eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Wykonanie remontu pomieszczeń Zakładowej Przychodni Lekarskiej w budynku Narodowego Banku Polskiego we Wrocławiu przy ul. Ofiar Oświęcimskich 41/43.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-21

Wrocław: Wykonanie remontu pomieszczeń Zakładowej Przychodni Lekarskiej w budynku Narodowego Banku Polskiego we Wrocławiu przy ul. Ofiar Oświęcimskich 41/43.
Numer ogłoszenia: 107379 - 2008; data zamieszczenia: 21.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy we Wrocławiu, ul. Ofiar Oświęcimskich 41/43, 50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3708261.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nbp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu pomieszczeń Zakładowej Przychodni Lekarskiej w budynku Narodowego Banku Polskiego we Wrocławiu przy ul. Ofiar Oświęcimskich 41/43..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych w Zakładowej Przychodni Lekarskiej w budynku Narodowego Banku Polskiego przy ul. Ofiar Oświęcimskich 41/43 we Wrocławiu. 1. Stan istniejący: Budynek pięciokondygnacyjny, wolnostojący, podpiwniczony, o nieregularnym rzucie. Wybudowany w latach 1912-1913, z przeznaczeniem na dom towarowy. Konstrukcja szkieletowa, filarowo-słupowa, żelbetonowa i z cegły pełnej na zaprawie cementowej. Stropy żelbetonowe, skrzynkowe. Budynek jest obiektem zabytkowym i leży w strefie ochrony konserwatorskiej. Przychodnia była remontowana ok. 10 lat temu. Przychodnia usytuowana jest na IV piętrze budynku. W jej skład wchodzą: 6 gabinetów lekarskich, 2 poczekalnie z przyległymi korytarzami, rejestracja z kartotekami, gabinet zabiegowy, sterylizatornia, 5 toalet dla pacjentów oraz personelu oraz kabina higieniczna i pomieszczenia porządkowe. 2. Zakres remontu: Remont przewiduje malowanie ścian we wszystkich pomieszczeniach, wymianę sufitów podwieszonych, malowanie stolarki drewnianej drzwiowej i naświetli, renowację lady recepcecyjnej w poczekalni oraz odnowienie istniejącej posadzki żywicznej. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja tj. Załączniki 1 A-C do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Oryginalny kod CPV: 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w szczególności: a) posiadają doświadczenie w wykonaniu robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, przy czym za takie roboty Zamawiający uzna roboty obejmujące, co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu remontu pomieszczeń w budynku użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł. brutto; b) dysponują osobami i podmiotami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia, co oznacza, że Wykonawca dysponuje osobą zdolną do wykonania zamówienia, tj. do wykonania czynności kierowania robotami budowlanymi dysponuje osobą posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2003 r., Nr 207, poz. 2016, z późn. zm.) w zakresie kierowania budową tj. kierownikiem budowy, który: ba) posiada uprawnienia budowlane w specjalności ogólnobudowlanej; bb) jest aktualnie wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; bc) posiada doświadczenie w wykonaniu czynności kierownika budowy, co oznacza, że sprawował funkcje, o których mowa, przy co najmniej jednej inwestycji w okresie ostatnich pięciu lat; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 pzp. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbędzie się zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń, których wykaz zawiera Rozdział VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, iż wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca wraz z ofertą złoży pisemne Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie to zostanie złożone w oryginale, podpisane przez osobę/y upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Wzór oświadczenia podany jest w Załączniku nr 3 do SIWZ. 2. Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp, złoży dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) Zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. protokoły odbioru, referencje); Wykonawca potwierdzi spełnianie warunku, jeżeli Wykaz (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ) będzie zawierał, co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu remontu pomieszczeń w budynku użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł. brutto; Wykonawca dołączy do Wykazu dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie; przedkładane dokumenty potwierdzające, że wykonane przez Wykonawcę zamówienie zostało wykonane należycie muszą zawierać, co najmniej: 1) wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował zamówienie, którego dokumenty dotyczą, 2) wskazanie podmiotu, na rzecz, którego realizowane było zamówienie, 3) opinię podmiotu wskazanego powyżej w pkt 2) stwierdzającą, że zamówienie zostało wykonane należycie, 4) podpis upoważnionego przedstawiciela podmiotu wskazanego w pkt 2). e) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, wraz z załączeniem dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Wykonawca potwierdzi spełnianie warunku, jeżeli z Wykazu (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ) będzie wynikać, że Wykonawca dysponuje osobą posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2003r., Nr 207, poz. 2016, z późn. zm.) w zakresie kierowania budową; Wykonawca dołączy dokumenty stwierdzające, że osoba, wyznaczona na kierownika budowy, posiada wymagane uprawnienia: ea) uprawnienia budowlane w specjalności ogólnobudowlanej; eb) zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzające, że osoba posiadająca uprawnienia budowlane jest aktualnie wpisana na listę członków tej izby.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nbp.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy we Wrocławiu ul. Ofiar Oświęcimskich 41/43 50-950 Wrocław.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2008 godzina 11:00, miejsce: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy we Wrocławiu ul. Ofiar Oświęcimskich 41/43, 50-950 Wrocław, Sekretariat - pokój 205 (II piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.