eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krzeszów › Zadanie 1 Warsztaty z doradcą zawodowym w zakresie aktywnych technik poszukiwania pracy Zadanie 2 Trening kompetencji i umiejętności społecznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-04

Krzeszów: Zadanie 1 Warsztaty z doradcą zawodowym w zakresie aktywnych technik poszukiwania pracy Zadanie 2 Trening kompetencji i umiejętności społecznych
Numer ogłoszenia: 107345 - 2010; data zamieszczenia: 04.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej w Krzeszowie , Rynek 2, 37-418 Krzeszów, woj. podkarpackie, tel. 15 8798352 w. 30, faks 15 8698254.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie 1 Warsztaty z doradcą zawodowym w zakresie aktywnych technik poszukiwania pracy Zadanie 2 Trening kompetencji i umiejętności społecznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie usług doradczych, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania dla 9 klientów OPS w Krzeszowie - w ramach projektu systemowego - Czas na aktywność w Gminie Krzeszów - współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII. Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej z zakresu: 1. Warsztaty z doradcą zawodowym w zakresie aktywnych technik poszukiwania pracy 2. Trening Kompetencji i umiejętności społecznych Załącznik nr 1..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20-8, 80.57.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art 22 ust. 1 p. 1

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art 22 ust. 1 p. 2

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art 22 ust. 1 p. 2

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art 22 ust. 1 p. 3

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art 22 ust. 1 p. 4

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W zakresie terminu wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia obiektywnych czynników niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krzeszow.bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego pokój nr 6.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2010 godzina 09:30, miejsce: siedziba Zamawiającego pokój nr 6.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt czas na aktywność w Gminie Krzeszów współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego , w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Ośrodki Pomocy Społecznej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Warsztaty z doradcą zawodowym w zakresie aktywnych technik poszukiwania pracy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres doradztwa zawodowego do projektu systemowego Czas na aktywność w Gminie Krzeszów w 2010 roku.Zakres działań Doradcy zawodowego Liczba godzin na uczestnika Tryb realizacji 1.Zagadnienia rynku pracy-Aktualna sytuacja na rynku pracy-Jawny i ukryty rynek pracy-Wymagania i oczekiwania pracodawców-Praca za granicą- 5 godzin dydaktycznych (1 godzina +45 minut)Grupowo-9 osób.2.Techniki aktywnego poszukiwania pracy-Mapa asertywnego poszukiwania pracy-Analiza technik poszukiwania pracy-Przygotowanie Dokumentów Aplikacyjnych (list motywacyjny,CV)-Przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej oraz omówienie jej przebiegu 5 godzin dydaktycznych (1 godzina+45 minut)Grupowo -9 osób. 3 sesje indywidualnych spotkań z doradcą zawodowym-Analiza potrzeb klienta-Kwestionariusz oczekiwań-Bilans możliwości i predyspozycji zawodowych,mocnych stron klienta-Tworzenie Indywidualnego Planu Działania 2 godziny(1 godzina +60 minut )Indywidualne z każdym uczestnikiem osobno 4.Sprawdzenie efektów doradztwa-ankieta początkowa i końcowa oraz ewaluacja projektu z raportem.Suma godzin wsparcia bezpośrednio skierowanych do uczestnika 12..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.06.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Trening kompetencji i umiejętności społecznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trening kompetencji i umiejętności społecznych do projektu systemowego Czas na aktywność w Gminie Krzeszów w 2010 roku Zakres działań Liczba godzin na uczestnikaTryb realizacji 1.Komunikacja iterpersonalna Zagadnienia:Podstawowe elementy komunikacji interpersonalnej komunikacja werbalna,niewerbalna ,parawerbalna-zasady skutecznego porozumienia Bariery komunikacyjne.Jak dobrze słuchać -7 godzin dydaktycznych (1 godzina = 45 minut)Grupowo 9 osób. 2.Trening asertywności zagadnienia:postawa asertywna,umiejetność obrony własnych praw, umiejetność dzielenia się własnymi opiniami i przekonaniami 7 godzin dydaktycznycn (1 godzina=45 minut) Grupowo 9 osób. 3.Umiejętności społeczne zagadnienia:strategie skutecznego radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w życiu,strategie skutecznego radzenie sobie ze stresem i konfliktem,budowanie własnego wizerunku i pozytywnego myślenia,wyznaczanie celów w pracy zawodowej i w życiu,budowanie systemu poczucia własnej wartości 8 godzin dydaktycznych (1 godzina =45 minut)Grupowo 9-osób 4.Indywidualne konsultacje z psychologiem Obejmujace w szczególności tematykę: zidentyfikowanie problemów,diagnozę predyspozycji osobowościowych ,wytwarzanie właściwej motywacji do aktywności życiowej, a zwłaszcza społecznej i zawodowej,pomoc w przezwyciężaniu negatywnych schematów myślowych,wskazanie możliwości dalszego rozwoju osobistego i społecznego,analiza indywidualnych barier utrudniających wzrost kompetencji ,identyfikacja mocnych i słabych stron 2 godziny (1 godzina =60 minut) Indywidualnie z każdym uczestnikiem osobno .Suma godzin wsparcia bezpośrednio skierowanych do uczestnika 24.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.06.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.