eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przerośl › Utrzymanie atrakcyjności miejsca wypoczynku poprzez przebudowę małej infrastruktury turystycznej wraz z budową dojścia do istniejącej plaży gminnej nad jeziorem Krzywe.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-18

Przerośl: Utrzymanie atrakcyjności miejsca wypoczynku poprzez przebudowę małej infrastruktury turystycznej wraz z budową dojścia do istniejącej plaży gminnej nad jeziorem Krzywe.
Numer ogłoszenia: 107502 - 2013; data zamieszczenia: 18.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Przerośl , Rynek 2, 16-427 Przerośl, woj. podlaskie, tel. 087 5691019, faks 087 5691019.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przerosl.biuletyn.net
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie atrakcyjności miejsca wypoczynku poprzez przebudowę małej infrastruktury turystycznej wraz z budową dojścia do istniejącej plaży gminnej nad jeziorem Krzywe..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja operacji pn. Utrzymanie atrakcyjności miejsca wypoczynku poprzez przebudowę małej infrastruktury turystycznej wraz z budową dojścia do istniejącej plaży gminnej nad jeziorem Krzywe. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót: 1.Etap I 1.budowę elementów małej architektury : wiaty grilowej, ogrodzenie i ławki z miejscem na ognisko- 1 kpl, wiaty ośmioosobowej z siedziskami w ilości 3 szt., osłony kontenerów na odpadki w ilości 1 szt., osłony toalet przenośnych w ilości 1 szt., tablicy informacyjnej w ilości 1 szt., 2.budowę chodnika dla pieszych w pasie drogi powiatowej Nr 1092 B w miejscowości Przerośl i Krzywólka na odcinku 0+000-0+572,11 obejmujący elementy: roboty ziemne i rozbiórkowe, krawężniki i poszerzenie jezdni, chodnik, roboty wykończeniowe. Budowa chodnika w obrębie Przerośl na działkach nr 342 i 384, w obrębie Krzywólka na działkach nr 155,405,171,143, chodnik szerokości 1,50 m z kostki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej. 2. Etap II 1.Rozbiórkę dwóch istniejących pomostów i budowy dwóch nowych pomostów drewnianych, w kształcie litery T, dł. 20,00+10,00=30,00 m, szer. 2,00-3,00 m na działce nr 280. Szczegółowo przedmiot zamówienia określa: 1.Dokumentacja projektowa: Projekt budowlany Miejsca wypoczynku nad jeziorem Krzywe, Projekt budowlany budowy chodnika dla pieszych w pasie drogi powiatowej Nr 1092 B Dojście do istniejącej plaży gminnej nad jeziorem Krzywe Gm. Przerośl, Projekt budowlany Miejsca wypoczynku nad Jeziorem Krzywe Gm. Przerośl Rozbiórka dwóch istniejących pomostów drewnianych na jeziorze Krzywe w Miejscowości Krzywólka Gmina Przerośl wymiar każdego:dł.20,0+7,0 = 27 m, szer. 2,0 m o r a z Budowa dwóch pomostów drewnianych na jeziorze Krzywe w miejscowości Krzywólka Gmina Przerośl wym: dł. 20,00 + 10,00=30,00 m, szer. 2,00-3,00 m 2. Dodatkowo wyłącznie pomocniczo przedmiot zamówienia określają: przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Dokumentacja projektowa, przedmiar robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót są integralną częścią niniejszej SIWZ. Podstawowym dokumentem określającym przedmiot zamówienia jest dokumentacja projektowa. Użyte w dokumentacji projektowej i SIWZ nazwy materiałów i urządzeń nie są obowiązujące i należy je traktować jako propozycje projektanta. Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia równoważne o parametrach techniczno-użytkowych i estetycznych odpowiadających co najmniej parametrom materiałów i urządzeń zaproponowanych w projekcie i SIWZ. Postanowienia dotyczące dokumentacji projektowej: Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową i zachowaniem podanej przez projektanta technologii, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, normami, warunkami technicznego wykonania i odbioru robót, wskazaniami Zamawiającego oraz obowiązującymi przepisami. Z uwagi na ryczałtową formę wynagrodzenia, przedmiar robót stanowi dokument pomocniczy do wyceny oferty. Podstawą wyceny oferty jest dokumentacja techniczna. Cena oferty musi obejmować koszty wykonania robót bezpośrednio wynikających z dokumentacji technicznej oraz inne koszty konieczne do poniesienia celem terminowej i prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Roboty nie ujęte w przedmiarze robót, a występujące w projekcie budowlanym nie są robotami dodatkowymi. W przypadku rozbieżności pomiędzy przedmiarem robót i projektem budowlanym decydujący dla ustalenia zakresu robót jest projekt budowlany. Wymagania jakościowe i materiałowe: a.Wykonawca wykona zamówienie z użyciem materiałów i urządzeń własnych. b.Materiały użyte do wykonania zadania muszą posiadać deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną w przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. c.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia atestów i certyfikatów na każde żądanie Zamawiającego lub Inspektora Nadzoru. d. Jeżeli w projekcie budowlanym, w przedmiarach robót oraz w specyfikacjach technicznych zostało wskazane pochodzenie marka, znak towarowy, producent, dostawca materiałów lub dotyczące materiałów normy, aprobaty, specyfikacje i systemy o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one wykonanie przedmiotu zamówienia oraz zapewniają uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w ww. dokumentach. e.