Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-06-27
Zielona Góra: Kanał Zimny Potok - etap II - odbudowa kanału w km 7+215 ÷ 19+650, gm. Czerwieńsk.
Numer ogłoszenia: 107223 - 2007; data zamieszczenia: 27.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Lubuski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Zielonej Górze, ul. Ptasia 2B, 65-514 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4527604, fax (068) 327 02 08.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lzmiuw.zgora.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kanał Zimny Potok - etap II - odbudowa kanału w km 7+215 ÷ 19+650, gm. Czerwieńsk..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji technicznej pt.: Kanał Zimny Potok - etap II - odbudowa kanału w km 7+215 ÷ 19+650, gm. Czerwieńsk. Na podstawie założeń określonych w opracowanej koncepcji programowo-przestrzennej pn. Kanał Zimny Potok - rekonstrukcja i odbudowa kanału należy odbudować kanał Zimny Potok na długości 12,435 km po istniejącej trasie kanału, przyjmując następujące założenia: 1.niweleta dna i przekroje regulacyjne kanału powinny uwzględniać potrzebę odprowadzenia wód z terenów rolniczych oraz wód deszczowych z miast i osiedli zlewni tego kanału 2.istniejące budowle komunikacyjne należy odbudować w zakresie niezbędnym, umożliwiającym przywrócenie tych obiektów do właściwego stanu technicznego 3.przewidzieć w odstępach co 1,5 ÷ 2,0 km umocnione zatoki z łagodnym pochyleniem skarp (rodzaj brodu) jako miejsca do mechanicznego usuwania skoszonej roślinności dennej 4.w ramach tego opracowania wydzielić tematycznie koncepcję zabezpieczenia miejscowości Laski Odrz. przez wykonanie wału opaskowego. Chronione grunty rolne i zabudowa wsi jako polder zamknięty w okresach zagrożenia wysokimi stanami wody rz. Odry winne być odwadniane sposobem mechanicznym. Ustalić również koszty inwestycyjne takiego rozwiązania. Zakres opracowania dokumentacji powinien obejmować: 1. Wykonanie pomiarów geodezyjnych dla opracowania map dla celów projektowych oraz uproszczonej dokumentacji geotechnicznej. W opracowaniu należy wykorzystać materiały geodezyjne wykonane dla potrzeb koncepcji programowo-przestrzennej. 2. Przygotowanie materiałów do wystąpienia o wydanie decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego i o środowiskowych uwarunkowaniach w terminie 2 tygodni od dnia zawarcia umowy - 5 egz. 3. Projekt budowlany - 4 egz. 4. Projekt wykonawczy - 5 egz. 5. Operat wodnoprawny - 3 egz. 6. Raport oddziaływania inwestycji na środowisko - 5 egz 7. Operat dendrologiczny - 5 egz. 8. Wstępny operat wywłaszczeniowy - 3 egz. 9. Przedmiar robót - 5 egz. 10. Kosztorys inwestorski - 1 egz.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wniesienie wadium nie jest wymagane..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków dokonana będzie w oparciu o złożoną ofertę i załączniki do niej wg zasady: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.Formularz oferty 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodne z art. 44 Pzp 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert 6. Aktualne zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert), 7. Wykaz osób odpowiedzialnych za realizację opracowania posiadających uprawnienia projektowe w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia (melioracyjne, hydrotechniczne, geodezyjne, geologiczne) oraz dokumenty potwierdzające ich kwalifikacje zawodowe - kserokopie uprawnień budowlanych i zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa 8. Wykaz prac projektowych zrealizowanych przez oferenta w okresie ubiegłych 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia wraz z referencjami lub innymi dokumentami potwierdzającymi, że prace te zostały wykonane należycie. 9. Zaakceptowany przez Wykonawcę wzór umowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lzmiuw.zgora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lubuski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Zielonej Górze, ul. Ptasia 2b, 65-514 Zielona Góra, pokój nr 102.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2007 godzina 08:30, miejsce: Lubuski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Zielonej Górze, ul. Ptasia 2b, 65-514 Zielona Góra, pokój nr 102.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Remonty dachów w budynkach położonych przy ul. Jedności 17 oraz ul. Strzeleckiej 18 w Zielonej Górze (2 zadania)
- (...) "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania pn.: "Adaptacja pomieszczeń na potrzeby personelu administracyjnego w Szpitalu Uniwersyteckim im. Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze Sp. z o. o. "
- Świadczenie usług terapeuty uzależnień w ramach terapii rodziny w podziale na części
- Dostawa urządzeń kopiująco-drukujących oraz drukarek.
- Wymiana zniszczonych wykładzin (płytek) dywanowych w pomieszczeniach biurowych w Biurze Powiatowym i Lubuskim Oddziale Regionalnym Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Zielonej Górze
- KOMPLEKSOWA ORGANIZACJA KONFERENCJI Z CYKLU SZKOŁA I NAUCZYCIEL - II
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztowej dla zadania inwestycyjnego pn: Budowa drogi gminnej na odcinku Nowa Wieś Ełcka - Śniepie
- Zagospodarowanie terenu na podzamczu przy wieży zamkowej w Golczewie
- Przebudowa poddasza Samorządowego Centrum Kultury Turystyki i Rekreacji w Popielowie oraz przebudowa budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Popielowie
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego pn. "Budowa parkingu przy ul. Chopina"
- Budowa hali magazynowej w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Opr. proj. ,,Przebudowa części pomieszczeń OSP na potrzeby oddziału przedszkolnego wraz z dostosowaniem do obowiązujących przepisów sanitarnych i p.poż. w Mikołowie - Paniowach przy ul. Mokierskiej 1"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.