eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Wykonanie nawierzchni asfaltowej na terenie GOŚ ŁAM

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-27

Łódź: Wykonanie nawierzchni asfaltowej na terenie GOŚ ŁAM
Numer ogłoszenia: 107399 - 2007; data zamieszczenia: 27.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Grupowa Oczyszczalnia Ścieków w Łodzi Sp. z o.o., ul. Sanitariuszek 66, 93-469 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6404776, fax (042) 640 47 75.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gos.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie nawierzchni asfaltowej na terenie GOŚ ŁAM.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: \Wykonanie nawierzchni asfaltowej na terenie GOŚ ŁAM\. Zakres zamówienia obejmuje: Wykonanie nawierzchni asfaltowej przy budynku 32 zgodnie z przedmiarem robót i szkicem sytuacyjnym, stanowiącym Załącznik nr 1 CHAREKTYRYSTYKA PRZEDSIĘWZIĘCIA: 1.Wykonanie nawierzchni asfaltowej na istniejącym placu betonowym: -wykonanie warstwy zczepnej z emulsji asfaltowej na powierzchni 1650 m2, -wykonanie zabezpieczenia z krawędziaków jednego boku asfaltowego placu ( od strony ogrodzenia magazynu) o długości 80 m, -wykonanie warstwy spodniej wyrównawczej grubości 3 cm na powierzchni 1650 m2, -wykonanie warstwy wierzchniej grubości 4 cm na powierzchni 1650 m2. 2.Wykonanie nawierzchni na uprzednio zfrezowanej starej nawierzchni asfaltowej: - frezowanie nawierzchni asfaltowej o powierzchni 2200 m2 -ułożenie warstwy wierzchniej asfaltu grubości 4 cm na powierzchni 2200 m2 -regulacja wysokościowa studzienek kanalizacyjnych - 4 szt.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1.600 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do przetargu mogą przystąpić wykonawcy spełniający następujące warunki: a/nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy. Wykonawcy składają wypełnione i podpisane oświadczenie z art. 22 ust.1 (zgodnie z zał. nr 3 do Specyfikacji): -posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności. Na potwierdzenie warunku należy załączyć do oferty odpis z właś- ciwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający że zakres zamówienia mieści się w działalności firmy (Załącznik nr 3 do Oferty); -nie mają zaległości w regulowaniu podatków, opłat. Na potwierdze- nie warunku należy załączyć do oferty zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego (Załącznik nr 4 do Oferty); -nie mają zaległości w regulowaniu składek na ubezpieczenie spo- łeczne lub zdrowotne (na potwierdzenie warunku należy załączyć do oferty zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego) (Załącznik nr 5 do Oferty)); -wykonawcy, członkowie władz nie zostali skazani za przestępstwa określone w art. 24 ust.1 pkt. 4 - 8 (na potwierdzenie warunku należy załączyć do oferty informacje z Krajowego Rejestru Karne- go) ( (Załącznik nr 6 do Oferty); -wobec podmiotów zbiorowych sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia określone w art. 24 ust. 1 pkt. 9 (na potwierdzenie warunku należy załączyć do oferty informację z Krajowego Rejestru Karnego) (Załącznik nr 7 do Oferty). b/techniczne Wykonawca musi wykazać się przynajmniej 3 realizacjami podobnego zamówienia w okresie ostatnich 5 lat. Ocena nastąpi na podstawie analizy treści załączników nr 8 i 9 określonych w pkt. 6 Specyfikacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć obowiązkowo załączniki wg kolejności podanej poniżej - kryterium podstawowe warunkujące dalsze rozpatrywanie oferty. W przypadku, gdy którykolwiek z załączników nie ma odniesienia do sta- tusu lub sytuacji prawnej wykonawcy, niezbędne jest dołączenie oświadczenia o przyczynach jego braku, o ile nie wynika to z załączonych dokumentów. Dokumenty, o których mowa poniżej winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (uprawnionych do składania oświadczeń woli członków władz firmy, łącznie z pieczątkami imiennymi) lub umocowanego przedstawiciela (pkt 10c Specyfikacji), pod rygorem wykluczenia wykonawcy z postępowania lub odrzucenia oferty. Oświadczenia winny być załączone w formie oryginału, podpisane przez Wykonawcę (uprawnionych do składania oświadczeń woli członków władz firmy) lub umocowanego przedstawiciela (pkt 10c Specyfikacji), pod rygorem wykluczenia wykonawcy z postępowania lub odrzucenia oferty. Uwaga! Jeżeli Wykonawca zamierza przedstawić w ofercie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji - zobowiązany jest do wskazania, które informacje w ofercie są zastrzeżone (należy wymienić numery załączników) . Podpisane zastrzeżenie przez Wykonawce (uprawnionych do składania oświadczeń woli członków władz firmy) winny znajdować się na 2 stronie oferty. ZAŁĄCZNIK nr 1 Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy (Załącznik nr 2 do Specyfikacji), wraz z kosztorysem ofertowym. Należy wypełnić wszystkie wykropkowane miejsca. Cena musi obejmować: Wykonanie nawierzchni asfaltowej na terenie GOŚ ŁAM, koszty transportu, koszty ubezpieczenia, załadunki, wyładunki oraz inne koszty i opłaty związane z realizacją zamówienia, w tym podatki objęte polskim prawem. Cena musi obejmować pełny zakres objęty zamówieniem. Cenę w złotych polskich należy podać w formie (cyfrowo i słownie) - zgodnie z Formularzem Ofertowym. Wykonawca może zaoferować tylko jedną cenę. UWAGA! W przypadku firmy zagranicznej cena może być wyrażona w walucie wymienialnej, tj.: dolarach amerykańskich (USD), EURO - do wyboru, z tym że do ustalenia ceny oferty, w celu porównania ofert, przyjęty będzie średni kurs Narodowego Banku Polskiego