eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Organizacja wycieczki do Wrocławia-Szwajcarii Saksońskiej-Drezna

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-05

Kraków: Organizacja wycieczki do Wrocławia-Szwajcarii Saksońskiej-Drezna
Numer ogłoszenia: 107440 - 2012; data zamieszczenia: 05.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Krakowie , ul. Westerplatte 20, 31-045 Kraków, woj. małopolskie, tel. 124222153, faks 124222153; 124229033.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja wycieczki do Wrocławia-Szwajcarii Saksońskiej-Drezna.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa socjalna polegająca na zorganizowaniu wycieczki do Wrocławia - Saksonii Szwajcarskiej - Drezna dla osób objętych opieką socjalną przez Sekcję Zarządzania Kadrami w Krośnie; 1) Termin zorganizowania wycieczki: 22-24.06.2012 roku; 2) Liczba uczestników wycieczki: 96 osób z możliwością zmniejszenia liczby uczestników o 10%. Ostateczna liczba uczestników wycieczki będzie podana na nie mniej niż 5 dni przed realizacją usługi; 3) Wymagana realizacja następującego programu: a) 22.06.2012r. - wyjazd z Sanoka ok. godz. 3.00 (wsiada część uczestników wycieczki), przejazd przez Krosno (wsiada pozostała część uczestników). Przyjazd autokarów do Wrocławia. Zwiedzanie z przewodnikiem Ostrowa Tumskiego wraz z Katedrą, przejście przez Wyspę Piaskową obok Hali Targowej i Ossolineum do Uniwersytetu, Rynek z Ratuszem. Zwiedzanie Panoramy Racławickiej. Przejazd do hotelu, zakwaterowanie, obiadokolacja, nocleg. b) 23.06.2012r. - po śniadaniu przyjazd na teren Szwajcarii Saksońskiej. Zwiedzanie Bastei, miasteczka Hohnstein z XII wiecznym zamkiem, zwiedzanie twierdzy Koenigstein oraz zamku w Stolpen. Po zakończeniu zwiedzania przejazd do hotelu, obiadokolacja, nocleg. c) 24.06.2012r. - po śniadaniu przejazd do Drezna. Zwiedzania miasta z zewnątrz tj. Pałac Zwinger, Grunes Gewolbe, Residenzschloss, Semperoper, Frauenkirche, Hofkirche. Zwiedzanie wnętrza Pałacu Zwinger tj. Gemaldegalerie Alte Meister, Porzelansammlung oraz Ruskammer. Wyjazd w drogę powrotną, obiad na trasie, przyjazd do miejsc wyjazdu autokarów i rozwiązanie wycieczki. Kolejność zwiedzania w poszczególnych dniach ustala pilot wycieczki. 4) Nocleg w hotelu - 2 noclegi w tym samym hotelu (standard co najmniej *** - pokoje 2 i 3 osobowe z łazienkami). Miejsce zakwaterowania powinno znajdować się możliwie jak najbliżej miejsc zwiedzania (Szwajcarii Saksońskiej i Drezna), tj. nie może być oddalone więcej niż 70 km od granic zarówno Parku Narodowego Szwajcarii Saksońskiej jak i miasta Drezna, przy czym odległość ta rozumiana jest jako droga dojazdowa, liczona po głównych drogach publicznych, przejezdnych dla autokaru turystycznego. Nie dopuszcza się rozdzielenia grup w różnych hotelach. 5) Wyżywienie - 2 śniadania, 2 obiadokolacje, 1 obiad w ostatnim dniu (na trasie). 6) Pilot - przewodnik na całej trasie. 7) Transport - wymagane jest zapewnienie w pełni sprawnego transportu autokarowego klasy LUX (toaleta, barek, klimatyzacja) umożliwiającego przejazd uczestników wycieczki. Nie dopuszcza się możliwości przejazdu autokarami piętrowymi. Dokładna godzina i miejsce odjazdu autokaru zostaną ustalone odrębnym pismem. 8) Cena wycieczki - winna obejmować pełny koszt łącznie z opieką pilota - przewodnika, biletami wstępu do wszystkich zwiedzanych, z przewodnikiem obiektów, o których mowa w programie (pkt 3), ubezpieczeniem KL/NNW, opłatami drogowymi i parkingowymi, podatek od towarów i usług VAT..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00 - Organizacja wycieczek .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na kwotę/wartość: 2.000,00 zł (słownie dwa tysiące złotych 00/100) na okres związania ofertą

