eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brwinów › Część I - Odławianie psów wraz z zapewnieniem opieki weterynaryjnej oraz miejscem w schronisku. Część II - Odławianie wraz ze sterylizacją i kastracją, odrobaczeniem i szczepieniem wolno żyjących kotów i wypuszczanie po rekonwalescencji w miejsce odłowienia lub podpisania umowy adopcyjnej, całodobowa opieka weterynaryjna w przypadku zdarzeń drogowych/losowych z udziałem kotów, usypianie ślepych miotów, eutanazja kotów wolno żyjących nie rokujących nadziei na wyleczenie, leczenie kotów wolno żyjących

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-01-15

Brwinów: Część I - Odławianie psów wraz z zapewnieniem opieki weterynaryjnej oraz miejscem w schronisku. Część II - Odławianie wraz ze sterylizacją i kastracją, odrobaczeniem i szczepieniem wolno żyjących kotów i wypuszczanie po rekonwalescencji w miejsce odłowienia lub podpisania umowy adopcyjnej, całodobowa opieka weterynaryjna w przypadku zdarzeń drogowych/losowych z udziałem kotów, usypianie ślepych miotów, eutanazja kotów wolno żyjących nie rokujących nadziei na wyleczenie, leczenie kotów wolno żyjących
Numer ogłoszenia: 10732 - 2016; data zamieszczenia: 15.01.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brwinów , ul. Grodziska 12, 05-840 Brwinów, woj. mazowieckie, tel. 7382567, faks 7295940.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.brwinow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Część I - Odławianie psów wraz z zapewnieniem opieki weterynaryjnej oraz miejscem w schronisku. Część II - Odławianie wraz ze sterylizacją i kastracją, odrobaczeniem i szczepieniem wolno żyjących kotów i wypuszczanie po rekonwalescencji w miejsce odłowienia lub podpisania umowy adopcyjnej, całodobowa opieka weterynaryjna w przypadku zdarzeń drogowych/losowych z udziałem kotów, usypianie ślepych miotów, eutanazja kotów wolno żyjących nie rokujących nadziei na wyleczenie, leczenie kotów wolno żyjących.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I. Odławianie psów wraz z zapewnieniem opieki weterynaryjnej oraz miejscem w schronisku. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) całodobowe odławianie i przyjmowanie do schroniska bezdomnych psów z terenu gminy Brwinów; 2) całodobową opiekę weterynaryjną w przypadku zdarzeń drogowych z udziałem psów na terenie gminy Brwinów; 3) objęcie dostarczonych do schroniska psów całodobową opieką, polegającą na zapewnieniu: a) pomieszczenia chroniącego je przed zimnem, upałami i opadami atmosferycznymi z dostępem do światła dziennego, b) wyżywienia psów min. 2 razy dziennie odpowiednią karmą, c) stałego dostępu do wody, d) opieki weterynaryjnej; 4) traktowanie w sposób humanitarny psów doprowadzonych do schroniska; 5) obligatoryjną sterylizację lub kastrację psów, odrobaczanie, szczepienie przeciw wściekliźnie; 6) usypianie ślepych miotów; 7) eutanazję psów nie rokujących nadziei na wyleczenie po uzyskaniu opinii lekarskiej; 8) czas reakcji od chwili zgłoszenia, o którym mowa w ust.3 niniejszego paragrafu, dotyczącego: - psa bezdomnego - do 2 godzin, - psa rannego lub agresywnego - do 30 minut, 9) podejmowanie działań zmierzających do odnalezienia właściciela i umożliwienie mu odebrania psa ze schroniska, po uprzednim uregulowaniu przez właściciela kosztów pobytu psa w schronisku (warunek wydania psa); 10) aktywne poszukiwanie osób zainteresowanych adopcją; 11) informowanie Zamawiającego (Urząd Gminy Brwinów, Referat Gospodarki Komunalnej, ul. Kościuszki 4A, 05-840 Brwinów) o adopcjach psów dostarczonych do schroniska z terenu gminy Brwinów w formie pisemnej wraz z dokumentacją fotograficzną w ciągu 7 dni od dnia przekazania do adopcji; 12) posiadanie strony internetowej z umieszczonymi wizerunkami psów odłowionych z terenu Gminy Brwinów (zdjęcie, data i miejsce odłowienia); 13) wystawianie miesięcznych pisemnych protokołów potwierdzających przyjęcie psów do schroniska, zawierających opis przyjęcia, w szczególności: datę zgłoszenia przez przedstawiciela Zamawiającego, datę przyjęcia, ulicę oraz miejscowość z jakiej pies został odłowiony, a w przypadku zwrotu psa właścicielowi - informację o przekazaniu psa właścicielowi i uregulowaniu przez niego należności (zgodnie z ust.2 pkt.10 niniejszego paragrafu) wraz z dokumentacją fotograficzną - w terminie 14 dni od zaistnienia powyższej sytuacji 14) prowadzenie ewidencji odłowionych psów, w tym przesyłanie Zamawiającemu comiesięcznego zestawienia ze wskazaniem przypadków adopcji, odebrania psa właścicielowi, zgonu, eutanazji. 2. Potrzebę odłowienia psa zgłasza Wykonawcy upoważniony pracownik Zamawiającego wymieniony w § 3 ust.2 umowy drogą mailową lub faksem. 