eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Uście Gorlickie › USŁUGI W ZAKRESIE PODNOSZENIA KOMPETENCJI SPOŁECZNYCH I ZAWODOWYCHCZĘŚĆ 1 - PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY WRAZ Z KURSEM PRAWA JAZDY KAT. B; CZĘŚĆ 2 - INDYWIDUALNE I GRUPOWE WSPARCIE PSYCHOLOGICZNE NA RZECZ UCZESTNIKÓW PROJEKTU; CZĘŚĆ 3 - INDYWIDUALNE WSPARCIE DORADCY ZAWODOWEGO NA RZECZ UCZESTNIKÓW PROJEKTU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-18

Uście Gorlickie: USŁUGI W ZAKRESIE PODNOSZENIA KOMPETENCJI SPOŁECZNYCH I ZAWODOWYCH: CZĘŚĆ 1 - PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY WRAZ Z KURSEM PRAWA JAZDY KAT. B; CZĘŚĆ 2 - INDYWIDUALNE I GRUPOWE WSPARCIE PSYCHOLOGICZNE NA RZECZ UCZESTNIKÓW PROJEKTU; CZĘŚĆ 3 - INDYWIDUALNE WSPARCIE DORADCY ZAWODOWEGO NA RZECZ UCZESTNIKÓW PROJEKTU
Numer ogłoszenia: 107674 - 2013; data zamieszczenia: 18.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Uście Gorlickie , Uście Gorlickie 80, 38-315 Uście Gorlickie, woj. małopolskie, tel. 018 3516041 w. 55, faks 018 3516042.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.usciegorlickie.pl /w zakładce Ogłoszenia SIWZ/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI W ZAKRESIE PODNOSZENIA KOMPETENCJI SPOŁECZNYCH I ZAWODOWYCH: CZĘŚĆ 1 - PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY WRAZ Z KURSEM PRAWA JAZDY KAT. B; CZĘŚĆ 2 - INDYWIDUALNE I GRUPOWE WSPARCIE PSYCHOLOGICZNE NA RZECZ UCZESTNIKÓW PROJEKTU; CZĘŚĆ 3 - INDYWIDUALNE WSPARCIE DORADCY ZAWODOWEGO NA RZECZ UCZESTNIKÓW PROJEKTU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 - PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY WRAZ Z KURSEM PRAWA JAZDY KAT. B Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu Przedstawiciel handlowy wraz z kursem prawa jazdy kat. B na rzecz 20 osób - Uczestników projektu Czas na aktywność w Gminie Uście Gorlickie. Część 2 - INDYWIDUALNE I GRUPOWE WSPARCIE PSYCHOLOGICZNE NA RZECZ UCZESTNIKÓW PROJEKTU: - Zadanie I - WARSZTATY TRENINGU UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNYCH - Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów treningu umiejętności społecznych na rzecz jednej grupy Uczestników Projektu liczącej 20 osób. Wskazana liczba osób może ulec zmniejszeniu. Na realizację przedmiotu zamówienia Zamawiający przewiduje łącznie 24 godziny dydaktyczne (1 godzina = 45 minut). - Zadanie II - INDYWIDUALNE WSPARCIE PSYCHOLOGICZNE - Usługa indywidualnego wsparcia psychologicznego świadczona będzie na rzecz 20 osób - Uczestników Projektu wskazanych przez Zamawiającego, w łącznym wymiarze 60 godzin dydaktycznych (1 godzina = 45 minut) po 3 godziny na każdego Uczestnika. Część 3 - INDYWIDUALNE WSPARCIE DORADCY ZAWODOWEGO NA RZECZ UCZESTNIKÓW PROJEKTU Usługa indywidualnego wsparcia świadczona będzie na rzecz 20 osób - Uczestników Projektu wskazanych przez Zamawiającego, w łącznym wymiarze 60 godzin dydaktycznych (1 godzina = 45 minut) po 3 godziny na każdego Uczestnika. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wszystkich części zamówienia w załączniku nr 1 do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.57.00.00-0, 85.12.12.70-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie powyższego warunku, w zakresie każdej z części zamówienia Zamawiający uzna wykonanie w okresie trzech ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej jednej usługi zbliżonej do profilu zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane (według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ), a także załączeniem dowodów tj. poświadczenia lub oświadczenia wykonawcy - jeżeli z przyczyn o charakterze obiektywnym wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, z którego wynikać będzie czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie /w odniesieniu do nadal wykonywanych usług poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert/.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna: - w zakresie części 1 - w przypadku realizacji zadania w miejscu innym niż wskazany w SIWZ - dysponowanie odpowiednimi pomieszczeniami wraz z zapleczem sanitarnym i niezbędnym wyposażeniem, a także urządzeniami i sprzętem, którego ilość dostosowana będzie do liczby uczestników kursów, Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 do SIWZ - w zakresie części 2 i 3 - Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku, Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna: -w zakresie części 1 - wykazać dysponowanie przy realizacji tej części zamówienia co najmniej 2 osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia określone przepisami prawa oraz doświadczenie w