eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zorganizowanie dwóch turnusów kolonii profilaktycznych z programem profilaktycznym oraz programem sportowo-rekreacyjnym dla dzieci z rodzin dysfunkcyjnych z terenu Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-10

Warszawa: Zorganizowanie dwóch turnusów kolonii profilaktycznych z programem profilaktycznym oraz programem sportowo-rekreacyjnym dla dzieci z rodzin dysfunkcyjnych z terenu Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy
Numer ogłoszenia: 107096 - 2011; data zamieszczenia: 10.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Stołecznego Warszawy dla Dzielnicy Rembertów , Al. Gen. A. Chruściela 28, 04-401 Warszawa, woj. mazowieckie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rembertow.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie dwóch turnusów kolonii profilaktycznych z programem profilaktycznym oraz programem sportowo-rekreacyjnym dla dzieci z rodzin dysfunkcyjnych z terenu Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie dwóch turnusów kolonii profilaktycznych z programem profilaktycznym oraz programem sportowo-rekreacyjnym dla dzieci z rodzin dysfunkcyjnych z terenu Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy. Wartość szacunkowa zamówienia jest niższa od wyrażonej w złotych równowartości kwoty 193 000 euro..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.00.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadają wpis w Rejestrze Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (Dz. U. z 2004 r. nr 223, poz. 2268 z późn. zm.);

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Doświadczenie - zrealizowali co najmniej jedną usługę obejmującą swoim zakresem organizację kolonii profilaktycznych z programem rekreacyjno-sportowym o wartości nie mniejszej niż 50 000,- zł brutto. Zamawiający będzie brał pod uwagę wyłącznie zamówienia wykonane w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, które zostaną poparte dokumentem potwierdzającym, że usługi zostały wykonane należycie (np. referencje). Zamawiający wymaga wykazania jednej ww. usługi bez względu na liczbę części, na którą zostanie złożona oferta.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Kadra - dysponują lub będą dysponować osobami: zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania - Dz. U. z 1997 r. Nr 12, poz. 67 i nr 18, poz. 102 z późn. zm.), a mianowicie co najmniej: 1.3.1. jedną osobą (dla każdej części - turnusu), która przy realizacji zamówienia pełnić będzie funkcję kierownika turnusu. Osoba ta musi posiadać przynajmniej 3-letnie doświadczenie w pełnieniu roli kierownika kolonii oraz zaświadczenie o ukończeniu kursu dla kierowników wypoczynku letniego; 1.3.2. trzema wychowawcami (dla części - turnusu nr 1 ) oraz pięcioma wychowawcami (dla części - turnusu nr 2). Osoby te muszą posiadać minimum średnie wykształcenie oraz 3-letni staż pracy opiekuńczo-wychowawczej lub dydaktyczno-wychowawczej na podobnych turnusach. 1.3.3. jedną osobą (dla każdej części - turnusu), która przy realizacji zamówienia pełnić będzie funkcję ratownika. Osoba ta musi posiadać odpowiednie kwalifikacje do nadzoru nad dziećmi, korzystającymi z kąpieli na strzeżonych kąpieliskach. 1.3.4. jedną osobę (dla każdej części - turnusu), która przy realizacji zamówienia pełnić będzie funkcję realizator programu profilaktycznego. 1.3.5. jednym psychologiem (dla każdej części turnusu), który może jednocześnie realizować program profilaktyczny. Osoby te muszą posiadać wiedzę i doświadczenie z zakresu profilaktyki uzależnień oraz realizacji programów profilaktycznych w placówkach oświatowych i terapeutycznych oraz posiadać co najmniej dwuletnie doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą, a także ukończone studia wyższe kierunkowe; 1.3.6. jedną pielęgniarką (dla każdej części - turnusu) z dyspozycyjnością 24 h/dobę;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    fotografie, nagrania DVD, katalogi, foldery, broszury, przedstawiające oferowane obiekty z zewnątrz i wewnątrz, a także otoczenie obiektów;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a)wypełniony formularz ofertowyo o treści zgodnej z określoną we wzorze, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. b)opis proponowanych programów wraz z harmonogramem turnusów (osobno dla każdej części zamówienia) z uwzględnieniem szczegółowego opisu programu sportowo-rekreacyjnego i programu profilaktycznego, zgodny z opisem przedmiotu zamówienia, zawierający: cele, metody, sposób realizacji, sposób ewaluacji, wykaz potrzebnych pomocy i materiałów; c)opisu oferowanych turnusów (osobno dla każdego turnusu) - sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 2 i 2a do SIWZ; d)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków;

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 65
  • 2 - standard obiektu - 35

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający nie dopuszcza zmiany kadry, która podjęła pracę z dziećmi bez wcześniejszego uzgodnienia tego faktu z Zamawiającym - z zastrzeżeniem posiadania minimum takich samych kwalifikacji i doświadczenia zawodowego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rembertow.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: al. gen. Chruściela 28, Warszawa, pok. 508.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2011 godzina 10:30, miejsce: kancelaria urzędu - parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Turnus I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Turnus nr 1 dla 35 dzieci w wieku 13 - 16 lat z rodzin dysfunkcyjnych, wytypowanych przez Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 65
    • 2. standard obiektu - 35

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Turnus II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Turnus nr 2 dla 55 dzieci w wieku w wieku 7 - 12 lat z rodzin dysfunkcyjnych, wytypowanych przez Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 65
    • 2. standard obiektu - 35

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.