eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konstancin-Jeziorna › Przebudowa ul. Zakopane w Konstancinie-Jeziornie - wraz z infrastrukturą

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-04-29

Konstancin-Jeziorna: Przebudowa ul. Zakopane w Konstancinie-Jeziornie - wraz z infrastrukturą
Numer ogłoszenia: 107630 - 2016; data zamieszczenia: 29.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 40740 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Konstancin-Jeziorna, Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna, ul. Warszawska 32, 05-520 Konstancin-Jeziorna, woj. mazowieckie, tel. +48 22 7564810, +48 22 2011975, faks +48 22 7564885, +48 222011975.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul. Zakopane w Konstancinie-Jeziornie - wraz z infrastrukturą.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Zakopane, wraz z infrastrukturą, w Konstancinie-Jeziornie, na podstawie zatwierdzonej dokumentacji projektowej i opracowań wykonanych przez następujące firmy: a) TRANSMOST Sp. z o.o. Projektowanie Dróg i Mostów - Warszawa, b) GEOVIA Sp. z o.o. - Warszawa, 2. W skład dokumentacji wchodzą następujące części: 1) Decyzja Starosty Piaseczyńskiego pozwolenia na budowę nr 37/2016 z dnia 19 stycznia 2016 r.: 2) Projekt zagospodarowania terenu, 3) Projekt architektoniczno-budowlany drogowy, 4) Projekt budowlany kanalizacji deszczowej, 5) Projekt budowlany przebudowy sieci i przyłączy wodociągowych i kanalizacji sanitarnej, 6) Projekt architektoniczno-budowlany przebudowy urządzeń elektroenergetycznych, 7) Projekt architektoniczno-budowlany budowy oświetlenia, 8) Projekt architektoniczno-budowlany przebudowy urządzeń telekomunikacyjnych, 9) Opinia geotechniczna, 10) Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 11) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) wszystkich branż, 12) Przedmiary robót wszystkich branż - tylko jako materiał pomocniczy. 3. Materiał nawierzchniowy z rozbiórki zjazdów i chodników leżących w gminnym pasie drogowym (nadający się do ponownego wykorzystania), jeśli stanowi własność właściciela przyległej do ulicy posesji, ma być zwrócony i złożony we wskazanym przez niego miejscu na posesji, przy przebudowywanej ulicy. W przypadku rezygnacji właściciela posesji z przejęcia materiału, ma być on złożony tymczasowo na odkład w Zakładzie Gospodarki Komunalnej (składowisko przy ul. Słowiczej 5 w Konstancinie- -Jeziornie). Należy uwzględnić transport materiału na odległość do 5 km. 4. Wszystkie roboty branżowe należy wykonać zgodnie z wydanymi warunkami technicznymi zawartymi w dokumentacji projektowej. 5. Istniejące oprawy oświetleniowe, jeśli będą nadawały się do ponownego wykorzystania, w porozumieniu z kierownikiem Wydziału Dróg Gminnych należy przewieźć do Zakładu Gospodarki Komunalnej w Konstancinie-Jeziornie (składowisko przy ul. Słowiczej 5). W przypadku gdyby oprawy nie nadawały się do dalszej eksploatacji, należy je zutylizować, zgodnie z właściwymi przepisami. O sposobie postępowania zdecyduje inspektor nadzoru inwestorskiego branży elektrycznej. 6. Po zakończeniu wszystkich robót budowlanych należy wykonać inspekcję telewizyjną wybudowanej kanalizacji sanitarnej - zgodnie z wytycznymi projektu budowlanego branży sanitarnej. 7. Podczas wykonywania robót należy zabezpieczyć i zapewnić dojścia oraz, w miarę technicznych możliwości, dojazd do wszystkich posesji. 8. Wykonawca zapewni pełną obsługę geodezyjną robót, w tym wykona geodezyjną inwentaryzację powykonawczą wszystkich wykonanych robót. 9. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane na okres minimum 48 miesięcy, licząc oba okresy od daty odbioru końcowego lub odbioru końcowego usunięcia usterek, jeśli takie będą stwierdzone. 10. Zamawiający wymaga udzielenia 12 miesięcznej gwarancji na roboty ogrodnicze licząc od daty odbioru końcowego lub odbioru końcowego usunięcia usterek, jeśli takie będą stwierdzone. 11. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali we własnym zakresie szczegółowej wizji lokalnej w terenie. 12. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji niniejszego zamówienia. 13. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia. 14. W przypadku rozbieżności w ilościach materiałów (o określonym standardzie) pomiędzy projektem a przedmiarami, nadrzędnym dokumentem jest dokumentacja techniczna, tj. projekt budowlany i wykonawczy. W przypadku niezgodności między częścią opisową i rysunkową projektu wykonawczego Zamawiający wnosi o wskazywanie tych rozbieżności na etapie postępowania przetargowego, aby mógł dokonać właściwej ich interpretacji w formie odpowiedzi na pytanie. Po podpisaniu umowy, w czasie jej realizacji, w przypadku pojawienia się rozbieżności, Zamawiający będzie interpretował je na bieżąco, bez możliwości podwyższenia wynagrodzenia ryczałtowego. 15. Przygotowanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.) (dalej jako: ustawa Pb). 16. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (dalej zwanych STWiORB). Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji projektowej i STWiORB za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp. W przypadku gdy w dokumentacji projektowej i STWiORB pojawią się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia materiałów, należy rozumieć, zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazania te należy traktować jako przykładowe pod względem parametrów technicznych i funkcjonalnych. W takich okolicznościach Zamawiający dopuszcza możliwość składania w ofercie rozwiązań równoważnych, wskazując, iż minimalne wymagania, jakim mają odpowiadać rozwiązania równoważne, to wymagania nie gorsze od parametrów wskazanych w dokumentacji projektowej i STWiORB. Wykonawca, który do kalkulacji oferty zastosował materiały - rozwiązania równoważne do określonych w dokumentacji, zobowiązany jest do ujawnienia tego faktu w ofercie poprzez wskazanie materiału równoważnego, jego cech i producenta. Zamawiający oceni równoważność zastosowanych materiałów na podstawie dokumentów (dokumentacja techniczno-ruchowa, karta materiałowa, itp.) wystawionych/publikowanych przez producenta danego materiału.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DOWBUD-C Sp. z o.o., ul. Pawlikowskiego 1/23, 03-983 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 997826,71 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 435420,00

  • Oferta z najniższą ceną: 419737,50 / Oferta z najwyższą ceną: 650842,50

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.