prowadzenie kursów nauki jazdy samochodem na kategorię B, -w zakresie części 2 -wykazać dysponowanie przy realizacji tej części zamówienia co najmniej 1 osobą posiadającą wykształcenie wyższe psychologiczne i minimum 2 letnie udokumentowane doświadczenie w zawodzie psychologa. -w zakresie części 3- wykazać dysponowanie przy realizacji tej części zamówienia co najmniej jedną osobą posiadająca wykształcenie wyższe, ukończone studia podyplomowe z zakresu doradztwa zawodowego lub licencje doradcy zawodowego i minimum 2 letnie udokumentowane doświadczenie zakresie doradztwa zawodowego Wykonawca dołączy do oferty wykaz osób (według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ ze wskazaniem części zamówienia którego dotyczy), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, a także oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (na załączniku nr 7 do SIWZ - wykazie osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku, Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku zdarzeń losowych oraz szczególnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, istnieje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w zakresie: a) zmiany w nazwie, oznaczeniu, siedzibie, numerze konta bankowego Zleceniodawcy lub Zleceniobiorcy dokonanej w trakcie trwania umowy, b) przesunięcia terminu wykonania przedmiotu zamówienia, c) zmiany osób dedykowanych do realizacji przedmiotu umowy w przypadku niemożliwości wykonywania przez nich powierzonych czynności z przyczyn obiektywnych i niezależnych od Wykonawcy, np. choroby potwierdzonej zwolnieniem lekarskim czy urlopu macierzyńskiego. Nowa osoba musi być zatwierdzona przez Zamawiającego z zastrzeżeniem, że osoba będzie posiadała kwalifikacje i doświadczenie nie niższe niż określone w ofercie. Dopuszczalne są wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienia ani na wynik postępowania. Takimi zmianami są zmiany o charakterze administracyjno - organizacyjnym umowy np. zmiana konta bankowego, dotyczące nazwy, siedziby Wykonawcy lub jego formy organizacyjno-prawnej w trakcie trwania umowy, innych danych identyfikacyjnych, zmiany prowadzące do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych treści umowy. Zmiany do umowy może inicjować zarówno Zamawiający jak i Wykonawca, składając pisemny wniosek do drugiej strony, zawierający w szczególności opis zmiany i jej uzasadnienie. Powyższe nie stanowi zobowiązania do wyrażenia zgody na przewidywany katalog zmian umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.usciegorlickie.pl /w zakładce Ogłoszenia SIWZ/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej w Uściu Gorlickim, 38 - 315 Uście Gorlickie 77.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2013 godzina 09:30, miejsce: URZĄD GMINY UŚCIE GORLICKIE, 38-315 Uście Gorlickie, Uście Gorlickie 80, pok. nr 3 /sekretariat/..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Czas na aktywność w Gminie Uście Gorlickie jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY WRAZ Z KURSEM PRAWA JAZDY KAT. B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu Przedstawiciel handlowy wraz z kursem prawa jazdy kat. B na rzecz 20 osób - Uczestników projektu Czas na aktywność w Gminie Uście Gorlickie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: INDYWIDUALNE I GRUPOWE WSPARCIE PSYCHOLOGICZNE NA RZECZ UCZESTNIKÓW PROJEKTU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I - WARSZTATY TRENINGU UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNYCH - Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów treningu umiejętności społecznych na rzecz jednej grupy Uczestników Projektu liczącej 20 osób. Wskazana liczba osób może ulec zmniejszeniu. Na realizację przedmiotu zamówienia Zamawiający przewiduje łącznie 24 godziny dydaktyczne (1 godzina = 45 minut). Zadanie II - INDYWIDUALNE WSPARCIE PSYCHOLOGICZNE - Usługa indywidualnego wsparcia psychologicznego świadczona będzie na rzecz 20 osób - Uczestników Projektu wskazanych przez Zamawiającego, w łącznym wymiarze 60 godzin dydaktycznych (1 godzina = 45 minut) po 3 godziny na każdego Uczestnika.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.57.00.00-0, 85.12.12.70-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: INDYWIDUALNE WSPARCIE DORADCY ZAWODOWEGO NA RZECZ UCZESTNIKÓW PROJEKTU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa indywidualnego wsparcia świadczona będzie na rzecz 20 osób - Uczestników Projektu wskazanych przez Zamawiającego, w łącznym wymiarze 60 godzin dydaktycznych (1 godzina = 45 minut) po 3 godziny na każdego Uczestnika.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.