3. Psy będą wyłapywane przy użyciu: siatki rzutki, klatki łapki, lotki (dmuchawy). 4. Po wyłapaniu psy przewożone będą bezpośrednio do schroniska. 5. Psy odłowione i przyjęte do schroniska na podstawie niniejszej umowy, po jej wygaśnięciu przechodzą na rzecz schroniska, co oznacza, że tracą status psa bezdomnego z Gminy Brwinów, a Wykonawca przejmuje nad nimi prawa opiekuńcze i właścicielskie. 6. Przewidywane ilości dostarczonych psów do schroniska - 135 sztuk łącznie od dnia podpisania umowy do 31.12.2018r. Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia na własny koszt umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej (polisa) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia minimum 70.000 zł i jej utrzymywanie w czasie obowiązywania umowy. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kopię polisy ubezpieczeniowej wraz z dowodem opłaty należnych składek nie później niż w dniu podpisania umowy. Część II. Odławianie wraz ze sterylizacją i kastracją, odrobaczeniem i szczepieniem wolno żyjących kotów i wypuszczanie po rekonwalescencji w miejsce odłowienia lub podpisania umowy adopcyjnej, całodobowa opieka weterynaryjna w przypadku zdarzeń drogowych losowych z udziałem kotów, usypianie ślepych miotów, eutanazja kotów wolno żyjących nie rokujących nadziei na wyleczenie, leczenie kotów wolno żyjących. 1. Przedmiot umowy obejmuje: 1) odławianie, sterylizację lub kastrację wolno żyjących kotów odławianych na terenie gminy Brwinów i wypuszczenie w miejsce ich odłowienia po 8-dniowej rekonwalescencji kotek, 2 dniowej rekonwalescencji kotów, przy czym: a) przewidywana ilość kotek do sterylizacji - 225 sztuk, b) przewidywana ilość kotów do kastracji - 180 sztuk, c) przekazywanie kserokopii umowy adopcyjnej do Urzędu Gminy w Brwinowie, w przypadku znalezienia nowego opiekuna - w terminie 7 dni od podpisania umowy adopcyjnej 2) leczenie kotów - przewidywana ilość: 75 sztuk, 3) uśpienie ślepych miotów - przewidywana ilość: 30 miotów, 4) poddanie eutanazji kotów nie rokujących nadziei na wyleczenie - przewidywana ilość: 30 sztuk, 5) dostarczenie wraz z miesięczną fakturą dokumentacji zawierającej opis: - wykonanych zabiegów weterynaryjnych np.: kastracji, sterylizacji, leczenia, uśpienia ślepych miotów, eutanazji, - opis zwierzęcia, data i miejsce odłowienia, - datę zgłoszenia przez przedstawiciela Zamawiającego wraz ze sposobem zakończenia leczenia. 2. Potrzebę wykonania określonego zabiegu weterynaryjnego zgłasza Wykonawcy upoważniony pracownik Zamawiającego wymieniony w § 3 ust.2 umowy drogą mailową lub faxem (adres e-mail:, faks nr:). 3. Wykonawca zobowiązany jest w trakcie transportu zwierząt (dot. Cz. I i II) postępować zgodnie z zasadami określonymi w rozporządzeniu Rady (WE) nr 1/2005 z dnia 22 grudnia 2004 r. w sprawie ochrony zwierząt podczas transportu i związanych z tym działań oraz zmieniającym dyrektywy 64/432/EWG i 93/119/WE oraz w rozporządzeniu (WE) nr 1255/97 (Dz. Urz. UE L3 z 5.01.2005, str.1), w tym posiadać wymagane przepisami prawa decyzje Powiatowego Lekarza Weterynarii, zgodnie z art.24a ustawy o ochronie zwierząt. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kopie ww. decyzji nie później niż w dniu podpisania umowy..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.20.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2018.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część I: - wykonawca posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie prowadzenia schroniska dla bezdomnych zwierząt (zgodnie z art. 7 ust.1 pkt.4 ustawy z dnia 13 września 1996r, o utrzymaniu czystości i porządku w gminach - t.j. Dz.U. z 2013r., poz.1399 ze zm.) ważnego w okresie realizacji, - oświadczy, że posiada wpis schroniska do rejestru podmiotów prowadzących działalność nadzorowaną, prowadzonego przez Powiatowego Lekarza Weterynarii na podstawie ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (Dz. U. z 2008r. Nr 213, poz.1342 ze zm.) - oświadczenie w formularzu oferty; Część II: - posiada wpis do ewidencji zakładów leczniczych dla zwierząt - oświadczenie w formularzu oferty; 1. Ocena sposobu dokonywania spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty. Nie spełnienie w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem z postępowania. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy, łączne doświadczenie i wiedza oraz ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa. 3. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie Wykonawcy mają dostarczyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) dla Części I - zezwolenie na prowadzenie schroniska dla bezdomnych zwierząt; 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na załączniku nr 2; 3) załącznik nr 3 - wykaz wykonanych lub wykonywanych, głównych usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; Za główne usługi uznaje się usługi niezbędne do wykazania spełniania warunku określonego w pkt 5.1. ppkt. 2. a) Dowodami są: - poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. b) Jeżeli Zamawiający (Gmina Brwinów) jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie - załączniku nr 3, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. c) W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz usług lub dowody, o których mowa powyżej, budzą wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu. 4) załącznik nr 4 - wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami; 5) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - na załączniku nr 5, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; 6) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów. W takiej sytuacji Wykonawca jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. UWAGA! Treść zobowiązania podmiotu trzeciego powinna określać : a) kto jest podmiotem udostępniającym i przyjmującym zasoby, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Wzór zobowiązania podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. 7) Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust.2b ustawy, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, może żądać dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia 8) Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art.26 ust. 2b ustawy Pzp, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - dot. Części nr 1 - w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub wykonują usługę/usługi polegające na odławianiu psów wraz z zapewnieniem opieki weterynaryjnej i prowadzeniu schroniska dla bezdomnych zwierząt łącznie przez okres co najmniej 12 miesięcy, potwierdzone dokumentami o należytym wykonaniu; - dot. Części nr 2 - w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub wykonują usługę/usługi polegające na odławianiu kotów i wykonywaniu zabiegów weterynaryjnych łącznie przez okres co najmniej 12 miesięcy, potwierdzone dokumentami o należytym wykonaniu; 1. Ocena sposobu dokonywania spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty. Nie spełnienie w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem z postępowania. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy, łączne doświadczenie i wiedza oraz ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa. 3. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie Wykonawcy mają dostarczyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) dla Części I - zezwolenie na prowadzenie schroniska dla bezdomnych zwierząt; 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na załączniku nr 2; 3) załącznik nr 3 - wykaz wykonanych lub wykonywanych, głównych usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; Za główne usługi uznaje się usługi niezbędne do wykazania spełniania warunku określonego w pkt 5.1. ppkt. 2. a) Dowodami są: - poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. b) Jeżeli Zamawiający (Gmina Brwinów) jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie - załączniku nr 3, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. c) W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz usług lub dowody, o których mowa powyżej, budzą wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu. 4) załącznik nr 4 - wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami; 5) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - na załączniku nr 5, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; 6) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów. W takiej sytuacji Wykonawca jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. UWAGA! Treść zobowiązania podmiotu trzeciego powinna określać : a) kto jest podmiotem udostępniającym i przyjmującym zasoby, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Wzór zobowiązania podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. 7) Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust.2b ustawy, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, może żądać dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia 8) Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art.26 ust. 2b ustawy Pzp, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował sprzętem do odławiania zwierząt: Część I: -siatka rzutka - min. 1 szt., -chwytaki - min. 1 szt. , -klatki- łapki - min. 1 szt., -lotki (dmuchawy) - min. 1 szt., -samochód do przewozu zwierząt odłowionych dopuszczony decyzją Powiatowego Lekarza Weterynarii - 1 szt. Część II: -siatka rzutka - min. 1 szt., -chwytaki - min. 1 szt. , -klatki- łapki - min. 1 szt., -samochód do przewozu zwierząt odłowionych dopuszczony decyzją Powiatowego Lekarza Weterynarii - 1 szt. 1. Ocena sposobu dokonywania spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty. Nie spełnienie w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem z postępowania. