eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › UMW.AZ/PN-22/15 Demontaż starej stolarki okiennej, dostawa i montaż nowej stolarki okiennej wraz z parapetami oraz wykonaniem obróbek tynkarskich, malowaniem ościeży w budynkach Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-08

Wrocław: UMW.AZ/PN-22/15 Demontaż starej stolarki okiennej, dostawa i montaż nowej stolarki okiennej wraz z parapetami oraz wykonaniem obróbek tynkarskich, malowaniem ościeży w budynkach Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.
Numer ogłoszenia: 107204 - 2015; data zamieszczenia: 08.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich , ul. Pasteura 1, 50-367 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 784 11 74; 784 11 73, faks 71 784 00 45.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umed.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UMW.AZ/PN-22/15 Demontaż starej stolarki okiennej, dostawa i montaż nowej stolarki okiennej wraz z parapetami oraz wykonaniem obróbek tynkarskich, malowaniem ościeży w budynkach Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Demontaż starej stolarki okiennej, dostawa i montaż nowej stolarki okiennej PCV i drewnianej wraz z parapetami oraz wykonaniem obróbek tynkarskich, malowaniem ościeży w budynkach Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. 2. Postępowanie nr UMW-AZ-PN-22-15 zostało podzielone na dwie części: A i B, które będą oceniane odrębnie. Każdy z Wykonawców może brać udział w dowolnie wybranej części. Część A -Okna PCV: 1. Dziekanat Wydziału Lekarsko-Stomatologicznego, ul. Krakowska 26 - pokoje nr 9 -2 szt., nr 22 -1 szt., nr 28 -1 szt., nr 29 -1 szt., nr 30 -2 szt., nr 31 -3 szt., nr 32 -1 szt., sala wykładowa -6 szt. 2. Katedra oraz Zakład Ortopedii Szczękowej i Ortodoncji, ul. Krakowska 26 - pokój nr 424a -3 szt. 3. Katedra Protetyki Stomatologicznej, ul. Krakowska 26 - pokoje nr 130 -1 szt., nr 131a -2 szt. 4. Stomatologiczne Centrum Transferu Technologii Sp. z o.o., ul. Krakowska 26 - pokoje nr 428 -2 szt., nr 429 -3 szt., nr 426 -2 szt. 5. Stomatologiczne Centrum Transferu Technologii Sp. z o.o., ul. Krakowska 26 - klatka schodowa, wejście A -4 szt. Wymogi techniczne: okna PCV, białe, 6 komorowe, okucia obwiedniowe szyba termoizolacyjna K=1,0, szpros wewnątrzszybowy biały 26 mm w dolnych szybach, parapety PCV szer. 30 cm białe klamki i osłonki na zawiasy białe Szkice okien do wyceny zawiera Załącznik nr 1A Część B -Okna drewniane: 1. Katedra i Zakład Mikrobiologii, ul. Chałubińskiego 4 - pokoje nr 104 -2 szt., nr 117 -1 szt. 2. Katedra i Zakład Mikrobiologii, ul. Chałubińskiego 4 - pokój nr 202 -3 szt. 3. Katedra i Zakład Mikrobiologii, ul. Chałubińskiego 4 - pokoje nr 108 biblioteka -3 szt., nr 210 -4 szt. Wymogi techniczne: drewno - sosna, ramiak klejony warstwowo szkło niskoemisyjne, U= 1,0 W/m2K - 4/16/4NE okucia obwiedniowe z mikrowentylacją, oraz z podnośnikiem skrzydła i blokadą klamki w wskazanych skrzydłach dźwignia otwierania skrzydła z poziomu podłogi, termookapniki i aluminiowe osłonki poziomych ramiaków skrzydeł w kolorze - zieleń klamki i osłonki na zawiasy w kolorze białym okna dwukolorowe, na zewnątrz - NCS 5040 - G30Y - zieleń wewnątrz kolor biały parapety wewnętrzne szer. 30 cm drewniane, kolor biały UWAGA: ślemiona i słupki -przymyki- ozdobne w dolnych skrzydłach szpros drewniany naklejany obustronnie bez ramki międzyszybowej Szkice okien do wyceny zawiera Załącznik nr 1B.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.42.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony, na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp. Ocena spełnienia tego warunku na zasadzie spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony, na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp. Ocena spełnienia tego warunku na zasadzie spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony, na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp. Ocena spełnienia tego warunku na zasadzie spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełnia warunek, jeżeli dysponuje: Kierownikiem budowy, z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi, posiadającym min. 3 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Ocena spełnienia tego warunku na zasadzie spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełnia warunek, jeżeli jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 100.000,00 PLN -słownie: sto tysięcy i 00/100 PLN. Ocena spełnienia tego warunku na zasadzie spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Gwarancja dla częśći A i B - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i mogą dotyczyć: a. Terminu wykonania zleconych prac - za zgodą obu stron może ulec przesunięciu w przypadku wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron . W przedstawionych w niniejszym ustępie przypadkach wystąpienia opóźnień strony ustalą nowe terminy realizacji, z tym że okres przesunięcia terminu zakończenia równy będzie danemu okresowi powodującemu opóźnienie. b. Ustawowej wysokości stawki podatku VAT: Zmiana jest dopuszczalna, jeżeli w trakcie realizacji przedmiotu umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT dla robót budowlanych należących do przedmiotu zamówienia, wówczas strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umed.wroc.pl ; Link przetargi ZZP 2015 nr UMW/AZ/PN-22/15
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół ds. Zamówień Publicznych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu ul. Mikulicza-Radeckiego 5, pok. 221, IIp.....

