Ogłoszenie z dnia 2007-06-27
Łęczyce: Wykonanie oświetlenia drogowego ulic Sienkiewicza, Witosa, Drzymały, Piotra Skargi w Strzebielinie
Numer ogłoszenia: 107670 - 2007; data zamieszczenia: 27.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łęczyce, ul. Długa 49, 84-218 Łęczyce, woj. pomorskie, tel. 058 6789214, fax 058 6789125.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.leczyce.com.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.leczyce.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie oświetlenia drogowego ulic Sienkiewicza, Witosa, Drzymały, Piotra Skargi w Strzebielinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu linii kablowej dla oświetlenia ulic Mickiewicza, Witosa, Drzymały, Piotra Skargi w poniższym w tym: 1.1 ul. Mickiewicza a) ułożenie linii kablowej o długości 187 m, b) ustawienie i montaż słupów oświetleniowych wraz z oprawami i osprzętem w ilości - 5 szt. 1.2 ul. Witosa i Drzymały a) ułożenie linii kablowej o długości 168 m, b) ustawienie i montaż słupów oświetleniowych wraz z oprawami i osprzętem w ilości - 6 szt. 1.3 ul. Mickiewicza: a) ułożenie linii kablowej o długości 322 m, b) ustawienie i montaż słupów oświetleniowych wraz z oprawami i osprzętem w ilości - 8 szt. 1.4 ul. Piotra Skargi a) ułożenie linii kablowej o długości 156 m, b) ustawienie i montaż słupów oświetleniowych wraz z oprawami i osprzętem w ilości - 5 szt. w zakresie określonym w przedmiarze robót, stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotowego zamówienia w zakresie rzeczowym ujętym w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, przedmiarach robót, dokumentacji projektowej wykonanej przez Przedsiębiorstwo Inżynieryjno Techniczne KAREL z siedzibą w Redzie przy ul. Jana Pawła II 9/30 oraz niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.61.10 - Instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 29.09.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2 dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca winien wykazać, że dysponuje minimum jedną osobą do kierowania robotami budowlanymi w branży elektrycznej. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz kadry i podwykonawców, Dokumenty stwierdzające, że osoby, o których mowa powyżej posiadają wymagane uprawnienia, tj. kserokopie uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenia o przynależności tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego, 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia i ponadto: 1.5 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn: zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej trzy zamówienia (potwierdzone dokumentami, że roboty zostały wykonane należycie) odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. 1. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów dostarczonych przez wykonawcę w celu ich potwierdzenia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - stanowiący załącznik nr 2 do oferty, 2) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymogów zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. (W przypadku składania oferty wspólnej oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną) - stanowiące załącznik nr 3 do oferty, 3) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymogów zawartych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. (W przypadku składania oferty wspólnej oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną) - stanowiące załącznik nr 4 do oferty, 4) doświadczenie zawodowe - wykaz zamówień zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat lub z okresu prowadzenia działalności jeżeli jest krótszy niż 5 lat z wyszczególnieniem przedsięwzięć o charakterze porównywalnym z zakresem zamówienia z podaniem ich wartości, okresu wykonania i inwestorów - stanowiące załącznik nr 5 do oferty, 5) dokumenty potwierdzające, że zamówienia o których mowa w pkt. 4 zostały wykonane należycie - stanowiące załącznik nr 6 do oferty, 2. Zamawiający wymaga także dołączenia do oferty: a) wypełniony formularz ofertowy, który stanowi załącznik nr 1a do SIWZ, b) wypełniony formularz cenowy, który stanowi załącznik nr 1 do oferty, c) wypełniony kosztorys ofertowy - stanowiący załącznik nr 9 do oferty, d) pełnomocnictwa dla osoby składającej ofertę w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, e) pełnomocnictwa dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, f) wykaz osób przewidzianych do wykonania zamówienia - stanowiący załącznik nr 7 do oferty, g) wykaz podwykonawców, podmiotów przewidzianych do realizacji zamówienia - stanowiący załącznik nr 8 do oferty, h) projekt umowy - zaakceptowany przez Wykonawcę - stanowiący załącznik nr 10 do oferty,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.leczyce.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łęczyce ul. Długa 49 84-218 Łęczyce.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Łęczyce ul. Długa 49 84-218 Łęczyce.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI ŁĘCZYCE
- Przebudowa drogi gminnej nr 125 012 G na odcinku Rozłazino - Jeżewo wraz z oświetleniem w systemie zaprojektuj i wybuduj"
- Zaciągnięcie długoterminowego kredytu bankowego na kwotę: 7 000 000,00 zł
- Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w miejscowości Świetlino w systemie zaprojektuj i wybuduj
więcej: przetargi ŁĘCZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa rowerowego placu zabaw - pumptrack w Nowogrodzie Bobrzańskim
- WYKONANIE PRAC REMONTOWYCH W KW 8728 KOŚCIERZYNA
- Budowa doświetlenia przejść dla pieszych przy ul. Mareckiej
- Modernizacja parkingu wraz drogą wjazdową przed targowiskiem miejskim w Wągrowcu
- Rozwój turystyki oraz odnowa, przebudowa i zagospodarowanie przestrzeni publicznej w gminie Książki
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1341D w miejscowości Łozina, gm. Długołęka, dz. nr ew. 375/1, 305/6, 305/3, 298/3, obręb Łozina, w formule zaprojektuj - wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.