eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łęczyce › Budowa ujęcia wody wraz z badaniami hydrogeologicznymi dla miejscowości Strzebielino Osiedle i Strzebielino



Ogłoszenie z dnia 2007-06-27

Łęczyce: Budowa ujęcia wody wraz z badaniami hydrogeologicznymi dla miejscowości Strzebielino Osiedle i Strzebielino
Numer ogłoszenia: 107542 - 2007; data zamieszczenia: 27.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łęczyce, ul. Długa 49, 84-218 Łęczyce, woj. pomorskie, tel. 058 6789214, fax 058 6789125.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.leczyce.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ujęcia wody wraz z badaniami hydrogeologicznymi dla miejscowości Strzebielino Osiedle i Strzebielino.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na : Budowie ujęcia wody wraz z badaniami hydrogeologicznymi dla miejscowości Strzebielino Osiedle i Strzebielino w poniższym zakresie: ETAP I Opracowanie operatów wodnoprawnych na wykonanie urządzeń wodnych (obudów nowowykonanych otworów studziennych ) zgodnie z wymogami ustawy 18 lipca 2001 r. Prawo Wodne ( Dz.U. Nr 239, poz.2019 z 2005 r ze zmianami) i uzyskanie pozwoleń wodnoprawnych. ETAP II 1. Wykonanie otworów ujęcia wraz z niezbędnymi badaniami. Rury pompowe należy wykonać ze stali cynkowej. 2. Udokumentowanie zasobów ujęcia zgodnie z wymaganiami podanymi w § 3 i 6 rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 3 października 2005 roku, w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać dokumentacje hydrogeologiczne i geologiczno-inżynierskie (Dz. U. Nr 201, poz. 1673 ). 3. Wykonanie badań jakości wody pod względem wymagań określonych odrębnymi przepisami. 4. Opracowanie operatu wodnoprawnego na pobór wody z ujęcia, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 18 lipca 2001 roku Prawo wodne (Dz U. Nr 239 poz. 2019 z 2005 roku, ze zmianami) i uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego. 5. Wykonanie obudów otworów studziennych, naziemnych typu Lange, wraz z armaturą. 6. Wykonanie podłączeń otworów do stacji hydroforowej: a) zbilansowanie mediów, w razie konieczności wystąpienie o techniczne warunki przyłączenia energetycznego, b) wykonanie projektu przewodów doprowadzających wodę i przyłącza energetycznego z ujęć wód do hydroforni wraz ze zgłoszeniem, uzyskaniem pozwolenia na budowę, c) wykonanie przyłącza energetycznego i przewodów doprowadzających wodę z ujęć wód do hydroforni,

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 41.11.00.00 - Woda pitna Kod CPV wg słownika 2008: 41.11.00.00 - Woda pitna .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości zamówienia w wysokosci 10.000,00 (słownie:dziesięć tysięcy złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w szczególności: a) pracami geologicznymi powinna kierować osoba, posiadająca ważne uprawnienia do ich wykonywania, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w szczególności: a) wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone. 3. Zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwa zamówienia (potwierdzone dokumentami, że roboty zostały wykonane należycie) odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia 4. Posiadają potencjał techniczny, umożliwiający realizację przedmiotu zamówienia. 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 6. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ustawy, według wzoru, stanowiącego załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających tą ofertę, b) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenia składa każdy z Wykonawców składających tą ofertę, c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną, d) wykaz osób i podmiotów które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności według wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum jedną osobą do kierowania robotami budowlanymi w branży geologicznej W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz kadry i podwykonawców, Dokumenty stwierdzające, że osoby, o których mowa powyżej posiadają wymagane uprawnienia, tj. kserokopie uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenia o przynależności tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego, e) doświadczenie zawodowe - wykaz zamówień zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat lub z okresu prowadzenia działalności jeżeli jest krótszy niż 5 lat z wyszczególnieniem przedsięwzięć o charakterze porównywalnym z zakresem zamówienia z podaniem ich wartości, okresu wykonania i inwestorów - załącznik nr 7 do oferty, f) co najmniej dwie referencje, potwierdzające wykonywanie prac o podobnych technologiach oraz o zbliżonej wartości, 2. Ponadto oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) ofertę cenową, o której mowa w rozdziale XV pkt 1 niniejszej SIWZ W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. /załącznik nr 3/ b) pełnomocnictwo, o którym mowa w rozdziale XV pkt 2 niniejszej SIWZ ( w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną ) W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.leczyce.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łęczyce ul. Długa 49 84-218 Łęczyce.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Łęczyce ul. Długa 49 84-218 Łęczyce.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.