eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gryfino › Dostawa wraz z montażem stolarki okiennej w lokalach komunalnych mieszkalnych przy ul. Grunwaldzkiej 16-26 w Gryfinie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-21

Gryfino: Dostawa wraz z montażem stolarki okiennej w lokalach komunalnych mieszkalnych przy ul. Grunwaldzkiej 16-26 w Gryfinie.
Numer ogłoszenia: 107530 - 2008; data zamieszczenia: 21.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gryfino, ul. 1 Maja 16, 74-100 Gryfino, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4162011, fax 091 4162702.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: inwestycje@gryfino.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem stolarki okiennej w lokalach komunalnych mieszkalnych przy ul. Grunwaldzkiej 16-26 w Gryfinie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa stolarki okiennej wraz z montażem w lokalach komunalnych mieszkalnych w budynku wielorodzinnym przy ul. Grunwaldzkiej 16-26 w Gryfinie. Zakres zamówienia obejmuje: wymianę drewnianej stolarki okiennej na stolarkę z PCV, demontaż istniejących okien wraz z parapetami wewnętrznymi, (materiały z demontażu należy wywieźć na wysypisko śmieci i do odbioru końcowego przedstawić stosowne dokumenty przyjęcia odpadów na wysypisko wraz z opłatą utylizacyjną), dostawę i montaż okien wraz z arapetami wewnętrznymi, obróbkę ościeży okiennych tynkiem, pomalowanie ścian wokół ościeży i w ościeżach, wywóz materiałów z demontażu na składowisko odpadów komunalnych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postęowaniu o zamówienie publiczne jest wniesienie wadium w wysokości 3 000,00 zł. (słownie trzy tysiące złotych). Wadium musi być wniesione najpóźniej do wysnaczonego terminu składania ofert tj. do 29.05.2008 roku do godz. 9:00.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, 2) spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: a) posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania danego zamówienia: - w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał min. 1 robotę budowlaną polegającą na dostawie i wymianie stolarki okiennej z PCV, za min. 120 000,00 zł brutto, - osoby, które będą wykonywać zamówienie muszą posiadać wymagane uprawnienia budowlane wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa dla osób sprawujących samodzielne funkcje techniczne c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - posiada rachunek bankowy, potwierdzający wysokość środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy o wysokości minimum 100 000,00 zł, - jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości 100 000,00 zł.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne, społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywania przez nich czynności (osoby, które będą wykonywać zamówienie muszą posiadać wymagane uprawnienia budowlane wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa dla osób sprawujących samodzielne funkcje techniczne - załącznik nr 3, 4) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Zamawiający wymaga, aby wykonawcy wykazał min. 1 robotę budowlaną polegającą na dostawie i wymianie stolarki okiennej z PCV za min. 120 000,00 zł brutto wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że robota ta została wykonana należycie (np. referencje) - załącznik nr 4, 5) informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzający wysokość środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy o wysokości minimum 100 000,00 zł. (wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 6) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Suma ubezpieczenia wymagana przez Zamawiającego - 100 000,00 zł. 7) kosztorys ofertowy, opracowany metodą kalkulacji uproszczonej, zawierający pełen zakres robót niezbędnych do zrealizowania zamówienia, w tym zestawienie cen: materiałów, sprzętu i robocizny. Kosztorys ofertowy należy sporządzić zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa w sprawie kosztorysowania obiektów i robót budowlanych z dnia 13 lipca 2001 roku.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gryfino.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ jest udostępniona na www.bip.gryfino.pl oraz można ją odebrać w siedzibie Zamawiającego, pok. 11 tj. Urząd Miasta i Gminy w Gryfinie ul. 1 Maja 16, 74-100 Gryfino..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2008 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Biuro Obsługi Interesantów (BOI).

IV.3.5) Termin związania ofertą: 27.06.2008.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.