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany udokumentować, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.21.40 - Obiekty rekreacyjne 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 15 000,00 zł na rachunek Zamawiającego - Bank Spółdzielczy Rutka Tartak Oddział Przerośl Nr 88 9367 0007 0040 0000 0635 0001. 2. Wadium może być wniesione w formie wymienionej w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż wpłata gotówkowa, dokument potwierdzający wniesienie wadium należy złożyć wraz z ofertą a potwierdzenie złożenia okazać przy otwarciu ofert lub zamieścić w ofercie. 3. Zwrot i przepadek wadium reguluje art.46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna że Wykonawcy spełniają niniejszy warunek na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawcy spełniają niniejszy warunek jeżeli wykażą, iż wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących , czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone- w tym okresie: a) co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie pomostu rekreacyjnego o konstrukcji drewnianej o wartości wykonanych robót nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto, b) co najmniej jedną robotę budowlaną, polegającą na układaniu kostki, krawężników i obrzeży, na łączną wartość 100 000 zł brutto;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna że Wykonawcy spełniają niniejszy warunek na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna że Wykonawcy spełniają niniejszy warunek na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna że Wykonawcy spełniają niniejszy warunek na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Formularz Oferty o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1 do SIWZ wraz z wypełnionymi kosztorysami. 7.2Pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 7.3Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U.Nr 50, poz. 331 z późn.zm.) w przypadku, gdy Wykonawca należy do grupy kapitałowej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy z 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2010 Nr 113, poz.759, z późn. zm.) dopuszcza zmiany zawartej umowy pod następującymi warunkami: 2.1. Zmiana terminu wykonania umowy: a) w przypadku wystąpienia siły wyższej mającej wpływ na wykonanie przedmiotu umowy. Przez siłę wyższą rozumie się zjawiska niemożliwe do przewidzenia i niezależne od Wykonawcy i od Zamawiającego, w szczególności pożar, działania sił przyrody (huragany, powodzie itp., warunki atmosferyczne znacznie odbiegające od typowych dla danej pory roku) itp. b) wystąpienie nieprzewidzianych w SIWZ i dokumentacji projektowej warunków geologicznych, archeologicznych lub terenowych, mających wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, które mają wpływ na termin wykonania umowy, w szczególności: - odkrycie na terenie robót niewypałów i niewybuchów; - odkrycie na terenie robót kopalnych szczątków roślin lub zwierząt, lub przedmiotów, co do których istnieje przypuszczenie, że są zabytkami. 2.2. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w pkt 2.1., wydłuża się termin wykonania umowy o czas opóźnienia spowodowany tymi okolicznościami. 2.3. Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: a) odstąpienie od umowy przez Zamawiającego w razie wystąpienia istotnej zmiany oko-liczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, b) konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej. 3. Nie jest zmianą umowy wymagającą formy pisemnej: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy: - zmiana danych adresowych w związku ze zmianą siedziby Wykonawcy, - wyznaczenie osób do kontaktów w sprawach realizacji umowy, innych, niż wskazane w § 4 umowy, - zmiana numeru rachunku bankowego, na które będzie przelane wynagrodzenie wykonawcy, - utrata mocy lub zmiany aktów prawnych przywołanych w treści umowy - w każdym takim przypadku Wykonawca ma obowiązek stosowania się do obowiązujących aktów prawa, - wyznaczenie innych osób sprawujących nadzór nad realizacją umowy niż wskazane w § 4 ust. 1. b) zmiana formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy na inną niż określona w § 8, c) zmiana kierownika robót wymienionego przez Wykonawcę w ofercie na inną osobę jest możliwa po uzyskaniu zgody Zamawiającego i jedynie pod warunkiem, że nowa osoba będzie spełniać wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ dla kierownika robót.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przerosl.biuletyn.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Przerośl, ul. Rynek 2, 16-427 Przerośl, pokój nr 10 lub pobrać ze strony internetowej www.przerosl.biuletyn.net.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Przerośl, ul. Rynek 2, 16-427 Przerośl, pokój nr 16.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest realizowane w ramach Osi Priorytetowej 4- Zrównoważony rozwój obszarów zależnych od rybactwa, zawartą w Programie Operacyjnym Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013 w ramach Środka 4.1 Rozwój obszarów zależnych od rybactwa z wyłączeniem realizacji operacji polegających na funkcjonowaniu lokalnej grupy rybackiej (LGR) oraz nabywaniu umiejętności i aktywizacji lokalnych społeczności.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.