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2015 godzina 09:00, miejsce: Zespół ds. Zamówień Publicznych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu ul. Mikulicza-Radeckiego 5, pok. 221, IIp.....

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1. Demontaż starej stolarki okiennej, dostawa i montaż nowej stolarki okiennej PCV wraz z parapetami oraz wykonaniem obróbek tynkarskich, malowaniem ościeży w budynkach Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część A -Okna PCV: 1. Dziekanat Wydziału Lekarsko-Stomatologicznego, ul. Krakowska 26 - pokoje nr 9 (2 szt.), nr 22 (1 szt.), nr 28 (1 szt.), nr 29 (1 szt.), nr 30 (2 szt.), nr 31 (3 szt.), nr 32 (1 szt.), sala wykładowa (6 szt.). 2. Katedra oraz Zakład Ortopedii Szczękowej i Ortodoncji, ul. Krakowska 26 - pokój nr 424a (3 szt.). 3. Katedra Protetyki Stomatologicznej, ul. Krakowska 26 - pokoje nr 130 (1 szt.), nr 131a (2 szt.). 4. Stomatologiczne Centrum Transferu Technologii Sp. z o.o., ul. Krakowska 26 - pokoje nr 428 (2 szt.), 429 (3 szt.), nr 426 (2 szt.). 5. Stomatologiczne Centrum Transferu Technologii Sp. z o.o., ul. Krakowska 26 - klatka schodowa, wejście A (4 szt.). Wymogi techniczne: okna PCV, białe, 6 komorowe, okucia obwiedniowe szyba termoizolacyjna K=1,0, szpros wewnątrzszybowy biały 26 mm w dolnych szybach, parapety PCV szer. 30 cm białe klamki i osłonki na zawiasy białe Szkice okien do wyceny zawiera Załącznik nr 1A.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.42.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Gwarancja - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 1. Demontaż starej stolarki okiennej, dostawa i montaż nowej stolarki okiennej drewnianej wraz z parapetami oraz wykonaniem obróbek tynkarskich, malowaniem ościeży w budynkach Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część B -Okna drewniane: 1. Katedra i Zakład Mikrobiologii, ul. Chałubińskiego 4 - pokoje nr 104 (2 szt.), 117 (1 szt.). 2. Katedra i Zakład Mikrobiologii, ul. Chałubińskiego 4 - pokój nr 202 (3 szt.). 3. Katedra i Zakład Mikrobiologii, ul. Chałubińskiego 4 - pokoje nr 108 biblioteka (3 szt.), 210 (4 szt.) Wymogi techniczne: drewno - sosna, ramiak klejony warstwowo szkło niskoemisyjne, U= 1,0 W/m2K - 4/16/4NE okucia obwiedniowe z mikrowentylacją, oraz z podnośnikiem skrzydła i blokadą klamki w wskazanych skrzydłach dźwignia otwierania skrzydła z poziomu podłogi, termookapniki i aluminiowe osłonki poziomych ramiaków skrzydeł w kolorze - zieleń klamki i osłonki na zawiasy w kolorze białym okna dwukolorowe, na zewnątrz - NCS 5040 - G30Y - zieleń wewnątrz kolor biały parapety wewnętrzne szer. 30 cm drewniane, kolor biały UWAGA: ślemiona i słupki (przymyki) ozdobne w dolnych skrzydłach szpros drewniany naklejany obustronnie bez ramki międzyszybowej Szkice okien do wyceny zawiera Załącznik nr 1B.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-0, 45.42.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Gwarancja - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.