eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogów › Przebudowa segmentu klas I-III Szkoły Podstawowej Nr 3 na potrzeby oddziałów przedszkolnych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-13

Ogłoszenie nr 107510 - 2017 z dnia 2017-07-13 r.

Głogów: Przebudowa segmentu klas I-III Szkoły Podstawowej Nr 3 na potrzeby oddziałów przedszkolnych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 537777-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 500001720-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Głogów, krajowy numer identyfikacyjny 39064729700000, ul. ul. Rynek 10, 67-200 Głogów, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 076 7265437, 527, faks 767 265 437, e-mail hania@glogow.um.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.glogow.bip.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa segmentu klas I-III Szkoły Podstawowej Nr 3 na potrzeby oddziałów przedszkolnych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RZP.271.47.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przebudowa systemu klas I-III Szkoły Podstawowej Nr 3 na potrzeby oddziałów przedszkolnych. BRANŻA BUDOWLANA: 1. uzupełnianie ścian z cegły o gr. 1/2 cegły - 34,542 m2 2.ścianki działowe z płytek piano- lub gazobetonowych gr. 6 cm - 84,630 m2 3. ścianki działowe j/w lecz gr. 12 cm - 80,477 m2 4. wykonanie przesklepień otworów w ścianach z cegły - obsadzenie belek stalowych - 120,500 m 5. wymiana stolarki na drzwi stalowe i aluminiowe - 49,779 m2 6. skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne - 70,600 m2 7. wymiana okien zespolonych na PCV - 0,825 m2 8. wymiana stolarki okiennej na aluminiową - 6,970 m2 9. dostarczenie i montaż rolet zwijanych płóciennych - 186,516 m2 10. dostarczenie i montaż karniszy metalowych - 145,110 m 11. tynki wewnętrzne kat.III - 1.026,596 m2 12. tynki kat. III na ościeżach szer.15-25-40 cm - 221,83 m 13. licowanie ścian płytkami glazurowanymi z udziałem płytek kolorowych - 683,716 m2 14. dwukrotne malowanie farbami - 5.172,13 m2 15. dwukrotne lakierowanie lamperii - 1.675,600 m2 16. posadzki z płytek - 202,850 m2 17. dostawa i montaż dźwigu towarowego BMK 100.30/9(trzy przystanki, 5 dojść) - 1 kpl 18. ocieplenie ścian zewnętrznych elewacji płytami z wełny mineralnej gr. 14 cm - 200,460 m2 19. dostarczenie i montaż wyposażenia wg. załącznika nr. 1,2,3 do PB - 3 kpl BRANŻA INSTALACYJNA: 1. rurociągi z rur polipropylenowych o śr. zew. 16,20,25,32,40,50 mm - 598,000 m 2. baterie umywalkowe z mieszaczem i czasowe - 24 szt 3. umywalki porcelanowe - 23 szt 4. ustępy z płuczką "kompakt" - 19 szt 5. brodziki natryskowe - 10 szt 6. baterie natryskowe termostatyczne - 10 szt 7. rurociągi z PCV kanalizacyjne o śr. 50 i 110 mm - 300,000 m 8. przebudowa wewnętrznej instalacji hydrantowej - 1 kpl 9. grzejniki stalowe jedno i dwupłytowe ocynkowane - 19 szt 10.rury c.o. miedziane o śr. zew. 15 mm - 112,800 m 11.osłony grzejnikowe - 67,000 m WENTYLACJA I KLIMATYZACJA: 1. przewody wentylacyjne z blachy stalowej - 15,355 m2 2. wentylatory - 38 szt 3. okap wentylacyjny stalowy typ A - 1 szt MONTAŻ SYSTEMU ODDYMIANIA KLATEK SCHODOWYCH: 1. roboty budowlane - 2 kpl 2. montaż kompletnej centrali sterującej - 2 szt 3. klapy dymowe 1000/1400/500 - 2 kpl 4. montaż kompletnej instalacji zasilającej system oddymiania - 2 kpl INSTALACJA ELEKTRYCZNA: 1. rozdzielnice T2 - 2 szt 2. wyłączniki nad-prądowe i przeciwpożarowe - 26 szt 3. przewody płaskie układane w tynk - 552,000 m 4. montaż opraw świetlówkowych i oświetleniowych żarowych - 231 kpl 5. montaż kompletnej instalacji oświetlenia ewakuacyjnego - 1 kpl 6. montaż kompletnej instalacji przyzywowej - 1 kpl - Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, w skład której wchodzi projekt budowlany, projekt wykonawczy, przedmiary robót oraz dodatkowo Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót budowlanych (dalej STWiORB), które są załącznikami do niniejszej SIWZ

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45262700-8
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Zamawiający na podst. art. 93 ust.1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2015r., poz.2164 ze zm. ) unieważnia postępowanie Uzasadnienie: Cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT1473475.61
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
, , , , , kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.