z dnia otwarcia ofert. Kurs ten przyjęty będzie również w umowie. UWAGA! WYKLUCZA SIĘ MOŻLIWOŚĆ WALORYZACJI CENY PODANEJ PRZEZ WYKONAWCĘ. ZMIANA KURSU WALUTOWEGO NIE WPŁYWA NA ZMIANĘ CENY. WYKLUCZA SIĘ MOŻLIWOŚĆ UDZIELENIA ZALICZKI. EWENTUALNE UPUSTY CENOWE MUSZĄ JUŻ ZNAJDOWAĆ SIĘ W OFEROWANEJ CENIE. ZAŁĄCZNIK nr 2 Wypełnione i podpisane Oświadczenie (Załącznik nr 3 do Specyfikacji). ZAŁĄCZNIK nr 3 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga! Jeśli z załączonego dokumentu nie będzie wynikał charakter i sposób repre- zentacji wykonawcy - należy załączyć stosowne dokumenty regulujące te kwestie (zaciąganie zobowiązań, podpisanie oferty, umowy). W przypadku spółek z ograniczoną odpowiedzialnością w momencie zawiera-nia umowy, należy przedstawić dokument spełniający wymogi art.230 ksh. ZAŁĄCZNIK nr 4 Aktualne zaświadczenie (wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert) wystawione przez właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego wykonawcy o braku zaległości podatkowych, opłat lub zgoda na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. ZAŁĄCZNIK nr 5 Aktualne zaświadczenie (wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert) z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu wykonawcy w uiszczaniu składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. ZAŁĄCZNIK nr 6 Aktualne informacje (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby - wystawione w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4÷8 ustawy z 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (z późn. zm.). Uwaga! Informacje muszą dotyczyć każdej osoby fizycznej (właściciel, współ- właściciele firmy) każdego urzędującego członka władz firmy oraz przedsiębiorcy. ZAŁĄCZNIK nr 7 Aktualne informacje (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) z Krajowego Rejestru Karnego - wystawione w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy z 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych(z późn. zm.). ZAŁĄCZNIK nr 8 Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (wg Załącznika nr 4 do Specyfikacji). ZAŁĄCZNIK nr 9 Dokumenty potwierdzające, że roboty o których mowa w Załączniku nr 4 do Specyfikacji zostały wykonane należycie. Wykonawca musi posiadać przynajmniej 3 referencje. ZAŁĄCZNIK nr 10 Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca wg Załącznika nr 5 do Specyfikacji. ZAŁĄCZNIK nr 11 Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu za-mówienia wraz z informacjami: -na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształ- cenia niezbędnych do wykonania zamówienia; -zakresem wykonywanych przez nich czynności -wg Załącznika nr 6 do Specyfikacji. Do załącznika należy dołączyć uprawnienia budowlane- na warunkach Specyfikacji. ZAŁĄCZNIK nr 12 Parafowany wzór umowy stanowiący Załącznik nr 7 do Specyfikacji wraz z uzupełnieniem o wszystkie wymagane przez Zamawiającego formalne zapisy (wykropkowane) odnoszące się do Wykonawcy. ZAŁĄCZNIK nr 13 Dokument świadczący o bezwarunkowym wniesieniu wadium. Uwaga! W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu - - należy załączyć oryginał bezwarunkowego dokumentu potwier- dzającego jego wniesienie. ZAŁĄCZNIK nr 14 Pełnomocnictwo, jeśli oferta została podpisana nie przez członków władz firmy (jeżeli nie wynika ono z dokumentów przedstawionych w ofercie). ZAŁĄCZNIK nr 15 Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w przedmiotowym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, jeśli oferta została złożona wspólnie (wraz z podaniem adresu, numerów telefonów, faksu). UWAGA! W przypadku złożenia oferty wspólnie - wszyscy wykonawcy (uprawnieni do składania oświadczeń woli członkowie władz firm) mu- szą złożyć podpisy (wraz z pieczątkami imiennymi) pod \Oświadczeniem Wykonawcy\ - zał. nr 3 do Specyfikacji oraz dodatkowo każdy wykonawca zobowiązany jest do załączenia dokumentów wymienionych w załącznikach nr 3,4,5,6,7,8, niniejszego punktu - wszystko na warunkach Specyfikacji. Uwaga! Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Załącznikach nr 3, 4, 5, 6, 7 do oferty, musi złożyć dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a/ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b/ nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c/ nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty wymienione pod literą \a/\ i \b/\ powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy a pod literą \c/\3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej (pkt: a,\b, \c\)oraz w Załączniku nr 6 do oferty, zastępuje się je dokumentem, zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wszystkie dokumenty winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii, poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (uprawnionych do składania oświadczeń woli członków władz firmy). Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumacze- niem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę ( uprawnionych do składania oświadczeń woli członków władz firmy). Pozostałe oświadczenia winny być załączone w formie oryginału podpisane- go przez wykonawcę ( uprawnionych do składania oświadczeń woli członków władz firmy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. Okres gwarancji - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gos.lodz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 93-469 Łódź, ul. Sanitariuszek 70/72.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2007 godzina 09:00, miejsce: 93-469 Łódź, ul. Sanitariuszek 70/72 Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.