eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kluki › Przebudowa dróg w gminie Kluki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-27

Kluki: Przebudowa dróg w gminie Kluki
Numer ogłoszenia: 107665 - 2007; data zamieszczenia: 27.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kluki, Kluki 88, 97-415 Kluki, woj. łódzkie, tel. 044 6315002, fax 044 6315025.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kluki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg w gminie Kluki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego są roboty budowlane polegające na Przebudowie dróg w gminie Kluki 1) Przedmiot zamówienia w zakresie zadania Nr 1 dotyczy: Przebudowa drogi wewnętrznej we wsi Strzyżewice - długość 617 m, poprzez wykonanie górnej warstwy nawierzchni z kruszyw łamanych gr. 10 cm warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 4 cm. 2) Przedmiot zamówienia w zakresie zadania Nr 2 dotyczy: Przebudowa drogi wewnętrznej Roździn - Drzyzdówki - długość - 475 m, poprzez wykonanie górnej warstwy nawierzchni z kruszyw łamanych na istniejącej nawierzchni gr. 5 cm i warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego gr 4 cm. 3) Przedmiot zamówienia w zakresie zadania Nr 3 dotyczy: Przebudowa drogi wewnętrznej we wsi Wierzchy Parzeńskie - długość 1154 m, poprzez wykonanie górnej warstwy nawierzchni z kruszywa łamanego gr. 5 cm i warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego. 4) Przedmiot zamówienia w zakresie zadania Nr 4 dotyczy: Przebudowa drogi gminnej w Kaszewicach Kolonia - długość 920 m poprzez wykonanie górnej warstwy nawierzchni z kruszyw łamanych gr. 5 cm i warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 4cm.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1) zadanie Nr 1 - 2.000,00 zł (słownie dwa tysiące złotych); 2) zadanie Nr 2 - 1.000,00 zł (słownie jeden tysiąc złotych); 3) zadanie Nr 3 - 3.000,00 zł (słownie trzy tysiące złotych); 4) zadanie Nr 4 - 3.000,00 zł (słownie trzy tysiące złotych)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Udział w postępowaniu publicznym mogą wziąć Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych; 5)wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu wyżej określonych, stosując formułę spełnia - nie spełnia (weryfikując, czy dokumenty zostały załaczone do oferty i czy spełniają określone wymagania).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4)-8) ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9) ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, takie jak: a)zaświadczenia o uprawnieniach budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, b)aktualne zaświadczenia o członkostwie we właściwej Izbie Inżynierów Budownictwa. 6) wykaz osób (w tym: kierownika budowy, kierowników robót, pracowników fizycznych) i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności ; 7) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia w ilości minimum 2 (dwie) każda, z podaniem: wartości, daty i miejsca wykonania robót budowlanych ; 8) dokumenty (referencje, minimum 2) potwierdzające, że roboty wskazane w wykazie zostały wykonane należycie. 9) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ugkluki.finn.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kluki 97-415 Kluki Cena formularza SIWZ wynosi 25 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2007 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Urzędu Gminy w Klukach.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa drogi wewnętrznej we wsi Strzyżewice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - długość 617 m,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa drogi wewnętrznej Roździn - Drzyzdówki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: długość - 475 m.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przebudowa drogi wewnętrznej we wsi Wierzchy Parzeńskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - długość 1154 m,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przebudowa drogi gminnej w Kaszewicach Kolonia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: długość 920 m.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.