eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Marklowice › Dostawa przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków dla Gminy Marklowice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-11

Marklowice: Dostawa przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków dla Gminy Marklowice
Numer ogłoszenia: 107103 - 2013; data zamieszczenia: 11.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej , ul. Astrów 4A, 44-321 Marklowice, woj. śląskie, tel. 032 4550292, faks 032 4550292.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.marklowice.pl www.gzgk.marklowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków dla Gminy Marklowice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: Dostawę kompletnych indywidualnych przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków typu SBR (Sequecing Batch Reactor) w ilości 34 szt. z zastosowaniem reaktora biologicznego pracującego na bazie osadu czynnego nisko obciążonego z automatycznym sterowaniem pracą oczyszczalni. Przydomowa biologiczna oczyszczalnia ścieków SBR - wymagania 1. Przydomowa biologiczna oczyszczalnia ścieków musi posiadać znak CE oraz spełniać wymogi zharmonizowanej normy PN-EN 12566-3+A1:2009. Wymaga się, aby oferta zawierała deklarację zgodności z normą PN-EN 12566-3+A1:2009 oraz pełny raport badań przydomowej biologicznej oczyszczalni ścieków potwierdzający zgodność produktu z normą PN-EN 12566-3+A1:2009 wystawiony przez laboratorium notyfikowane przez Komisję Europejską, wydawaną dla konkretnego typoszeregu urządzeń. Jako uprawnione do przeprowadzania tego typu badań Zamawiający za spełniające uzna wyłącznie te jednostki które zostały wymienione w wykazie dostępnym na stronie http://ec.europa.eu/enterprise/newapproach/nando/index.cfm?fuseaction=cpd.nb_hs&hs_id=138327. Posiadanie ww dokumentów jednoznaczne jest z możliwością oznakowania wyrobu znakiem CE. 2. Trzydzieści trzy oczyszczalnie będą obsługiwały budynki mieszkalne jednorodzinne a jedna oczyszczalnia zostanie zamontowana przy budynku socjalnym Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej 3. Oczyszczalnia musi zapewnić parametry oczyszczenia ścieków zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska w sprawie warunków, jakie należy spełnić przy wprowadzaniu ścieków do wód lub do ziemi, oraz w sprawie substancji szczególnie szkodliwych dla środowiska wodnego (DZ.U. z 2006 r., Nr 137, poz. 984 z późn. zm.) jak dla oczyszczalni poniżej 2000 RLM wg Załącznika nr 1 do ww. aktu wykonawczego. 4. Zamawiający dopuszcza oczyszczalnie jednozbiornikowe min. dwukomorowe i oczyszczalnie wielozbiornikowe. Zbiornik musi być wykonany z tworzywa sztucznego PE, o minimalnej grubości ścianek 8 mm, wykonany jako monolityczny bez zastosowania elementów spawanych lub łączonych inną technologią. 5. wytrzymałość i pozostałe parametry zbiornika muszą zapewniać możliwość jego montażu na głębokości do 4 m, bez konieczności stosowania dodatkowych płyt i elementów odciążających. 6. Wszystkie pokrywy zbiorników muszą być wykonane z tworzywa sztucznego z uszczelką, zabezpieczeniem zamkiem ryglowanym oraz z możliwością chodzenie po nich. 7. Całkowita, minimalna pojemność oczyszczalni musi wynosić co najmniej 4000 litrów oraz nie mniej niż 720 litrów na mieszkańca. 8. Do recyrkulacji ścieków muszą być stosowane podnośniki powietrzne (pompy mamutowe). 9. Oczyszczalnia musi posiadać pojemnik umożliwiający pobieranie próbek ścieku oczyszczonego. 10. Do montażu przewodów powietrznych muszą być zastosowane szybkozłącza - nie dopuszcza się stosowania metalowych obejm zaciskowych wewnątrz zbiornika. 11. Blok elektrozaworów musi być wykonany ze stali nierdzewnej i umieszczony w szafce zewnętrznej, lub ewentualnie w zbiorniku w hermetycznym zamknięciu zapewniającym odizolowanie od środowiska w którym znajdują się opary ścieków. 12. Urządzenia oczyszczalni muszą być bezobsługowe w okresach pomiędzy przeglądami serwisowymi, tzn. nie mogą wymagać ingerencji użytkownika, częstotliwość obsługi serwisowej musi wynosić nie częściej niż jeden raz w roku. 13.Oczyszczalnia musi być wyposażona w urządzenie napowietrzające z napowietrzaniem drobnopęcherzykowym. 14. urządzenie musi mieć możliwość wyjęcia kolumny powietrznego podnośnika cieczy, dyfuzora napowietrzającego oraz innych urządzeń znajdujących się we wnętrzu zbiornika w celu wyczyszczenia bez wcześniejszego opróżniania całego zbiornika i bez konieczności wchodzenia do wnętrza zbiornika. 15. oczyszczalnia musi być wyposażona w jednostkę sterowania zaprogramowaną do odpowiedniej wielkości urządzenia z pełną automatyką, licznikiem godzin pracy oraz menu w języku polskim, 16. Oczyszczalnia musi posiadać świetlne i dźwiękowe powiadomienie o awarii i braku zasilania (zasilane bateriami). 