eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siekierczyn › Wymiana połaci dachowej na budynku Zespołu Szkół w Siekierczynie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-13

Ogłoszenie nr 107526 - 2017 z dnia 2017-07-13 r.

Siekierczyn: Wymiana połaci dachowej na budynku Zespołu Szkół w Siekierczynie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 530528-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siekierczyn, krajowy numer identyfikacyjny 23082156900000, ul. Siekierczyn 271, 59818 Siekierczyn, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 757 221 778, faks 757 221 750, e-mail ug@siekierczyn.pl
Adres strony internetowej (URL): bip.siekierczyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wymiana połaci dachowej na budynku Zespołu Szkół w Siekierczynie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP/PN.271.3.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wymiana połaci dachowej na budynku Zespołu Szkół w Siekierczynie (budynek, w którym mieści się świetlica, kuchnia szkolna). 1. Zakres prac obejmuje: W ramach zamówienia należy wykonać: 1.1 Roboty dekarskie, w tym: a) rozbiórkę pokrycia z dachówki i gąsiorów, b) rozbiórkę łat i demontaż świetlików dachowych, c) rozbiórkę obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, d) rozbiórkę podbitek drewnianych, e) montaż membrany wysokoparoprzepuszczalnej 3 warstwowej dachowej typu VENITA IRON o gramaturze 120g/m2, f) montaż kontrłat i łat, g) montaż okienek dachowych dopasowanych do modelu dachówki, h) przygotowanie i montaż obróbek blacharskich oraz rynien i rur spustowych z blachy tytan cynk, i) montaż akcesoriów dekarskich (stopnie i ławeczki kominiarskie), j) montaż zabezpieczeń przeciwśnieżnych z płotkiem, k) roboty pokrywcze z dachówki karpiówki ceramicznej układanej w koronkę (dachówka czerwona, angobowana, o wymiarach 18x38 cm KORAMIC 36 szt/m2) z uwzględnieniem konfekcji dekarskiej oraz asortymentu dachówek (kalenicowe, szczytowe, okapowe itp.) w dostępnych rozmiarach: 1/2, 3/4, 5/4. 1.2 Roboty ciesielskie stolarskie i impregnacyjne, w tym: a) wymiana elementów więźby dachowej i lukarn, b) oczyszczenie i dwukrotna impregnacja drewnianych elementów więźby dachowej i lukarn, c) przygotowanie i montaż podbitek drewnianych (zabezpieczenie impregnatem barwiącym). 1.3 Roboty murarskie i tynkarskie, w tym: a) przemurowanie kominów ponad dachem i w części strychowej, b) ułożenie tynków zewnętrznych na płaszczyznach pionowych lukarn, 1.4 Instalacja odgromowa, w tym: a) demontaż pionowej instalacji odgromowej, b) montaż nowej pionowej instalacji odgromowej, c) badania i pomiary nowej instalacji odgromowej. Szczegółowy zakres prac określa przedmiar robót stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ 2. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto: 1) zorganizowanie na swój koszt placu budowy oraz prowadzenie robót zgodnie z przepisami bhp oraz ppoż., 2) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych badań i odbiorów oraz kompletowanie dokumentacji obejmującej zakres robót objętych przedmiotem przetargu, 3) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego. 3. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający określa, iż wszystkie czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia na placu budowy mają być wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę nie dotyczy kierownika budowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę powyższego wymagania poprzez zlecenie przeprowadzenia kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Szczegółowe wymagania, sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę powyższych wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone rozdziale VI niniejszej SIWZ i we wzorze umowy stanowiącym integralną część niniejszej SIWZ. 4.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45261000-4
Dodatkowe kody CPV: 45261210-9, ,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT137981.14
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
BOGUSŁAW SZYDŁOWSKI, , ul. Komuny Paryskiej 17/2, 30-389, Kraków, kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 149522.97
Oferta z najniższą ceną/kosztem 149522.97
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 149522.97
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.