eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Otwock › Dostawa odczynników i sprzętu jednorazowego użytku dla potrzeb laboratorium do magazynu szpitala przez okres 12 miesięcy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-15

Otwock: Dostawa odczynników i sprzętu jednorazowego użytku dla potrzeb laboratorium do magazynu szpitala przez okres 12 miesięcy
Numer ogłoszenia: 107645 - 2012; data zamieszczenia: 15.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy , ul. Konarskiego 13, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 022 7794031 w. 477, faks 022 7794031 w. 477.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spskgruca.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników i sprzętu jednorazowego użytku dla potrzeb laboratorium do magazynu szpitala przez okres 12 miesięcy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa odczynników i sprzętu jednorazowego użytku dla potrzeb laboratorium do magazynu szpitala przez okres 12 miesięcy Zamówienie zostało podzielone na 5 części/zadań: Pakiet nr 1 - Bakteriologia - biochemiczne testy do identyfikacji i oznaczania lekowrażliwości bakterii bezwzględnie beztlenowych Pakiet nr 2 - Testy do wykrywania toksyny A+B Clostridium difficile Pakiet nr 3 - Koagulologia - odczynniki met. optyczna (analizator Maxmat PL) Pakiet nr 4 - Sprzęt jednorazowe użytku Pakiet nr 5 - Krew kontrolna do analizatora 3-Diff Medonic M.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.14.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1.Oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowane wyroby medyczne posiadają dokumenty dopuszczające do obrotu i stosowania zgodnie z ustawą o Wyrobach Medycznych tj. : Deklarację zgodności - dokument wystawiany przez producenta wyrobu albo jgo upoważnionego przedstawiciela ( dotyczy wszystkich klas wyrobów medycznych) Certyfikat zgodności - dokument wydawany przez jednostkę notyfikowaną w zakresie wyrobów poświadczający przeprowadzenie procedur oceny zgodności (dotyczy wyrobów medycznych zakwalifikowanych do klas: I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIA, IIb, III oraz zgodnie z dyrektywą unijną 98/79 wyroby klas A i B) 2.Instrukcje wykonania testów - dotyczy pakietu nr. 1

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużania okresu obowiązywania umowy z zastosowaniem cen określonych w umowie w sytuacji niewykorzystania wartościowego lub ilościowego umowy i po dokonaniu rozeznania rynku stwierdzającego wzrost cen na okres nie dłuższy niż 12 miesięcy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spskgruca.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Klinicznu im. Prof A.Grucy CMKP ul. Konarskiego 13 05-400 Otwock Dział Zamówień Publicznych pokój nr 5..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.05.2012 godzina 10:45, miejsce: Samodzielny Publiczny Szpital Klinicznu im. Prof A.Grucy CMKP ul. Konarskiego 13 05-400 Otwock Dział Zamówień Publicznych pokój nr 5..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Bakteriologia- biochemiczne testy do identyfikacji i oznaczania lekowrażliwości bakterii bezwzględnie beztlenowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rodzaj arykułu nazwa i nr katalogowy JM. Zapotrzebowanie na 12 miesięcy Test do identyfikacji biochemicznej bakterii bezwzględnie beztlenowych + niezbędne odczynniki szt. 80,00 Test do oznaczania lekowrażliwości bakterii bezwzględnie beztlenowych + niezbędne odczynniki szt. 60,00 Uwagi do zadania nr 3: 1. Jeżeli do wykonania w/w testów niezbębne są dodatkowe odczynniki, ich rodzaj, ilość (adekwatną do ilości testów podstawowych) i koszt należy uwzględnić jako dodatkowe wiersze powyższej kalkulacji np.: 1a, 2a, 3a itd. 2. Do oferty należy dołączyć instrukcje wykonania testów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Testy do wykrywania toksyny A+B Clostridium difficile.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa testu nazwa i nr katalogowy JM. Zapotrzebowanie na 12 miesięcy Testy do jednoczesnego wykrywania antygenu dehydrogenazy glutaminowej oraz toksyn A+B Clostridium difficile szt. 25.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Koagulogia -odczynniki - met.optyczna (analizator Maxmat PL.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa odczynników nazwa i nr katalogowy JM. Zapotrzebowanie na 12 miesięcy 1 Czas kaolinowo-kefalinowy APTT ml 1300 (bez uwzględniania chlorku wapnia) 2 Czas protrombinowy (tromboplastyna z chlorkiem wapnia) ml 1400 3 Fibrynogen (w zestawie z osoczem referencyjnym) ml 50 4 FDP, D-dimery-metoda latexowa ozn 780.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sprzęt jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa wyrobu nazwa i nr katalogowy JM. Zapotrzebowanie na 12 miesięcy Probówki z kapilarą na 100-200 ?l zawierające roztwór fluorku sodu szt 200 Probówki z kapilarą na 100-200 ?l z EDTA szt 100 Probówki stożkowe poj.10 ml z polistyrenu szt 1000 Pipetki jednorazowe Pasteura z podziałką na 3 ml szt 2500 Pipetki jednorazowe Pasteura poj. 3 ml sterylne pakowane indywidualnie szt 5000 Pałeczki z tworzywa sztucznego pakowane indywidualnie - jałowe szt 6000 Pałeczki z tworzywa sztucznego w probówce transportowej - jałowe szt 4000 Pałeczki z tworzywa sztucznego w probówce transportowej z podłożem STUART szt 1500 Szalki Petriego sterylne dwudzielne o średnicy 90-95 mm jednorazowe szt 10000 Szalki Petriego sterylne o średnicy 90-95 mm jednorazowez wentylacją szt 10000 Ezy o poj.1?l pakowane po 5-20 sztuk - sterylne szt 10000 Ezy o poj.10?l pakowane po 5-20 sztuk -sterylne szt 3000 Sterylne pojemniki z zakrętką o poj. ok. 30ml, pakowane indywidualnie szt 4000 Końcówki typu Eppendorf o poj.200?l szt 25000 Końcówki typu Eppendorf o poj.1000?l szt 12000 Parafilm - folia 5cm x 75m w rolce szt 1 Probówki o poj. 5ml, okrągłodenne z polistyrenu szt 24000 Płyty serologiczne jednorazowe każda 5 szeregów z 6 wgłębieniami szt 300 Płyty serologiczne jednorazowe każda 5 szeregów z 8 wgłębieniami szt 300 Szkiełka podstawowe o gr.1mm bez szlifu szt 1000 Szkiełka nakrywkowe 22x22mm szt 3000 Probówki Eppendorf 1,5 ml z korkiem szt. 3000 Probówki typu Falcone poj. 50 ml stożkowe, bez kołnierza, z korkiem, sterylne 100 szt., pakowane indywidualnie szt. 5000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Krew kontrolna do analizatora 3-Diff -Medonic M.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rodzaj odczynnika nazwa i nr katalogowy JM. Zapotrzebowanie na 12 miesięcy Krew kontrolna- poziom normalny ml 54 ml Krew kontrolna- poziom niski ml 18 ml Krew kontrolna- poziom wysoki ml 18 ml Uwagi do zadania nr 23: Jednostkowe opakowanie (np. jedna filoka) każdego rodzaju krwi kontrolnej nie powinno być większe niż 5 ml jeśli termin przydatności do oznaczeń po otwarciu fiolki nie jest dłuższy niż 14 dni..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.