17. urządzenie musi posiadać odporność na chwilowe przeciążenia hydrauliczne, oraz brak dopływu ścieków - tryb urlopowy min 2 tygodnie i/lub tryb oszczędnościowy 18. Urządzenie musi być oszczędne energetycznie - zużycie energii do 1 kWh/dobę, 19. Urządzenie sterownicze i sprężarka muszą być montowane w wolnostojącej poza budynkiem szafce zewnętrznej odpornej na działanie korozji, zabezpieczonej zamkiem ryglowanym 20. Oczyszczalnie muszą być dostosowane do załączonych do SIWZ rzędnych dna wlotu ścieków do oczyszczalni (zastosowanie ewentualnych nadstawek zapewniających szczelność i.t.p.) i profili z uwzględnieniem tego w cenie poszczególnych oczyszczalni (załącznik nr 6 do SIWZ). Dopuszcza się zmianę profilu w celu dostosowania do danego typu oczyszczalni z zachowaniem minimalnego spadku kanału 1%. 21. Gwarancja na zbiornik 10 lat oraz 60 miesięczna gwarancja na urządzenia stanowiące wyposażenie oczyszczalni, licząc od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu umowy. 22. Dostawca oczyszczalni zdeponuje u Zamawiającego co najmniej 2 komplety części zamiennych do oczyszczalni zawierający: sterownik, blok elektrozaworów, sprężarkę i element napowietrzający. 23. Zamawiający będzie montował dostarczone oczyszczalnie własnymi siłami. Od Wykonawcy wymagać się będzie obecności jego przedstawicieli przy montażu pierwszych 5 oczyszczalni w celu przeszkolenia ekip montujących. Ponadto w ramach zamówienia oprócz dostawy Wykonawca zobowiązany jest również: a) przeprowadzić rozruch 5 szt. pierwszych wybudowanych oczyszczalni ścieków, aż do osiągnięcia pełnego efektu oczyszczania ścieków, b) ustawić optymalny program oczyszczania ścieków dla wszystkich oczyszczalni, c) zlecić i uzyskać pozytywne wyniki badań ścieków oczyszczonych (zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie jakości ścieków odprowadzanych do środowiska) dla w/w 5 szt. oczyszczalni przeprowadzone przez akredytowane laboratorium, d) przeprowadzić szkolenie dla jednego przedstawiciela z każdej posesji na której będzie montowana oczyszczalnia w zakresie obsługi i eksploatacji urządzeń wraz z przekazaniem instrukcji obsługi i książki usług serwisowych, e) przeprowadzić szkolenie dla serwisantów oczyszczalni, 24. Wykonawca musi udowodnić, że zaproponowane przez niego oczyszczalnie spełniają wszystkie wymogi co do klasy , jakości standardu i.t.p. poprzez przedstawienie odpowiednich certyfikatów, świadectw dopuszczenia oraz dokładnego opisu zastosowanych oczyszczalni z których jasno będzie wynikać, że spełniają one w/w wymagania..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.21 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 5.000,00 zł.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać: a) Wpis do KRS lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Ocena w/g formuły spełnia/ni spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 2 zadania o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem tego zadania (Zamawiający przyjmuje, że będzie to dostawa lub budowa- dostawa i montaż, indywidualnych biologicznych oczyszczalni ścieków typu SBR o łącznej wartości minimalnej w tym okresie 300.000,00 zł).Ocena w/g formuły spełnia/ni spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na postawie złożonego oświadczenia.Ocena w/g formuły spełnia/ni spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na postawie złożonego oświadczenia.Ocena w/g formuły spełnia/ni spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na postawie złożonego oświadczenia.Ocena w/g formuły spełnia/ni spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1/ Formularz ofertowy 2/ Kopia dowodu wpłacenia, wniesienia wadium - dokument zalecany. 3/ Dane dotyczące części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom 4/Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 5/ Zestawienie cen poszczególnych oczyszczalni wg załącznika do SIWZ 6/ Harmonogram dostaw poszczególnych partii zamówienia (który stanowić będzie załącznik do umowy). 7/ Szczegółowy opis zastosowanych indywidualnych biologicznych oczyszczalni ścieków typu SBR i ich osprzętu z rysunkami (zdjęciami) oraz podaniem wszelkich możliwych i wymaganych parametrów technicznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.marklowice.pl www.gzgk.marklowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD GMINY MARKLOWICE - PION INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ I ROZWOJU 44-321 Marklowice ul. Wyzwolenia 71 pok.302..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.06.2013 godzina 09:30, miejsce: URZĄD GMINY MARKLOWICE - PION INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ I ROZWOJU 44-321 Marklowice ul. Wyzwolenia 71 pok.302..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.