To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-12
Ogłoszenie nr 107105 - 2017 z dnia 2017-07-12 r.
Łódź: Opracowanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej (inwentaryzacji), wraz z wyliczeniem udziałów w częściach wspólnych nieruchomości oraz uzyskaniem odrębnych dla każdego lokalu zaświadczeń o ich samodzielności, w podziale na 5 (pięć) części.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 535974-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Lokali Miejskich, krajowy numer identyfikacyjny
36375254600000, ul.
Al. Tadeusza Kościuszki
47,
90514
Łódź, państwo
Polska, woj.
łódzkie, tel.
42 652 96 70, faks
42 652 77 24, e-mail
zlm@zlm.lodz.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zlm.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej (inwentaryzacji), wraz z wyliczeniem udziałów w częściach wspólnych nieruchomości oraz uzyskaniem odrębnych dla każdego lokalu zaświadczeń o ich samodzielności, w podziale na 5 (pięć) części.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):201/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie: opracowanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej nieruchomości w podziale na 5 (pięć) części - zgodnie z poniższymi tabelami: Część 1 obejmuje opracowanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej następujących nieruchomości LP. ADRES NIERUCHOMOŚCI KUBATURA - M^3 UWAGI 1 Admiralska 27a 191,40 front 2 Admiralska 41 297,20 front 3 Anczyca 28 371,00 front 4 Antenowa 18 492,26 front 5 Artylerzystów 11 210,00 front 6 Artylerzystów 17 201,00 front 7 Bielska 12 192,00 front 8 Bolesława 10 458,00 front 9 Browarna 10 499,13 front 10 Demokratyczna 56 160,16 front 11 Demokratyczna 88 138,60 Prawa oficyna 12 Demokratyczna 88 128,00 2 Prawa oficyna 13 Demokratyczna 88 161,50 Lewa oficyna 14 Drzymały 13 442,50 front 15 Dumna 7 m 1 154,53 front 16 Finansowa 56 354,00 front 17 Garnizonowa 8a 235,00 front 18 Glebowa 17a 577,00 front 19 Helenówek 4 627,00 front 20 Helska 4 310,00 front 21 Holownicza 1 174,05 front 22 Inflancka 62 237,65 front 23 Koszalińska 12 151,00 front 24 Kwietniowa 10 253,00 front 25 Legnicka 15b 246,00 front 26 Legnicka 3 387,00 Lewa oficyna 27 Lotnicza 5 112,00 front 28 Lotnicza 5a 162,00 front 29 Malczewskiego 46 715,20 front 30 Narewska 10 198,00 front 31 Narewska 6 162,00 front 32 Nowogrodzka 31 437,00 front 33 Obozowa 14 109,00 front 34 Okręgowa 5 144,29 front 35 Pabianicka 228a 231,00 front 36 Pabianka 12 206,00 front 37 Pańska 10 235,60 front 38 Płocka 50 325,00 front 39 Pokładowa 18 a 182,06 front 40 Pokładowa 22 249,03 Prawa oficyna 41 Pokładowa 32 254,16 front 42 Pokładowa 36 364,50 front 43 Pokładowa 47 189,00 front 44 Pokładowa 47a 112,00 front 45 Pomorska 96a 543,52 front 46 Postępowa 38 261,00 front 47 Powszechna 28 186,24 front 48 Prądzyńskiego 39 462,00 front 49 Prądzyńskiego 41 291,50 front 50 Pryncypalna 105 202,00 front 51 Pryncypalna 73 205,70 front 52 Pryncypalna 75 340,51 front 53 Przestrzenna 19 157,50 front 54 Przewodnia 47 232,00 front 55 Przewodnia 64 450,00 front 56 Pusta 8a 179,00 front 57 Rąbieńska 30 375,00 front 58 Rolnicza 76 85,00 front 59 Saneczkowa 34B 397,00 front 60 Siemiradzkiego 3 352,30 front 61 Sierpowa 15 209,00 front 62 Sierpowa 20 303,00 front 63 Sierpowa 24 90,00 front 64 Strzeleckiego 20 320,00 front 65 Szczecińska 39 110,00 front 66 Szybowa 9 183,00 front 67 Szymonowica 1 393,00 front 68 Świerszczyka 1 495,00 front 69 Trębacka 12 202,50 front 70 Trębacka 49 299,20 front 71 Trójskok 3a 227,00 front 72 Warecka 11 88,00 front 73 Warszawska 17a 136,40 front 74 Wełniana 6 226,44 front 75 Wiośniana 11/13 