eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łask › Wykonanie uproszczonych planów urządzenia lasu i inwentaryzacji stanu lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych dla gminŁask, Buczek, Sędziejowice i Wodzierady na łącznej powierzchni wynoszącej około 3644,05 ha oraz przeprowadzenie pełnej procedury dotyczącej strategicznej oceny oddziaływania na środowisko

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-12

Ogłoszenie nr 107242 - 2017 z dnia 2017-07-12 r.

Łask: Wykonanie uproszczonych planów urządzenia lasu i inwentaryzacji stanu lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych dla gmin: Łask, Buczek, Sędziejowice i Wodzierady na łącznej powierzchni wynoszącej około 3644,05 ha oraz przeprowadzenie pełnej procedury dotyczącej strategicznej oceny oddziaływania na środowisko
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 523369-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Łaski, krajowy numer identyfikacyjny 73093481000000, ul. Ul. Południowa 1, 98100 Łask, państwo Polska, woj. łódzkie, tel. (043) 675 68 00, faks (043) 675 68 09, e-mail zamowienia@lask.com.pl
Adres strony internetowej (URL): lask.bip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie uproszczonych planów urządzenia lasu i inwentaryzacji stanu lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych dla gmin: Łask, Buczek, Sędziejowice i Wodzierady na łącznej powierzchni wynoszącej około 3644,05 ha oraz przeprowadzenie pełnej procedury dotyczącej strategicznej oceny oddziaływania na środowisko

