eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suchedniów › DOWÓZ DZIECI Z TERENU MIASTA I GMINY SUCHEDNIÓW DO GIMNAZJUM I SZKÓŁ PODSTAWOWYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-08

Suchedniów: DOWÓZ DZIECI Z TERENU MIASTA I GMINY SUCHEDNIÓW DO GIMNAZJUM I SZKÓŁ PODSTAWOWYCH
Numer ogłoszenia: 107289 - 2009; data zamieszczenia: 08.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samorządowy Zespół Obsługi Oświaty w Suchedniowie , ul. Fabryczna 5, 26-130 Suchedniów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2543392, faks 041 2543392.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.suchedniow.bip.doc.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: -

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOWÓZ DZIECI Z TERENU MIASTA I GMINY SUCHEDNIÓW DO GIMNAZJUM I SZKÓŁ PODSTAWOWYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Usługa dotyczy dowozu dzieci do Gimnazjum ul. Szarych Szeregów, Szkoły Podstawowej nr 1 ul. Ogrodowa 12, Szkoły Podstawowej nr 3 ul. Kościelna 1 w Suchedniowie, Szkoły Podstawowej w Ostojowie i polega na: - dowozie dzieci do gimnazjum i szkół podstawowych z czterech kierunków wg zał. nr 1, - dowóz dzieci odbywa się tylko w dni robocze z wyłączeniem zimowej przerwy świątecznej, wiosennej przerwy świątecznej, ferii zimowych i letnich, rekolekcji i innych dodatkowych dni wolnych od nauki szkolnej; w indywidualnych przypadkach w ciągu roku szkolnego strony mogą uzgodnić inny dzień wykonywania usługi, - dowóz dzieci z Michniowa /trasa I wg zał. nr 1/ obejmuje jeden poranny dowóz do szkoły i jeden odwóz, - dowóz dzieci z Ostojowa /trasa II wg zał. nr 1/ obejmuje dwa dowozy do szkoły i dwa odwozy, - dowóz dzieci z Mostek /trasa III wg zał. nr 1/ obejmuje jeden dowóz i dwa odwozy, - dowóz dzieci z Michniowa/ trasa nr IV wg zał. nr 1/ obejmuje jeden poranny dowóz do Szkoły Podstawowej nr 1 i jeden odwóz, - dowóz dzieci z Krzyżki / trasa V wg zał. nr 1/ obejmuje jeden dowóz i jeden odwóz. 2. Termin realizacji usługi: rok szkolny 2009/2010 i 2010/2011 od dnia 1.09.2009 r. do dnia zakończenia rocznych zajęć dydaktyczno-wychowawczych w czerwcu 2011 r..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.31.00 - 60.11.31.00 60.11.70.00 - 60.11.70.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.06.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn : (.Art. 22. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. posiadają minimum 6 autobusów w dobrym stanie technicznym, których wykonawca jest właścicielem oraz posiada pogotowie techniczne calem usunięcia awarii autobusu lub będzie nimi dysponować wraz z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów o udostępnieniu, 3. ich oferta jest zgodna z warunkami SIWZ. W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania, (metoda spełnia - nie spełnia). Sposób obliczania wartości punktowej kryterium Cmin- cena oferty z najniższą ceną, C o- cena oferty badanej. 100% otrzyma Cmin..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)formularz ofertowy 2) licencja na podjęcie działalności gospodarczej objętej zamówieniem, 3)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 4)aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 5)oświadczenie o posiadaniu minimum 6 autobusów w dobrym stanie technicznym, których jest właścicielem oraz gwarancję terminowego i należytego wykonania usługi lub będzie nimi dysponować wraz z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów o udostępnieniu, 6)oświadczenie, że oferent posiada pogotowie techniczne celem usunięcia awarii autobusu lub będzie nim dysponował wraz z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów o udostępnieniu, 7) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń ciągłych również wykonywanych dostaw, usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeśli ten okres jest krótszy, w tym okresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, 8)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w art.22 ust1 ustawy oraz nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust 1 i 2. 9)oświadczenia : a/Oświadczenie o przyjęciu warunków umowy załączonej do niniejszej specyfikacji b/Oświadczenie o związaniu złożoną ofertą przez okres 30 dni licząc od daty upływu składania ofert. d/Oświadczenie, że wyliczona wartość brutto zadania jest kompletna i że jej wyliczenie nastąpiło w oparciu o Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia, wizję lokalną i posiadaną przez oferenta wiedzę techniczną e/Informacja czy oferent będzie wykonywał przedmiot w całości osobiście czy też za pomocą podwykonawców..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.suchedniow.bip.doc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SAMORZĄDOWY ZESPÓŁ OBSŁUGI OŚWIATY 26-130 Suchedniów, ul. Fabryczna 5 pokój nr 202 tel. 041 25 43 392 , fax. 041 25 43 392 www.suchedniow.bip.doc.pl , szoosuched@interia.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2009 godzina 09:30, miejsce: SAMORZĄDOWY ZESPÓŁ OBSŁUGI OŚWIATY 26-130 Suchedniów, ul. Fabryczna 5 - pokój 202.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.