eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myślenice › Koszenie traw w pasie drogowym dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Myślenicach z podziałem na 3 zadania.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-21

Myślenice: Koszenie traw w pasie drogowym dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Myślenicach z podziałem na 3 zadania.
Numer ogłoszenia: 107245 - 2008; data zamieszczenia: 21.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie Rejon Dróg Wojewódzkich w Myślenicach, ul. Drogowców 2, 32-400 Myślenice, woj. małopolskie, tel. 012 2721788, fax 012 2741416.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Koszenie traw w pasie drogowym dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Myślenicach z podziałem na 3 zadania..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Koszenie traw w pasie drogowym dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Myślenicach z podziałem na 3 zadania. Zakres zamówienia: Zadanie nr 1 - 322 000 m2, Zadanie nr 2 - 608 000 m2, Zadanie nr 3 - 754 000 m2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 Ustawy - Prawo zamówień publicznych a w szczególności: - dysponują sprzętem do wykonania zamówienia, określonym w SST - zał. nr 1 SIWZ tj: - minimum 3 kosiarki bijakowe, doczepne do 3 ciągników na jedno zadanie, - kosiarki żyłowe, spalinowe lub elektryczne - minimum 3 szt. na jedno zadanie. W przypadku składania oferty na kilka zadań należy udokumentować dysponowanie odpowiednią krotnością sprzętu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składając Ofertę na formularzu wg wzoru zał. nr 2.1, 2.2, 2.3, SIWZ zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 3 SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz sprzętu, jakim winien dysponować Wykonawca do prawidłowej realizacji usługi objętej przedmiotowym zamówieniem - zał. nr 4 SIWZ (jako potwierdzenie spełnienia warunku zapisanego w pkt II.1.d) SIWZ). W przypadku składania ofert na kilka zadań, formularze ofert (zał. nr 2.1, 2.2, 2.3), wykaz sprzętu (zał. nr 4) należy złożyć dla każdego zadania oddzielnie, pozostałe dokumenty mogą być złożone w jednym egzemplarzu. Wszystkie oferty można złożyć w jednej kopercie. Ponadto Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia złożą Pełnomocnictwo dla pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.krakow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejon Dróg Wojewódzkich w Myślenicach, ul. Drogowców 2 pok. nr 5 po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu tel. 012-272-17-88 lub za zaliczeniem pocztowym. Materiały bezpłatne + opłata pocztowa..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2008 godzina 09:30, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie - Rejon Dróg Wojewódzkich w Myślenicach, 32-400 Myślenice, ul. Drogowców 2 pok. nr 6 - sekretariat..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 322 000 m2..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 608 000 m2..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 754 000 m2..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.