.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.87.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia placów zabaw Kod CPV wg słownika 2008: 50.87.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia placów zabaw .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1)spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2)wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia ( jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości minimum 20 000 zł brutto oraz udokumentują, że zamówienie to zostało wykonane należycie. 2.Na potwierdzenie spełnienia wyżej wymienionych warunków Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia i dokumenty wymienione poniżej. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do formularza ofertowego Wykonawcy muszą dołączyć : 1) oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, potwierdzający wykonanie co najmniej jednego zamówienia o wartości minimum 20 000 zł brutto, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i zamawiających, 3)dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówień wykazanych w wykazie, o którym mowa w pkt 2, 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Trzebnicka 33, 50-231 Wrocław.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, ul.Trzebnicka 33, 50-231 Wrocław, pok. nr 10 (sekretariat), I piętro.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 04/06/2008 r. o godz.10:00 w siedzibie Zamawiającego przy ul.Trzebnickiej 33 we Wrocławiu, pok. nr 3 (sala konferencyjna), parter.

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I - Naprawa drewnianych urządzeń zabawowych wykonanych głównie przez firmę Saternus.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia określa wzór kosztorysu ofertowego, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.87.00.00-4.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II - Naprawa drewnianych urządzeń zabawowych wykonanych głównie przez firmę Fior.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia określa wzór kosztorysu ofertowego, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.87.00.00-4.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie III - Naprawa metalowych urządzeń zabawowych wykonanych głównie przez firmę Muller oraz urządzeń zabawowych wykonanych przez firmy zagraniczne o konstrukcji mieszanej drewniano-linowo-metalowej.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia określa wzór kosztorysu ofertowego, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.87.00.00-4.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.