eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wymiana drzwi wejściowych w skrzydle D gmachu Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, Al. Ujazdowskie 1/3 w Warszawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-08

Warszawa: Wymiana drzwi wejściowych w skrzydle D gmachu Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, Al. Ujazdowskie 1/3 w Warszawie
Numer ogłoszenia: 107437 - 2009; data zamieszczenia: 08.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Obsługi Kancelarii Prezesa Rady Ministrów , ul. Powsińska 69/71, 02-903 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6946043,6947628, faks 022 6946043, 6947204,6949645.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: cokprm.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gospodarstwo Pomocnicze.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana drzwi wejściowych w skrzydle D gmachu Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, Al. Ujazdowskie 1/3 w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana drzwi wejściowych w skrzydle D gmachu Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, Al. Ujazdowskie 1/3 w Warszawie, zgodnie z projektem będącym w posiadaniu Zamawiającego. Gmach KPRM jest wpisany do rejestru zabytków pod numerem 1597. Zakres robót do wykonania: 1)Wymiana trzech sztuk drzwi zewnętrznych dwuskrzydłowych, oraz trzech sztuk drzwi wewnętrznych dwuskrzydłowych, wejściowych do skrzydła D gmachu KPRM, zgodnie z projektem. Skrzydła drzwiowe, ościeżnice, opaski muszą stanowić odtworzenie istniejących. Wykonanie drzwi z drewna dębowego, lakierowanych w kolorze czarnym lub ciemny brąz, z widocznym rysunkiem drewna. Drzwi szklone szkłem bezpiecznym i wyposażone w samozamykacze z blokadą 90°. Drzwi muszą posiadać ważne dokumenty dopuszczające do stosowania. Kraty na zewnętrznych skrzydłach drzwiowych i pochwyty mają być odrestaurowane i zamontowane ponownie. 2)Wykonanie towarzyszących robót budowlanych i instalacyjnych tj.: malowanie przedsionków, drobne uzupełnienia sztukaterii i cokołów, obróbki otworów drzwiowych po wymianie drzwi, przeniesienie włączników elektrycznych, wymiana 2 grzejników żebrowych na 2 grzejniki płytowe co. 3)Przed przystąpieniem do wykonania drzwi Wykonawca zobowiązany jest przedstawić do zatwierdzenia przez Zamawiającego: rysunki warsztatowe drzwi, próbkę koloru o wym. 20 x 20 cm dla drzwi zewnętrznych i wewnętrznych na desce dębowej, wykończonej w sposób identyczny jak przewidziany do wykończenia drzwi, rodzaj okuć - klamki, gałki, zawiasy, odboje drzwiowe itp..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 100.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, tj.: 1.1.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia. 1.2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał: 3 roboty budowlane w zakresie wymiany drzwi, o wartości co najmniej 50 000 zł brutto każda, w tym wykonał minimum jedną robotę polegającą na wymianie drzwi w obiekcie zabytkowym. 1.3.Dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym. 1.4.Dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz posiadający kwalifikacje, o których mowa w § 8 lub w § 13 rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. z 2004 r., Nr 150 poz. 1579). 1.5.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 50 000 zł. 1.6.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania. 2.Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów złożonych wraz z ofertą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu składa wraz z ofertą następujące dokumenty lub oświadczenia: 1.1.oryginał oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik 2 do Specyfikacji; 1.2.wykaz wykonanych, w okresie ostatnich pięciu lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 robót budowlanych w zakresie wymiany drzwi, o wartości co najmniej 50 000 zł brutto każda, w tym minimum jedną robotę polegającą na wymianie drzwi w obiekcie zabytkowym, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykonawca nie może być wystawcą dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówienia; 1.3.wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia; 1.4.pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 1.3, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 1.5.dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, zgodnie z art. 12 ust. 2 i 7 w związku z art. 88a ust. 1 pkt. 3 lit. a) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. nr 156 poz. 1118 ze zm.): a)decyzję zwaną Uprawnieniami budowlanymi, wydaną przez organ samorządu zawodowego; b)dla osób, które uzyskały uprawnienia budowlane przed 1995 rokiem są to uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie, lub zaświadczenie o wpisie lub decyzja o wpisie do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane, prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego; c)dla osób, które uzyskały uprawnienia budowlane po 1995 roku są to zaświadczenie o wpisie lub decyzja o wpisie do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane, prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego; d)aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; e)dla osób, o których mowa w podrozdziale I pkt. 1 ppkt. 1.4 dokumenty poświadczające kwalifikacje, o których mowa w § 8 lub w § 13 rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. z 2004 r., Nr 150 poz. 1579); 1.6.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.7.polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, zgodnie z zapisem rozdziału III pkt 1 ppkt 1.5. 2.Wykonawcy zagraniczni 2.1.Wykonawca zagraniczny (mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej) zamiast dokumentów wskazanych w pkt 1.: a)ppkt 1.6) - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.2.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w pkt 2.1. Wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów. 3.Zasady udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie. 3.1.Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3.2.Wykonawcy, o których mowa w pkt 3.1., składają jedną ofertę, przy czym: a)wymagane oświadczenia lub dokumenty wskazane w Rozdziale III, podrozdziale II pkt 1 ppkt 1.1) oraz 1.6) SIWZ składa osobno każdy z Wykonawców, b)pozostałe oświadczenia lub dokumenty wskazane w Rozdziale III, podrozdziale II pkt 1 SIWZ składa przynajmniej jeden Wykonawca, który spełnia warunki lub Wykonawcy wspólnie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Okres gwarancji - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cokprm.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Obsługi Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, ul. Powsińska 69/71, 02-903 Warszawa, Wydział Zamówień Publicznych, pokój nr 403.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2009 godzina 11:00, miejsce: Centrum Obsługi Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, ul. Powsińska 69/71, 02-903 Warszawa, Wydział Zamówień Publicznych, pokój nr 303.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przed terminem składania ofert Zamawiający zorganizuje dla Wykonawców wizję lokalną. Zainteresowani Wykonawcy najpóźniej na jeden dzień przed terminem wizji lokalnej zobowiązani są do przesłania wykazu osób, które będą brały udział w wizji, z podaniem imienia, nazwiska, nr dowodu osobistego, nazwy firmy. Wykaz należy przesłać faksem do Wydziału Zamówień Publicznych CO KPRM na numer 022 694 60 76. Zbiórka zainteresowanych osób przy wejściu A - Biuro Przepustek Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, Al. Ujazdowskie 1/3. W dniu wizji lokalnej każda z osób biorących w niej udział musi mieć przy sobie dowód osobisty. Termin wizji - 22.07.2009 r. - godz. 14:00..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.