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia prowadzi regulowaną działalność gospodarczą w zakresie organizowania imprez turystycznych oraz pośredniczenia na zlecenie klientów w zawieraniu umów o świadczenie usług turystycznych, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o usługach turystycznych (Dz.U. 2004 nr 223 poz. 2268 z późn. zm) oraz uzyskał i posiada aktualny wpis w rejestrze organizatorów turystyki i pośredników turystycznych zezwalający na prowadzenie działalności wyżej określonej. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej Zamawiający żąda przedłożenia wraz z ofertą potwierdzenia aktualności wpisu do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych (Wyciąg - wydruk z Centralnej Ewidencji Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia wykaże się należytym zrealizowaniem, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 2 usług odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z których każda usługa (wykonana w ramach jednej umowy), jednocześnie spełnia następujące wymogi: a) liczba uczestników wycieczki: min. 70 osób; b) wartość wycieczki: min. 50.000,00 zł brutto UWAGA: Za usługi stanowiące przedmiot zamówienia należy rozumieć usługi polegające na zorganizowaniu wycieczek objazdowych krajowych, zagranicznych, pielgrzymek, trwających jeden lub więcej dni. Za usługi stanowiące przedmiot zamówienia nie będą uznane usługi polegające na zorganizowaniu koloni, obozów dla dzieci i młodzieży, zielonych szkół, wczasów stacjonarnych, pobytów sanatoryjnych itp. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej Zamawiający żąda sporządzenia i przedłożenia wraz z ofertą wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (np. referencje, protokoły wykonania usługi itp.). Wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia potwierdzi spełnienie wymogów, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (Dz.U. z 2004 r., nr 223, poz. 2268 z późn. zm.), tj. potwierdzi, że posiada zawartą i obowiązującą: a) umowę gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej albo b) umowę ubezpieczenia na rzecz klientów - w zakresie pokrycia kosztów powrotu klienta do kraju, w wypadku gdy organizator turystyki lub pośrednik turystyczny wbrew obowiązkowi nie zapewnia tego powrotu, a także na pokrycie zwrotu wpłat wniesionych przez klientów w razie niewykonania zobowiązań umownych Dokumenty wyżej określone powinny spełniać uwarunkowania określone w: c) Rozporządzeniu Ministra Finansów z dnia 16 grudnia 2010 r. w sprawie minimalnej wysokości sumy gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej wymaganej w związku z działalnością wykonywaną przez organizatorów turystyki i pośredników turystycznych (Dz.U. z 2010 r., nr 238, poz. 1584) albo d) Rozporządzeniu Ministra Finansów z dnia 21 grudnia 2010 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia na rzecz klientów w związku z działalnością wykonywaną przez organizatorów turystyki i pośredników turystycznych (Dz.U. z 2010 r., nr 252, poz. 1690) W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej Zamawiający żąda przedłożenia wraz z ofertą opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1) Wykonawca zobligowany zostaje do przedłożenia wraz z ofertą szczegółowego opisu proponowanego programu, uwzględniającego wymogi określone przez Zamawiającego; 2) Wraz z programem Wykonawca przedstawi opis miejscowości i hotelu, w którym na 2 noclegi zakwaterowani zostaną uczestnicy wycieczki; 3) Wykonawca przedłoży również krótki opis autokarów przewidzianych do realizacji usługi mając na uwadze wymogi Zamawiającego (w tym liczba miejsc, klasa i marka autokarów).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.poczta-polska.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury OR w Krakowie Dział Zamowień Publicznych ul. Asnyka 9 pok. 206 35-959 Rzeszów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.04.2012 godzina 10:30, miejsce: Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury OR w Krakowie Dział Zamowień Publicznych ul. Asnyka 9 pok. 206 35-959 Rzeszów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.