eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Odbiór, transport i unieszkodliwienie odpadów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-16

Gdynia: Odbiór, transport i unieszkodliwienie odpadów
Numer ogłoszenia: 107200 - 2009; data zamieszczenia: 16.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Oddział Terenowy Agencji Mienia Wojskowego w Gdyni , ul. M. Curie-Skłodowskiej 19, 81-231 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 7122400 do 04, faks 058 7122499.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja państwowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór, transport i unieszkodliwienie odpadów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru, transportu i unieszkodliwienia 156,821 Mg odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne, o kodach:04 02 99, 07 02 99, 08 01 11*, 08 04 10, 08 04 11, 08 04 12, 08 04 13* 08 04 14, 09 01 01*, 09 01 04*, 09 01 07, 15 01 01, 15 01 02, 15 01 09, 15 01 10*, 15 02 02*, 15 02 03, 16 01 07*, 16 01 12, 16 01 19, 16 01 20, 16 01 22, 16 01 99, 16 02 15*, 16 02 16, 16 03 04, 16 03 05*, 16 05 07*, 16 05 09, 16 80 01, 17 01 03, 17 01 07, 17 01 82, 17 02 01, 17 02 02, 17 02 03, 17 03 02, 17 03 03*, 17 03 80, 17 06 04, 18 01 04, 19 12 04,19 12 08, z Jednostek Wojskowych rozmieszczonych na terenie działalności OT AMW w Gdyni, zgodnie z załącznikiem Nr 1 do niniejszej specyfikacji Opis przedmiotu zamówienia z dnia 07.04.2009r. sporządzonym na podstawie obowiązujących przepisów, a w szczególności: 1)ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz.U. z 2007r. , Nr 39, poz. 251; z póź.zm.)2)ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008r., Nr 25, poz. 150),3)ustawy z dnia 28 października 2002r. o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2002r., Nr 199, poz.1671, z póź.zm.) i konwencją ADR,4)rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2001r., Nr 112, poz.1206)5)rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 14 lutego 2006r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2006r., Nr 30, poz. 213). 2.Szczegółowy skład, ilości oraz lokalizację przeznaczonych do odbioru i unieszkodliwienia odpadów z jednostek wojskowych przedstawia załącznik Nr 1 do SIWZ.3.Podana waga odpadów jest wartością netto, nie obejmuje wagi opakowań, które są opakowaniami fabrycznymi lub zastępczymi.4.Wykonawca odpowiada za odpady z chwilą ich przejęcia.5.Załadunek odbywa się siłami i środkami własnymi Wykonawcy i na jego koszt.6.Wykonawca uprzedzi Zamawiającego o terminie odbioru odpadów z jednostek wojskowych co najmniej na 2 dni przed planowaną datą odbioru.7.Wykonawca przed załadunkiem zobowiązany jest do dokonania ważenia każdej partii odbieranych odpadów, w obecności przedstawiciela Wytwórcy przy użyciu własnej wagi z ważną legalizacją. Ważenie potwierdza się protokołem podpisanym przez przedstawiciela Wytwórcy.8.Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości odpadów przeznaczonych do odbioru. Wykonawca nie będzie wnosił roszczeń z tego tytułu wobec Zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.00.00 - Usuwanie i obróbka odpadów 90.51.40.00 - Usługi recyklingu odpadów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w przepisie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), w następujący sposób: 1) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp poprzez: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. W szczególności Zamawiający ustala następujące warunki udziału w postępowaniu: 1)Wykonawca posiada wymagane przepisami prawa uprawnienia do wykonywania zamówienia tj. posiada uprawnienia obowiązujące na terenie RP w zakresie odbioru, transportu i odzysku lub transportu i unieszkodliwiania odpadów o kodach wymienionych w załączniku Nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia oraz posiada aktualną umowę na składowanie tego rodzaju odpadów. 2)Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. udokumentuje wykonanie lub wykonywanie co najmniej trzech usług polegających na odbiorze, transporcie i unieszkodliwieniu odpadów, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Usługi muszą być realizowane okresowo lub w sposób ciągły, a łączna ich wartość musi wynosić minimum 200.000, 00 PLN.Zamawiający wymaga potwierdzenia, że wskazane usługi zostały wykonane należycie. 