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

OR.272.7.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

I. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie uproszczonych planów urządzenia lasu i inwentaryzacji stanu lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych dla obrębów ewidencyjnych gmin: Łask, Buczek, Sędziejowice, Wodzierady na szacunkowej pow. 3644,05 ha wraz z przeprowadzeniem pełnej procedury oceny oddziaływania na środowisko. II. W ramach zawartej umowy Wykonawca: 1. Zapewnia wykwalifikowaną kadrę i wyposażenie niezbędne do prawidłowej i terminowej realizacji zamówienia zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 sierpnia 2012 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie wyposażenia technicznego i wielkości potencjału kadrowego niezbędnego do należytego i terminowego wykonywania prac urządzeniowych ( Dz. U. 2012 r., poz. 949 ). 2. Po uzyskaniu od Starosty Łaskiego stosownego upoważnienia przeprowadzi pełną procedurę wynikającą z ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. 2016 r., poz. 353 ze zm.) w sprawie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko. 2a. W przypadku stwierdzenia obowiązku przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko Wykonawca sporządzi prognozę oddziaływania na środowisko projektów uproszczonych planów urządzenia lasu, a po przeprowadzeniu postępowania z udziałem społeczeństwa przygotuje projekt rozpatrzenia uwag i wniosków zgłoszonych w tym postępowaniu oraz sporządzi podsumowanie, o którym mowa w art. 55 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. z 2016 r., poz. 353 ze zm. ) i dokona niezbędnych zmian w dokumentacjach urządzeniowych. 2b.Jest zobowiązany do pisemnego, bieżącego informowania Zamawiającego o każdym etapie prowadzonej, z upoważnienia starosty, procedury dotyczącej ocen oddziaływania na środowisko. Powyższe jest niezbędne w celu wypełnienia ciążącego na staroście obowiązku wynikającego z art. 21 ustawy, o której mowa w pkt. 2, tj. w przypadku stwierdzenia konieczności przeprowadzenia prognozy oddziaływania na środowisko. 3.Otrzyma od Zamawiającego nieodpłatnie dane niezbędne do sporządzenia przedmiotowych opracowań zgodnie z art. 40 a ust.2 pkt 4 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2016 r., poz. 1629 ze zm.) oraz z zapisami zawartymi w Zarządzeniu Nr 49 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 17 listopada 2016 r., znak: ZU.6007.2.2016 w sprawie przeznaczania środków, związanych z funduszem leśnym, na sporządzanie uproszczonych planów urządzenia lasu, o których mowa w art. 21 ust. 1 pkt 2 ustawy o lasach (w formie elektronicznej, format SWDE lub inne formaty dla danych przestrzennych, np. pliki shape, dxf ). 4. Zamawiający udostępni Wykonawcy, w siedzibie Zamawiającego, poprzednią dokumentację urządzeniową, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu. 5.Obejmie opracowaniem, sporządzonym na okres 10-ciu lat, tj. od 1 stycznia 2018 r. do 31 grudnia 2027 r., grunty leśne będące nimi w rozumieniu ww. ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach opisane w ewidencji gruntów i budynków użytkiem leśnym ( Ls ). 6. Zobowiązuje się do wykonania uproszczonych planów urządzenia lasu i inwentaryzacji stanu lasu za pomocą programu " Taksator- Plany uproszczone" zgodnie z wytycznymi zawartymi w Zarządzeniu Nr 49 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 17 listopada 2016 r., znak: ZU.6007.2.2016 w sprawie przeznaczania środków, związanych z funduszem leśnym, na sporządzanie uproszczonych planów urządzenia lasu, o których mowa w art. 21 ust. 1 pkt 2 ustawy o lasach. 7.Robotami urządzeniowymi obejmie wszystkie obręby niezależnie od powierzchni leśnej. 8.W ramach jednego opracowania (operatu) ujęty zostanie jeden obręb, obejmujący jedną lub kilka wsi. 9.Zobowiązuje się do regularnego i bieżącego składania Zamawiającemu pisemnych informacji o zaawansowaniu wszelkich prac będących przedmiotem zamówienia. 10.Powiadomi Zamawiającego oraz właściwe urzędy gmin o terminie przystąpienia do prac terenowych w danej gminie przed przystąpieniem do prac terenowych oraz uzgodni z sołtysami wsi, dla których sporządza dokumentację leśną, sposób powiadamiania właścicieli o prowadzeniu prac urządzeniowych. 11.Zgodnie z § 9 ww. Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 12 listopada 2012 r. w sprawie szczegółowych warunków i trybu sporządzania planu urządzenia lasu, uproszczonego planu urządzenia lasu oraz inwentaryzacji stanu lasu dla danego obrębu należy wykonać trzy egzemplarze opracowania ( uproszczony plan urządzenia lasu lub inwentaryzacja stanu lasu ) w wersji papierowej formatu A-4 sporządzone w języku polskim, w tym jeden egzemplarz dla każdego obrębu oprawiony zostanie w twarde i trwałe okładki. Strony planu należy ponumerować; na początku planu umieścić spis treści, a plan zaopatrzyć w stronę tytułową, a także w wersji elektronicznej ( trzy egzemplarze na płytach CD lub DVD, w formacie pdf i doc ). 