eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głubczyce › Odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z obszaru administrowanego przez GTBS Sp. z o.o.

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2008-05-21

Głubczyce: Odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z obszaru administrowanego przez GTBS Sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 107353 - 2008; data zamieszczenia: 21.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Głubczyckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., ul. Pocztowa 8, 48-100 Głubczyce, woj. opolskie, tel. 077 4852242, fax 077 4852242.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: gtbs.prv.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z obszaru administrowanego przez GTBS Sp. z o.o..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z obszaru administrowanego przez GTBS Sp. z o.o.: łączna ilość osób w gospodarstwach domowych w liczbie do 5 osób włącznie: 4.054 osób, łączna ilośc osób w gospodarstwach domowych w liczbie powyżej 5 osób: 48 gospodarstw, łączna ilość lokali użytkowych o pow. do 30m2: 20szt, łączna ilość lokali użytkowych o pow. 30m2 - 60m2: 22szt, łączna ilość lokali użytkowych o pow. ponad 60m2: 19szt, gruz budowlany z załadunkiem: 37,0m3, żużle i popioły paleniskowe: 12 kontenerów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.12.13.10 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: wysokość wadium: 8.000,00zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, spełniający wymogi art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonywania przedmiotu zamówienia 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w oparciu o złożone wraz z ofertą dokumenty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia następujących dokumentów: Podpisanej Oferty na formularzu ofertowym o treści zgodnej z treścią określoną we wzorze SIWZ wraz z formularzem cenowym stanowiącym załącznik SIWZ, Potwierdzenia wniesienia wadium, Parafowanego wzoru umowy jako akceptacji jej treści i warunków, Oświadczeń oraz dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy PZP zamawiający żąda: dokumentu potwierdzającego dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, zezwolenia Burmistrza Głubczyc na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, wydanego na podstawie przepisów ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Zezwolenie winno odpowiadać ponadto wymaganiom określonym w Zarządzeniu Nr 1108/06 Burmistrza Głubczyc z dnia 27 lipca 2006r. w sprawie wymagań, jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia na świadczenie usług na terenie Gminy Głubczyce w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. (Dz. U. Woj. Op. Nr 58, poz. 1904). Wymagany termin ważności zezwolenia - co najmniej do 31.12.2009r. oświadczenia potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wg wzoru załącznika SIWZ. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: Wykazu wykonanych w ciągu ostatnich trzech latach usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania Do wykazu należy dołączyć dokumenty (referencje) potwierdzające, że usługi ujęte w wykazie zostały wykonane z należytą starannością, Wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia samochodów specjalistycznych, jakie posiada wykonawca Zamawiający żąda aby Wykonawca wykazał się posiadaniem niezależnie od formy własności (własny / dzierżawiony / wypożyczony) co najmniej: - samochodu specjalistycznego do wywozu odpadów złożonych w pojemnikach PA 1100 lub innego pojazdu do wywozu odpadów złożonych w innych pojemnikach odpowiadających pojemności PA 1100 - minimum 3 szt. - samochodu specjalistycznego do wywozu odpadów złożonych w pojemnikach KP - 7 lub innego pojazdu do wywozu odpadów złożonych w innych pojemnikach odpowiadających pojemności KP - 7 - minimum 2 szt. - pojazdu skrzyniowego lub ciągnika rolniczego z przyczepą do wywozu odpadów wielkogabarytowych, gruzu ceglanego i betonowego - min - 1 szt. wykazu posiadanych pojemników na nieczystości stałe: PA 1100 i KP-7 - (niezależnie od formy własności: własny/dzierżawiony/wypożyczony) lub innych odpowiadających pojemności. Zamawiający żąda posiadania przez wykonawcę co najmniej 107 szt. pojemników PA 1100 lub innych odpowiadających pojemności i co najmniej 22 szt.KP-7 lub innych odpowiadających pojemności oraz co najmniej 3 kontenery na gruz budowlany i żużel, Wykazu zatrudnionych pracowników Zamawiający żąda aby wykonawca wykazał się zatrudnieniem co najmniej: - personel kierowniczy (kierownik, majster, mistrz i in.) - min. 2 osoby - kierowca kat. C - min. 4 osoby, w przypadku wykazania ciągnika, jeden z kierowców winien posiadać również prawo jazdy kat. T. - obsługa sprzętu specjalistycznego - min. 6 osób. (kwalifikacje nie są wymagane) Do wykazu pracowników należy dołączyć kserokopie stosownych praw jazdy. Wykazu podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia ze wskazaniem zakresu wykonywanych przez nich czynności W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda: Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.grbs.prv.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Pocztowa 8, 48 - 100 Głubczyce.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2008 godzina 10:15, miejsce: sekretariat siedziby zamawiającego (pok. nr 18).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.