3)Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej będącej przedmiotem zamówienia z kwotą gwarantowaną nie mniejszą niż 100.000,00 PLN obowiązującą do końca okresu realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia, określonego powyżej w Części II specyfikacji. 4)Spełnienie warunków określonych w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Uwaga W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, warunki z pkt 2),3) i 4) musi spełniać co najmniej jeden podmiot..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4.Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp , zawarte w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. wydanym na podstawie art. 25 ust. 2 ustawy Pzp, (Dz. U. z 2006r., Nr 87, poz. 605) oraz art. 44 ustawy Pzp. to: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2)koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym; 3)zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Data wystawienia zaświadczenia nie może być wcześniejsza niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4)zaświadczenie z właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Data wystawienia zaświadczenia nie może być wcześniejsza niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5)aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu i zbierania odpadów lub transportu i odzysku lub transportu i unieszkodliwiania odpadów o kodach wymienionych w załączniku Nr 1 do SIWZ, obowiązujące na terenie całego kraju, wydane na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz. U. z 2007r. , Nr 39, poz. 251, z póź. zm.) 6)aktualne umowy z podmiotami uprawnionymi do prowadzenia unieszkodliwiania lub odzysku odpadów objętych zamówieniem w przypadku posiadania zezwolenia jedynie na ich transport i zbieranie (brak uprawnień do unieszkodliwiania lub odzysku); 7)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy. Dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy. Dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 9)oświadczenie o spełnieniu ustawowych wymogów odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów wg. wzoru stanowiącego załącznik Nr 8 do SIWZ; 10)świadectwo doradcy ds. bezpieczeństwa w zakresie transportu odpadów niebezpiecznych; 11)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. UWAGI: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymienione dokumenty bądź zaświadczenia muszą być złożone dla każdego Wykonawcy osobno. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą: 1)wykaz wykonanych, a w przypadkach świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, minimum trzech usług ochrony odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców- sporządzony wg. wzoru druku stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ. 2)dokumenty potwierdzające, że wykonanie usługi zostały wykonane należycie np. referencje od zamawiającego, protokoły zakończonych prac. ( W celu sprawdzenia tożsamości usługi wynikającej z wykazu z usługą stanowiącą przedmiot dokumentu potwierdzanego należyte wykonanie usługi zaleca się, aby dokument potwierdzający należyte wykonanie usługi zawierał wszystkie dane zawarte w wykazie). 3)ważna polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej kwota gwarantowaną nie mniejszą niż 100.000,00 PLN w całym okresie realizacji zamówienia. Opłaconą ważną polisę należy dołączyć do oferty wraz z potwierdzeniem zapłaty składki zawarcia umowy ubezpieczenia lub fakt opłacenia polisy musi wynikać z treści tego dokumentu. W przypadku Wykonawców, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający żąda do oferty dokumentów określonych w § 2 ust. 2 i 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r., w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r., Nr 87, poz. 605). W takich przypadkach zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 4. ppkt. 2), 3), 7) i 8)- składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w niniejszej specyfikacji, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amw.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Mienia Wojskowego Oddział Terenowy w Gdyni, 81-231 Gdynia, ul. Marii Curie Skłodowskiej 19, IV pietro, pok.424.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2009 godzina 11:00, miejsce: Agencja Mienia Wojskowego Oddział Terenowy w Gdyni, 81-231 Gdynia, ul. Marii Curie Skłodowskiej 19, IV pietro, Kancelaria, pok.422.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Usługa nie jest finansowana ze środków Unii Europejskiej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.