eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wąglikowice › Remont budynku stolarni.



Ogłoszenie z dnia 2007-06-27

Wąglikowice: Remont budynku stolarni.
Numer ogłoszenia: 107236 - 2007; data zamieszczenia: 27.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum - Kaszubski Park Etnograficzny im. Teodory i Izydora Gulgowskich we Wdzydzach Kiszewskich, 83-406 Wąglikowice, woj. pomorskie, tel. 058 6861130, fax 058 6861130.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum-wdzydze.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku stolarni..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont budynku stolarni. Zakres robót obejmuje: wymiana pokrycia dachu z falistych płyt cementowo-azbestowych na blachę trapezową, wymiana płyt cementowo-azbestowych podsufitki na blachę trapezową -profil optyczny, wyrównanie i malowanie ścian wnętrz, remont posadzki hali, wymiana okien.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie (warunek punktowany) tj. : zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie polegające na wykonaniu robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 20 000 zł. brutto Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą spełnić powyższy warunek łącznie. 3. Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wymaganych dokumentów - w pierwszej kolejności według kryterium /spełnia/ lub /nie spełnia/. Dodatkowo, za spełnienie warunku określonego w pkt. 2 jako /punktowany/ przyznawane będą punkty według następujących zasad: a/ za wykonanie co najmniej jednego zamówienia polegającego na wykonaniu robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 20 000 zł. brutto - Wykonawca otrzyma 10 punktów b/ za każde kolejne dodatkowo wykonane zamówienie polegające na wykonaniu robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 20 000 zł. brutto - Wykonawca otrzyma 5 punktów Zamawiający zaprosi do składania ofert 5 Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu. W przypadku, gdy wymagane warunki spełni więcej niż 5 Wykonawców, Zamawiający zaprosi do składania ofert tych Wykonawców, którzy otrzymali najwyższe oceny spełnienia warunku określonego w pkt.2 - jako punktowany (potwierdzonego dokumentami). W przypadku, gdy Wykonawcy uzyskają taką samą liczbę punktów, to o ustaleniu pomiędzy nimi kolejności w zbiorczej ocenie decydować będzie najwyższa łączna wartość zamówień, za które Zamawiający przyznał im punkty. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców spełniających wymagane warunki. Wykonawcę niezaproszonego do składania ofert traktuje się jak wykluczonego z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu: 1.1.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w przetargu . Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona /za zgodność z oryginałem/ przez Wykonawcę składającego Wniosek. 1.3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem termin u składania wniosków o dopuszczenie do udziału w przetargu. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona /za zgodność z oryginałem/ przez Wykonawcę składającego Wniosek. 1.4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 20 000 zł. brutto każda, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Wymagana forma dokumentów załączanych do wykazu: oryginał lub kopia poświadczona /za zgodność z oryginałem/ przez Wykonawcę składającego Wniosek. 1.5. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków (określonych w pkt. 3 i 4), tj. dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. Inne dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania: 2.1. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Wymagana forma dokumentu - oryginał albo kopia poświadczona przez notariusza. 2.2. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. Wymagana forma dokumentu - oryginał albo kopia poświadczona przez notariusza. 3. Udział podmiotów występujących wspólnie 3.1. W przypadku składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu przez Wykonawców występujących wspólnie (w tym również wspólników spółki cywilnej), każdy Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Pzp, a także musi spełniać wymogi, o których mowa w art. 22 ust.1 Pzp. 3.2. Dla potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa powyżej każdy Wykonawca musi złożyć oddzielnie dokumenty wskazane w pkt 1.1., 1.2., 1.3. oraz pkt. 2.1, natomiast łącznie składają dokumenty wskazane w pkt 1.4., 1.5. oraz pkt 2.2. 4. Informacja dla Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 4.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.2. i 1.3. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a/ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b/ nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4.2. Dokument, o którym mowa w pkt 4.1 lit. a/ powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a dokument, o którym mowa w ppkt 4.1. lit. b/ powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4.1. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy pkt 4.2. stosuje się odpowiednio. 4.4. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum-Kaszubski Park Etnograficzny im. Teodory i Izydora Gulgowskich we Wdzydzach Kiszewskich, Wdzydze Kiszewskie, 83-406 Wąglikowice, biuro kierownika technicznego..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2007 godzina 12:00, miejsce: Muzeum-Kaszubski Park Etnograficzny im. Teodory i Izydora Gulgowskich we Wdzydzach Kiszewskich, Wdzydze Kiszewskie, 83-406 Wąglikowice, biuro kierownika technicznego..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Wykonawca lub Wykonawcy występujący wspólnie mogą złożyć jeden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2. Wniosek sporządza się w języku polskim w sposób trwały w formie pisemnej . 3. Do wniosku należy załączyć dokumenty wymienione w sekcji III.2 niniejszego ogłoszenia. 4. Strony wniosku i załączonych dokumentów powinny być ze sobą trwale spięte w sposób uniemożliwiający dekompletację i ponumerowane. 5. Wniosek należy złożyć w trwale zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym zapoznanie się z jego zawartością do czasu otwarcia wniosków, w miejscu wskazanym w sekcji IV.3.4. Na opakowaniu należy umieścić informacje: nazwę i dane teleadresowe Wykonawcy oraz opatrzyć napisem: /Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym na: Remont budynku stolarni - Nr sprawy : ZP MKPE 3/2007/ 6. W przypadku przesłania wniosku drogą pocztową za termin złożenia wniosku przyjmuje się termin, w którym wniosek (przesyłka) znalazł się w siedzibie Zamawiającego. 7. Wykonawca, który osobiście składa wniosek, otrzyma pisemne potwierdzenie złożenia wniosku z odnotowanym terminem jego złożenia /dzień, godzina/ oraz numerem, jakim oznakowany został wniosek. 8. Wniosek złożony po terminie zostanie zwrócony bez otwierania - po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu. 9. Wniosek oraz załączone oświadczenia, wykazy - powinny być złożone w oryginale i podpisane przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy/ców (podpis i pieczątka imienna lub podpis czytelny), zgodnie ze sposobem reprezentacji opisanym w KRS lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Pozostałe dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii. Poświadczenie kopii dokumentu, wszelkie zmiany we wniosku winny być dokonane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy/ców w sposób j.w. 10. W przypadku, gdy informacje zawarte we wniosku stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 z późn. zm.), Wykonawca winien w sposób nie budzący wątpliwości zastrzec, które spośród przedstawionych informacji stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. 11. Zamawiający udostępni formularze: Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - (zał. nr 1 do ogłoszenia), oświadczenie z art. 22 Pzp - (zał. nr 2), wykazu robót (zał. nr 3), i oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków (określonych w pkt.3 i 4) - (zał. nr 4) - na własnej stronie internetowej www.muzeum-wdzydze.gda.pl , gdzie zamieszczone będzie również niniejsze ogłoszenie o zamówieniu oraz w swojej siedzibie: Muzeum-Kaszubski Park Etnograficzny im. Teodory i Izydora Gulgowskich we Wdzydzach Kiszewskich, Wdzydze Kiszewskie, 83-406 Wąglikowice, biuro kierownika technicznego. 12. Zamawiający dopuszcza złożenie wniosku i załączników do wniosku na formularzach sporządzonych przez Wykonawcę, pod warunkiem, że ich treść, a także opis kolumn i wierszy odpowiadać będzie formularzom określonym przez Zamawiającego. Zamówienie nie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.