12.Po zakończeniu prac w poszczególnych obrębach ewidencyjnych Wykonawca przekaże do właściwych terytorialnie gmin po jednym egzemplarzu projektu dokumentacji urządzeniowej, celem wyłożenia na okres 60 dni do publicznego wglądu dla właścicieli lasów. Wyłożone w urzędach gmin projekty planów muszą zawierać wszystkie części opisowe, tabelaryczne i obliczeniowe wraz z zadaniami dla poszczególnych właścicieli lasów oraz mapy gospodarcze. Jednocześnie Wykonawca przekaże Zamawiającemu po jednym egzemparzu projektu ww. dokumentacji urządzeniowej. 13.Poinformuje wójtów i burmistrza właściwych terytorialnie gmin o obowiązku pisemnego zawiadomienia właścicieli lasów o wyłożeniu projektów dokumentacji urządzeniowej ze wskazaniem, że ich zapisy będą podstawą do naliczania podatku leśnego oraz o możliwości składania wniosków i zastrzeżeń. 14.W trakcie wyłożenia projektów uproszczonych planów urządzenia lasu do publicznego wglądu Wykonawca zobowiązuje się udzielić zainteresowanym właścicielom lasów niezbędnych informacji, przyjmować zastrzeżenia i wnioski, a także w każdym przypadku dokonać ponownych oględzin spornych powierzchni w obecności właściciela lasu oraz przedstawiciela Starosty w kontekście zgłoszonych zastrzeżeń. Ponadto w terminie 14 dni od ich otrzymania zobowiązuje się przedstawić Zamawiającemu na piśmie zbiorczą informację o sposobie ich załatwienia ( wraz z podpisanymi przez właścicieli spornych powierzchni protokołami sporządzonymi z przeprowadzonych oględzin ), co będzie stanowić podstawę do wydania przez Starostę Łaskiego decyzji w sprawie uznania lub nieuznania wniesionych wniosków i zastrzeżeń. Po wydaniu przez Starostę decyzji o uznaniu zastrzeżeń lub wniosków dokona stosownych zmian w dokumentacji urządzeniowej. 15.Przekaże Zamawiającemu informacje o terminach wyłożenia projektów dokumentacji w każdej z gmin. 16. Wystąpi do właściwych Nadleśnictw o opinie w sprawie wykonanych projektów dokumentacji urządzeniowej. Pozytywne opinie przedłoży Zamawiającemu wraz z przedmiotem zamówienia w terminie do 31 października 2017 r. 17. W związku z dofinansowaniem wykonania uproszczonych planów urządzenia lasów z Funduszu Leśnego Wykonawca będzie brał czynny udział w Naradach Techniczno - Gospodarczych. 18. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z uzgodnieniami niezbędnymi do wykonania przedmiotu zamówienia. 19. W przypadku stwierdzenia rozbieżności pomiędzy stanem faktycznym na gruncie a ewidencją gruntów i budynków sporządzi w 2 egz. wykaz rozbieżności pomiędzy stanem faktycznym na gruncie a rejestrem ewidencji gruntów, przy czym jeden egzemplarz włączy do opracowania, drugi pozostawi luzem. 20.Mapy wykonane zostaną na podkładach ewidencyjnych i będą stanowić załącznik do każdego egzemplarza dokumentacji urządzeniowej ( winny zostać umieszczone w kieszeni na końcu operatu ). Jeden zestaw map zostanie podklejony na płótnie. Mapy winny zostać wykonane zgodnie z Zarządzeniem Nr 49 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 17 listopada 2016 r., znak: ZU.6007.2.2016 w sprawie przeznaczania środków, związanych z funduszem leśnym, na sporządzanie uproszczonych planów urządzenia lasu, o których mowa w art. 21 ust. 1 pkt 2 ustawy o lasach; 21.W operatach należy opisać i zaznaczyć na mapach obszary występowania poszczególnych form ochrony przyrody znajdujące się na terenach objętych planami oraz opisać wynikające z ich występowania ograniczenia w planowaniu zabiegów gospodarczych. 22.Część szczegółowa planu i inwentaryzacji - wyciągi dla właścicieli lasu wykonane zostaną w jednym egzemplarzu z wyjątkiem sytuacji, gdy działka leśna będzie stanowić współwłasność. W takim przypadku należy wykonać wyciągi dla każdego współwłaściciela ( dotyczy również współwłasności małżeńskiej ). 23.Tabela dotycząca opisów taksacyjnych lasów uzupełniona zostanie o kolumnę zawierającą wyspecyfikowane w pozycjach poszczególnych pododdziałów numery jednostki rejestrowej. 24.W części ogólnej zamieszczona zostanie dodatkowo alfabetyczna lista właścicieli obejmująca takie pozycje, jak: a) liczba porządkowa, b) nazwisko i imię, c) numer jednostki rejestrowej. 25.Odbiór dokumentacji (projektów oraz wersji ostatecznej) nastąpi w siedzibie Zamawiającego na podstawie protokołu odbioru. 26.Wynagrodzenie Wykonawcy zostanie obliczone na podstawie prawidłowo wystawionych faktur (Wykonawca wystawi osobne faktury za wykonanie uproszczonych planów urządzenia lasu i inwentaryzacji stanu lasu) w oparciu o protokół odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, gdzie zostanie stwierdzona powierzchnia, dla której rzeczywiście wykonano przedmiotową dokumentację. 27. W przypadku zwiększenia powierzchni objętej przedmiotem zamówienia strony zobowiązują się do podpisania odrębnej umowy lub aneksu do umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 77231000-8
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT186174.51
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
TAXUS UL Sp. z o.o., biuro@taxusul.com.pl, ul. Płomyka 58, 02-491, Warszawa, kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 114787.58
Oferta z najniższą ceną/kosztem 114787.58
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 189891.44
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.