eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › remont bloku żywieniowego na potrzeby cateringu w Szkole Podstawowej Nr 1 w Olsztynie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-11

Olsztyn: remont bloku żywieniowego na potrzeby cateringu w Szkole Podstawowej Nr 1 w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 107255 - 2013; data zamieszczenia: 11.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 168742 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Olsztyn, pl. Jana Pawła II 1, 10-101 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 5273111 wew. , 325, faks 89 5349375.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont bloku żywieniowego na potrzeby cateringu w Szkole Podstawowej Nr 1 w Olsztynie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: remont bloku żywieniowego na potrzeby cateringu w Szkole Podstawowej Nr 1 w Olsztynie. 2.Zakres prac do wykonania obejmuje: 1) roboty wyburzeniowe i rozbiórki, 2) roboty budowlane m.in.: wykonanie nowych nadproży drzwiowych, wymianę stolarki okiennej zewnętrznej i drzwiowej wewnętrznej, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej, wymianę okładzin ściennych i warstw posadzkowych, malowanie ścian i sufitów, dostawa wyposażenia technologicznego, 3) roboty demontażowe i wykonanie nowej instalacji elektrycznej m.in.: demontaż istniejącej instalacji elektrycznej, przebudowę głównej tablicy rozdzielczej TG, budowę linii zasilającej rozdzielnicę TK, budowę rozdzielnicy TK, wykonanie instalacji oświetleniowej oraz obwodów gniazd wtykowych, wykonanie oświetlenia ewakuacyjno-awaryjnego, wykonanie instalacji zasilania urządzeń technologicznych, wykonanie instalacji zasilającej centrale wentylacyjne, wykonanie instalacji zasilania sygnalizacji separatora tłuszczu, wykonanie instalacji ochrony od porażeń, instalacji ochrony przeciwprzepięciowej, instalacji odgromowej, instalacji połączeń wyrównawczych, 4) roboty demontażowe i wykonanie nowej instalacji ciepłej wody użytkowej, instalacji wody cyrkulacyjnej, instalacji wody zimnej oraz instalacji kanalizacji sanitarnej w pomieszczeniach bloku kuchennego, 5) roboty demontażowe oraz wykonanie nowej instalacji c.o., 6) wykonanie instalacji kanalizacji ścieków tłustych, 7) roboty demontażowe oraz wykonanie instalacji wentylacji grawitacyjnej oraz instalacji wentylacji nawiewno-wywiewnej, 8) demontaż instalacji gazowej, 9) demontaż istniejących podgrzewaczy wody oraz wykonanie instalacji ciepłej wody użytkowej i cyrkulacyjnej do węzłów sanitarnych zlokalizowanych na poziomie parteru i I-go piętra. 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.26.24.00 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.42.11.60 - Instalowanie wyrobów metalowych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.20.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian 45.21.42.10 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych .

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-1, 45.26.24.00-5, 45.26.25.00-6, 45.42.00.00-7, 45.31.12.00-2, 45.42.11.60-3, 45.41.00.00-4, 45.43.20.00-4, 45.21.42.10-5, 45.23.10.00-5.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • T.I.G. Sp. z o.o., ul. Szarych Szeregów 5, 10-079 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 342484,09 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 280977,37

  • Oferta z najniższą ceną: 280977,37 / Oferta z najwyższą ceną: 348993,41

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.