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy, łączne doświadczenie i wiedza oraz ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa. 3. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie Wykonawcy mają dostarczyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) dla Części I - zezwolenie na prowadzenie schroniska dla bezdomnych zwierząt; 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na załączniku nr 2; 3) załącznik nr 3 - wykaz wykonanych lub wykonywanych, głównych usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; Za główne usługi uznaje się usługi niezbędne do wykazania spełniania warunku określonego w pkt 5.1. ppkt. 2. a)Dowodami są: - poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. b)Jeżeli Zamawiający (Gmina Brwinów) jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie - załączniku nr 3, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. c)W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz usług lub dowody, o których mowa powyżej, budzą wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu. 4) załącznik nr 4 - wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami; 5) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - na załączniku nr 5, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; 6) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów. W takiej sytuacji Wykonawca jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. UWAGA! Treść zobowiązania podmiotu trzeciego powinna określać : a) kto jest podmiotem udostępniającym i przyjmującym zasoby, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Wzór zobowiązania podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. 7) Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust.2b ustawy, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, może żądać dokumentów dotyczących w szczególności: a)zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b)sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c)charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d)zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia 8) Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art.26 ust. 2b ustawy Pzp, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część I: - co najmniej 1 osobą lekarzem weterynarii, wpisanym do Izby Lekarskiej, która posiada konieczne kwalifikacje do wykonywania czynności określonych w tej części przedmiotu zamówienia oraz posiada wpis do ewidencji zakładów leczniczych dla zwierząt, - co najmniej 1 osobą do odławiania psów w zakresie obsługi i wyłapywania zwierząt oraz posiada licencję dla kierowców i osób obsługujących wydaną przez Powiatowego Lekarza Weterynarii; Część II: - co najmniej 1 osobą lekarzem weterynarii, wpisanym do Izby Lekarskiej, która posiada konieczne kwalifikacje do wykonywania czynności określonych w tej części przedmiotu zamówienia. - co najmniej 1 osobą do odławiania psów w zakresie obsługi i wyłapywania zwierząt; 1. Ocena sposobu dokonywania spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty. Nie spełnienie w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem z postępowania. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy, łączne doświadczenie i wiedza oraz ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa. 3. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie Wykonawcy mają dostarczyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) dla Części I - zezwolenie na prowadzenie schroniska dla bezdomnych zwierząt; 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na załączniku nr 2; 3) załącznik nr 3 - wykaz wykonanych lub wykonywanych, głównych usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; Za główne usługi uznaje się usługi niezbędne do wykazania spełniania warunku określonego w pkt 5.1. ppkt. 2. a) Dowodami są: - poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. b) Jeżeli Zamawiający (Gmina Brwinów) jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie - załączniku nr 3, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. c) W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz usług lub dowody, o których mowa powyżej, budzą wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu. 4) załącznik nr 4 - wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami; 5) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - na załączniku nr 5, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; 6) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów. W takiej sytuacji Wykonawca jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. UWAGA! Treść zobowiązania podmiotu trzeciego powinna określać : a) kto jest podmiotem udostępniającym i przyjmującym zasoby, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Wzór zobowiązania podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. 7) Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust.2b ustawy, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, może żądać dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia 8) Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art.26 ust. 2b ustawy Pzp, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - jakość usług - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art.144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących okolicznościach: 1) zgodnie z art. 142 ust.5 ustawy pzp - postanowienia o zasadach zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany: a) wysokości podatku VAT, jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana przepisów podatkowych, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę w odniesieniu do osób, o których mowa w § 1 ust.6.1. umowy; c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, w odniesieniu do osób o których mowa w § 1 ust.6.1. umowy, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę; 2) zmiany lub rezygnacji z podmiotu trzeciego (podwykonawcy), na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art.26 ust.2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1, Wykonawca jest obowiązany wykazać, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, 3) zmiany osób wymienionych w załączniku nr 3 do umowy, na inne niż zadeklarowane w ofercie; Wykonawca jest obowiązany wykazać, iż proponowana osoba spełnia warunki w stopniu nie mniejszym niż wymagane w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 4) zmiany podwykonawców lub zakresu usług wykonywanych przez podwykonawców zgłoszonych przez Wykonawcę Zamawiającemu do akceptacji, 5) jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.brwinow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD GMINY BRWINÓW, 05-840 BRWINÓW UL. KOŚCIUSZKI 4A, pokój nr 22.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.01.2016 godzina 13:00, miejsce: URZĄD GMINY BRWINÓW, 05-840 BRWINÓW, ul. GRODZISKA 12, Biuro Obsługi Interesanta - pokój nr 7.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odławianie psów wraz z zapewnieniem opieki weterynaryjnej oraz miejscem w schronisku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia obejmuje: 1)całodobowe odławianie i przyjmowanie do schroniska bezdomnych psów z terenu gminy Brwinów; 2)całodobową opiekę weterynaryjną w przypadku zdarzeń drogowych z udziałem psów na terenie gminy Brwinów; 3)objęcie dostarczonych do schroniska psów całodobową opieką, polegającą na zapewnieniu: a)pomieszczenia chroniącego je przed zimnem, upałami i opadami atmosferycznymi z dostępem do światła dziennego, b)wyżywienia psów min. 2 razy dziennie odpowiednią karmą, c)stałego dostępu do wody, d)opieki weterynaryjnej; 4)traktowanie w sposób humanitarny psów doprowadzonych do schroniska; 5)obligatoryjną sterylizację lub kastrację psów, odrobaczanie, szczepienie przeciw wściekliźnie; 6)usypianie ślepych miotów; 7)eutanazję psów nie rokujących nadziei na wyleczenie po uzyskaniu opinii lekarskiej; 8)czas reakcji od chwili zgłoszenia, o którym mowa w ust.3 niniejszego paragrafu, dotyczącego: - psa bezdomnego - do 2 godzin, - psa rannego lub agresywnego - do 30 minut , 9)podejmowanie działań zmierzających do odnalezienia właściciela i umożliwienie mu odebrania psa ze schroniska, po uprzednim uregulowaniu przez właściciela kosztów pobytu psa w schronisku (warunek wydania psa); 10) aktywne poszukiwanie osób zainteresowanych adopcją; 11) informowanie Zamawiającego (Urząd Gminy Brwinów, Referat Gospodarki Komunalnej, ul. Kościuszki 4A, 05-840 Brwinów) o adopcjach psów dostarczonych do schroniska z terenu gminy Brwinów w formie pisemnej wraz z dokumentacją fotograficzną w ciągu 7 dni od dnia przekazania do adopcji; 12) posiadanie strony internetowej z umieszczonymi wizerunkami psów odłowionych z terenu Gminy Brwinów (zdjęcie, data i miejsce odłowienia); 13) wystawianie miesięcznych pisemnych protokołów potwierdzających przyjęcie psów do schroniska, zawierających opis przyjęcia, w szczególności: datę zgłoszenia przez przedstawiciela Zamawiającego, datę przyjęcia, ulicę oraz miejscowość z jakiej pies został odłowiony, a w przypadku zwrotu psa właścicielowi - informację o przekazaniu psa właścicielowi i uregulowaniu przez niego należności (zgodnie z ust.2 pkt.10 niniejszego paragrafu) wraz z dokumentacją fotograficzną - w terminie 14 dni od zaistnienia powyższej sytuacji 14) prowadzenie ewidencji odłowionych psów, w tym przesyłanie Zamawiającemu comiesięcznego zestawienia ze wskazaniem przypadków adopcji, odebrania psa właścicielowi, zgonu, eutanazji. 