eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chmielnik › WYKONANIE PROJEKTU BUDOWLANO - WYKONAWCZEGO PRZEBUDOWY I REMONTU SIECI UZBROJENIA ZEWNĘTRZNEGO TERENU I BUDYNKÓW DPS W ŁAGIEWNIKACH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-16

Chmielnik: WYKONANIE PROJEKTU BUDOWLANO - WYKONAWCZEGO PRZEBUDOWY I REMONTU SIECI UZBROJENIA ZEWNĘTRZNEGO TERENU I BUDYNKÓW DPS W ŁAGIEWNIKACH
Numer ogłoszenia: 107556 - 2009; data zamieszczenia: 16.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Łagiewnikach , Łagiewniki 73, 26-020 Chmielnik, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3542076, faks 041 3543050.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lagiewniki.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE PROJEKTU BUDOWLANO - WYKONAWCZEGO PRZEBUDOWY I REMONTU SIECI UZBROJENIA ZEWNĘTRZNEGO TERENU I BUDYNKÓW DPS W ŁAGIEWNIKACH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie przebudowy i remontu sieci uzbrojenia zewnętrznego terenu i budynków DPS w Łagiewnikach na działkach o numerach Nr:312/1 ; 312/2 ; 312/3 ; 312/6 ; 312/9 ; 312/14 ; 312/17. Informujemy , że budynek mieszkalny oddziału Nr I i obszar DPS wpisany jest do rejestru zabytków i podlega ochronie konserwatorskiej Świętokrzyskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Kielcach. Projekt powinien obejmować wykonanie: 1) wykonanie map sytuacyjno-wysokościowych dla celów projektowych, w zakresie niezbędnym do opracowania przedmiotowej dokumentacji w skali 1: 500, 2) podziemnej sieci energetycznej od punktu pomiarowego zlokalizowanego w budynku agregatu prądotwórczego ( w tym wymiana lub remont rozdzielnicy ) do budynku oddziału Nr I ( w którym również znajduje się rozdzielnica do przebudowy z której zasilane są następujące budynki : kotłownia, budynek mieszkalny Nr 1, Nr 2, Nr 2A, Nr 3, kaplica i budynek mieszkalny oddziałów Nr II - IV; lub do nowej rozdzielnicy umiejscowionej na skwerku przy budynku tego oddziału) o dł. od ok.140 do 400 mb (w zależności od przyjętej koncepcji), 3) oświetlenia uliczno - parkowego terenu wraz z siecią zasilająca oraz słupami oświetleniowymi ulicznymi ok. 18 szt. i parkowymi ok.24 szt. wraz z oprawami w wersji energooszczędnej 4) sieci preizolowanej c.o. i c. w. u. o dł. ok. 400 mb, 5) sieci kanalizacyjnej wraz z szambem spełniającym rolę odstojnika, 6) sieci wodociągowej ok.300 mb, 7) sieci telekomunikacyjnej podziemnej (ok.140mb) wraz z kablem do monitoringu (telewizji przemysłowej ). Wykonawca przystąpi do opracowania dokumentacji budowlano - wykonawczej po pisemnym zaakceptowaniu koncepcji całego zamówienia. Dokumentacje projektową należy opracować zgodnie z : 1. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 03.07.2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego ( Dz. U. z 2003r. Nr 120 , poz. 1133 z późn .zm.). 2. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego ( Dz. U z 2004r. Nr 202, poz.2072), 3. Ustawą z dnia 07.07.1994r. - Prawo Budowlane ( tj. Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz.1118 z późn. zmianami), Warunkiem koniecznym przy wykonywaniu projektu jest posiadanie odpowiednich uprawnień , o których mowa w art. 14 ust.1 w zakresie określonym w art.14 ust 3 pkt 1 ustawy z dnia 07.07.1994r. - Prawo Budowlane ( tj. Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz.1118 z późn. zmianami), a także przynależności do izby samorządu zawodowego. W szczególności projekt budowlano - wykonawczy powinien obejmować: a) projekt budowlano- wykonawczy dla potrzeb budowy zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 03.07.2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego ( Dz. U. z 2003r. Nr 120 , poz. 1133 z późn .zm.) i Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego ( Dz. U z 2004r. Nr 202, poz.2072), ustawy z dnia 07.07.1994r. - Prawo Budowlane ( tj. Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz.1118 z późn. zmianami), projekt budowlany - 5 egzemplarzy w wersji papierowej i 1 egzemplarz w wersji elektronicznej na płycie CD. b) projekt wykonawczy - 1 egzemplarz w wersji papierowej i 1 egzemplarz w wersji elektronicznej na płycie CD, c) 1 egzemplarz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w branży elektrycznej, osobne dla sieci energetycznej i oświetlenia uliczno - parkowego w formie papierowej i 1 egzemplarz w wersji elektronicznej na płycie CD, d) 1 egzemplarz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych , wodociągowych i kanalizacyjnych osobno dla sieci c.o i c. w. u. ; sieci wodociągowej , sieci kanalizacyjnej w formie papierowej i 1 egzemplarz w wersji elektronicznej na płycie CD, e) po 1 egzemplarzu : kosztorys inwestorski i przedmiar robót w branży elektrycznej, osobne dla sieci energetycznej i oświetlenia uliczno - parkowego oraz branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych , wodociągowych i kanalizacyjnych osobno dla sieci c.o i c. w. u. ; sieci wodociągowej , sieci kanalizacyjnej - w ogólnodostępnym programie , f) na jednej płycie CD w wersji elektronicznej mogą być wszystkie w/w elementy projektu budowlano - wykonawczego. Dokumentacje projektową należy uzgodnić z jednostkami wyszczególnionym w decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz uzyskać inne niezbędne uzgodnienia potrzebne do uzyskania pozwolenia na budowę i realizację. Koszt wszystkich uzgodnień pokrywa Wykonawca. Na każdym etapie projektowania będzie wymagane zachowanie ścisłego kontaktu z Zamawiającym i dokonanie pisemnych uzgodnień zakresu prac projektowych. W celu sprawnego prowadzenia procesu projektowego niezbędne będzie przygotowanie treści niezbędnych wniosków np. - wniosek o warunkach lokalizacji inwestycji celu publicznego ( zgodnie z zawartą umową)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art.22 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne z art. 24 , zgodnie z ustawa z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 oraz z 2008r. Nr 171, poz.1058, z późn. zmianami), b) wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania minimum jedną usługę w zakresie projektowania , której charakter był podobny do wymienionego wyżej zamówienia. Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wykonali te usługi w tym okresie, c) posiadają odpowiednie uprawnienia zgodnie z ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( tj. Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz.1118 z poźn. zmianami) w branżach dla projektantów i sprawdzających : instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, d) przynależą do właściwej terytorialnie dla miejsca zamieszkania Izby Zawodowej zgodnie z art. 12 ust. 7 w/w ustawy odpowiednio we wszystkich branżach. Sposób oceny warunków: ocena dokonana zostanie na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, wg. formuły: spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonego w punkcie VIII SIWZ oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1 do SIWZ, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) oświadczenie wykonawcy ( wg. załącznika Nr 2 do SIWZ ), że: - spełnia warunki określone w art.22 ustawy Pzp, - nie podlega wykluczeniu s postępowania na podstawie art.24 ustawy Pzp. 4) sporządzony przez Wykonawcę wykaz zrealizowanych dokumentacji projektowych w ostatnich trzech latach, zawierający nazwę, zakres, okres realizacji , adres i telefon inwestora - wg. załącznika Nr 3 do SIWZ , wymagane jest wykonanie co najmniej jednej pracy projektowej zgodnej z wymaganiami określonymi w punkcie VIII b, 5) sporządzony przez Wykonawcę wykaz osób , którymi dysponuje lub będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez nie czynności - wg. załącznika Nr 6 do SIWZ, 6) aktualna przynależność do właściwej terytorialnie dla miejsca zamieszkania Izby Zawodowej zgodnie z art. 12 ust. 7 ustawy Prawo budowlane odpowiednie w branżach. Złożone dokumenty mogą być kopią dokumentów potwierdzona przez wykonawcę za zgodność z oryginałem. Zamawiający zgodnie z art. 26 ust.3 i ust.4 ustawy Pzp, wezwie tych Wykonawców , którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów wymaganych w punkcie IX niniejszej SIWZ, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia lub dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone oświadczenia lub dokumentu powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w niniejszym postępowaniu oraz spełniać przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego , nie później niż w dniu , w którym upłynął termin składania ofert. Zamawiający , w razie potrzeby, wezwie również Wykonawców do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych oświadczeń lub dokumentów. Brak uzupełnienia (oświadczeń lub dokumentów) z a także brak złożenia ewentualnych wyjaśnień przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie spowoduje wykluczenie tego Wykonawcy z postępowania a złożona oferta zostanie uznana za odrzuconą - art. 24 ust.2 pkt 3) i art. 24 ust.4 ustawy Pzp. Zgodnie z art.23 ustawy Pzp Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o zamówienie. Uwaga: zmiana osób w wykazie ( załączniku Nr 6 do SIWZ) będzie możliwa przy zachowaniu co najmniej takiego samego wykształcenia zawodowego i kwalifikacji..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lagiewniki.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Łagiewnikach, Łagiewniki 73, 26 - 020 Chmielnik woj. Świętokrzyskie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2009 godzina 12:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Łagiewnikach, Łagiewniki 73, 26 - 020 Chmielnik woj. Świętokrzyskie, kasa DPS..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.