558,36 front 76 Wodociągowa 24 459,84 front 77 Złotno 36 254,00 front 78 Żwawa 19 517,00 front Część 2 obejmuje opracowanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej następujących nieruchomości LP. ADRES NIERUCHOMOŚCI KUBATURA - M^3 UWAGI 79 Abramowskiego 1 798,33 Lewa oficyna 80 Abramowskiego 13 4234,00 front 81 Bojowników Getta Warszawskiego 11a 2398,00 front 82 Dąbrowskiego 35 2250,00 front 83 Dąbrowskiego 42 2069,00 front 84 Długosza 7 3572,00 front 85 Długosza 22 4440,00 front 86 Długosza 22 499,96 oficyna 87 Długosza 22 150,00 oficyna 88 Emilli Plater 2 3800,00 Prawa oficyna 89 Kilińskiego 240 505,00 front Część 3 obejmuje opracowanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej następujących nieruchomości LP. ADRES NIERUCHOMOŚCI KUBATURA - M^3 UWAGI 90 Kołłątaja 6 181,54 Oficyna poprzeczna - garaże 91 Kościuszki 48 4907,00 front 92 Kościuszki 48 10140,00 Oficyna poprzeczna 93 Legionów 104 3085,00 Lewa oficyna 94 Legionów 104 1353,00 Prawa oficyna 95 Limanowskiego 196a 8533,00 front 96 Łagiewnicka 105 1222,00 front 97 Nawrot 7 4715,00 front 98 Nawrot 7 4851,00 Oficyna poprzeczna Część 4 obejmuje opracowanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej następujących nieruchomości LP. ADRES NIERUCHOMOŚCI KUBATURA - M^3 UWAGI 99 Niepołomicka 23 162,00 front 100 Niepołomicka 23 145,00 Oficyna 101 Niepołomicka 23 145,00 Oficyna - garaże 102 Pabianicka 206 2140,00 front 103 Pabianicka 206 298,00 Prawa oficyna 104 Pabianicka 206 853,00 Lewa oficyna 105 Płocka 6 607,00 front 106 Pogonowskiego 68 7864,00 Front, lewa i prawa oficyna 107 Rzgowska 303 7417,33 front 108 Rzgowska 307 7417,33 front 109 Rzgowska 319 7417,33 front 110 Sanocka 31 1900,00 front 111 Słupska 2 1054,60 Front, poprzeczna oficyna Część 5 obejmuje opracowanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej następujących nieruchomości LP. ADRES NIERUCHOMOŚCI KUBATURA - M^3 UWAGI 112 Struga 33 12200,00 Front, lewa i prawa oficyna 113 Struga 45 9822,00 front 114 Toruńska 9 1357,00 front 115 Wodna 26 1980,00 front 116 Wołowa 2a 11475,14 front 117 Zielna 7 4542,00 front 118 Zielna 7 1613,00 Lewa oficyna 119 Zielna 7 1613,00 Lewa oficyna Dokumentacja techniczna będzie podstawą między innymi do: o uzyskania zaświadczeń o samodzielności lokali , wyliczenia prawidłowych udziałów w części wspólnej nieruchomości, o prywatyzacji nieruchomości. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
71251000-2
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT26194.59 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 41672.40 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT29659.54 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 24071.10 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT46785.04 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 42925.77 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT44904.70 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 43661.31 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT53522.56 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 54981.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa sprzętu RTV i AGD dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup i dostawa 2 szt. urządzeń do ochrony i monitorowania sieci.
- ZP/10/2024 - Wynajem mobilnego rozdrabniacza
- ZP 11/24 Dostawa leków
- Przebudowa lokali wraz z remontem części wspólnych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym z usługami w parterze przy ul. Wschodniej 40 w Łodzi.
- Ochrona osób i mienia Narodowego Funduszu Zdrowia - Łódzkiego Oddziału Wojewódzkiego.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.