2. Potrzebę odłowienia psa zgłasza Wykonawcy upoważniony pracownik Zamawiającego wymieniony w § 3 ust.2 umowy drogą mailową lub faksem . 3. Psy będą wyłapywane przy użyciu: siatki rzutki, klatki łapki, lotki (dmuchawy). 4. Po wyłapaniu psy przewożone będą bezpośrednio do schroniska. 5. Psy odłowione i przyjęte do schroniska na podstawie niniejszej umowy, po jej wygaśnięciu przechodzą na rzecz schroniska, co oznacza, że tracą status psa bezdomnego z Gminy Brwinów, a Wykonawca przejmuje nad nimi prawa opiekuńcze i właścicielskie. 6. Przewidywane ilości dostarczonych psów do schroniska - 135 sztuk łącznie od dnia podpisania umowy do 31.12.2018r. Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia na własny koszt umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej (polisa) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia minimum 70.000 zł i jej utrzymywanie w czasie obowiązywania umowy. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kopię polisy ubezpieczeniowej wraz z dowodem opłaty należnych składek nie później niż w dniu podpisania umowy. Wykonawca zobowiązany jest w trakcie transportu zwierząt (dot. Cz. I i II) postępować zgodnie z zasadami określonymi w rozporządzeniu Rady (WE) nr 1/2005 z dnia 22 grudnia 2004 r. w sprawie ochrony zwierząt podczas transportu i związanych z tym działań oraz zmieniającym dyrektywy 64/432/EWG i 93/119/WE oraz w rozporządzeniu (WE) nr 1255/97 (Dz. Urz. UE L3 z 5.01.2005, str.1), w tym posiadać wymagane przepisami prawa decyzje Powiatowego Lekarza Weterynarii, zgodnie z art.24a ustawy o ochronie zwierząt. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kopie ww. decyzji nie później niż w dniu podpisania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.20.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. jakość usług - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odławianie wraz ze sterylizacją i kastracją, odrobaczeniem i szczepieniem wolno żyjących kotów i wypuszczanie po rekonwalescencji w miejsce odłowienia lub podpisania umowy adopcyjnej, całodobowa opieka weterynaryjna w przypadku zdarzeń drogowych/losowych z udziałem kotów, usypianie ślepych miotów, eutanazja kotów wolno żyjących nie rokujących nadziei na wyleczenie, leczenie kotów wolno żyjących..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot umowy obejmuje: 1) odławianie, sterylizację lub kastrację wolno żyjących kotów odławianych na terenie gminy Brwinów i wypuszczenie w miejsce ich odłowienia po 8-dniowej rekonwalescencji kotek, 2 dniowej rekonwalescencki kotów, przy czym: a) przewidywana ilość kotek do sterylizacji - 225 sztuk, b) przewidywana ilość kotów do kastracji - 180 sztuk, c) przekazywanie kserokopii umowy adopcyjnej do Urzędu Gminy w Brwinowie, w przypadku znalezienia nowego opiekuna - w terminie 7 dni od podpisania umowy adopcyjnej 2) leczenie kotów - przewidywana ilość: 75 sztuk, 3) uśpienie ślepych miotów - przewidywana ilość: 30 miotów, 4) poddanie eutanazji kotów nie rokujących nadziei na wyleczenie - przewidywana ilość: 30 sztuk, 5) dostarczenie wraz z miesięczną fakturą dokumentacji zawierającej opis: - wykonanych zabiegów weterynaryjnych np.: kastracji, sterylizacji, leczenia, uśpienia ślepych miotów, eutanazji, - opis zwierzęcia, data i miejsce odłowienia, - datę zgłoszenia przez przedstawiciela Zamawiającego wraz ze sposobem zakończenia leczenia. 2. Potrzebę wykonania określonego zabiegu weterynaryjnego zgłasza Wykonawcy upoważniony pracownik Zamawiającego wymieniony w § 3 ust.2 umowy drogą mailową lub faxem (adres e-mail: ; fax nr: ). 3. Wykonawca zobowiązany jest w trakcie transportu zwierząt (dot. Cz. I i II) postępować zgodnie z zasadami określonymi w rozporządzeniu Rady (WE) nr 1/2005 z dnia 22 grudnia 2004 r. w sprawie ochrony zwierząt podczas transportu i związanych z tym działań oraz zmieniającym dyrektywy 64/432/EWG i 93/119/WE oraz w rozporządzeniu (WE) nr 1255/97 (Dz. Urz. UE L3 z 5.01.2005, str.1), w tym posiadać wymagane przepisami prawa decyzje Powiatowego Lekarza Weterynarii, zgodnie z art.24a ustawy o ochronie zwierząt. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kopie ww. decyzji nie później niż w dniu podpisania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.20.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość usług - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.