eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgorzelec › Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursów i szkoleń zawodowych dla 27 uczestników w ramach projektu systemowego Nowa Szansa w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja integracji społecznej; Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-28

Zgorzelec: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursów i szkoleń zawodowych dla 27 uczestników w ramach projektu systemowego Nowa Szansa w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja integracji społecznej; Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej
Numer ogłoszenia: 107066 - 2014; data zamieszczenia: 28.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomicy Społecznej , Tadeusza Kościuszki 70, 59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie, tel. 75 7752667, faks 75 7752667.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gopszgorzelec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursów i szkoleń zawodowych dla 27 uczestników w ramach projektu systemowego Nowa Szansa w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja integracji społecznej; Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursów i szkoleń zawodowych w podziale na części: CZĘŚĆ I - Kurs prawa jazdy kat. B, CZĘŚĆ II - Kurs prawa jazdy kat. C z kwalifikacją wstępną przyspieszoną, CZĘŚĆ III - Kurs opiekunka do dzieci i osób starszych z podstawami jęz. niemieckiego, CZĘŚĆ IV - Kurs na operatora koparko-ładowarki, CZĘŚĆ V - Szkolenie bukieciarz -florysta z artystycznym pakowaniem prezentów, CZĘŚĆ VI - Terapia psychologiczna, CZĘŚĆ VII - Poradnictwo indywidualne i grupowe w zakresie kompetencji życiowych i umiejętności społeczno-zawodowych.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 85.31.23.20-8, 85.12.12.70-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiada aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę wykonawcy w oparciu o Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004 r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych (Dz. U. z 2004 r. Nr 236 poz. 2365), natomiast w przypadku ośrodków szkolenia kierowców wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodki szkolenia kierowców w rozumieniu przepisów art. 103 ust. 4 ustawy Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 z późniejszymi zmianami) - wydany przez starostę powiatu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Przedstawi wykaz wyposażenia zakładu i urządzeń dostępnych Wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaże osoby, uczestniczące w wykonywaniu zamówienia z informacją o ich kwalifikacjach i doświadczeniu niezbędnym do wykonania zamówienia , zakresu wykonywania przez nich czynności i informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami, oraz złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Formularz cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ). 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3). 4. Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych (załącznik nr 5). 5. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (załącznik nr 6 do SIWZ). 6. Wykaz miejsc prowadzenia zajęć praktycznych i teoretycznych (załącznik nr 7 do SIWZ). 7. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 8. Wykonawcy występujący wspólnie muszą, zgodnie z zapisami art. 23 ust. 2 ustawy PZP, ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarciu umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, które powinno dokładnie określać zakres umocowania. 9. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz informacja dot. grupy kapitałowej wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ. 10. W przypadku gdy wykonawca zamierza polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym oraz osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest dołączyć do oferty pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany umowy wyłącznie na warunkach określonych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ, W tym: a). zmiany danych Wykonawcy lub Zamawiającego bez zmiany samych stron umowy (zmiana siedziby, adresu, nazwy, numeru rachunku bankowego, osób reprezentujących strony umowy) w przypadku zaistnienia wymienionych wyżej zmian po danej stronie umowy, b). zmiany przedstawicieli reprezentujących Zamawiającego lub Wykonawcę podczas realizacji umowy w przypadkach: śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych wymienionych wyżej osób, jeżeli zmiana wymienionych wyżej osób okaże się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od stron, c). terminu realizacji zamówienia, który może ulec zmianie w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Stron umowy z powodu których wykonanie umowy nie będzie możliwe w ustalonym terminie, d). okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - w takim przypadku umowa będzie mogła zostać dostosowana do zaistniałych okoliczności, e). nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, f). konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie, g). konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej, w szczególności w zakresie sprawozdawczości, h). wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony, i). zmiany określone w opisie przedmiotu zamówieni a dot. zwiększenia ilości osób.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gopszgorzelec.pl/bip/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Kościuszki 70, 59-900 Zgorzelec.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2014 godzina 14:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Kościuszki 70, 59-900 Zgorzelec.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zmówienia będzie współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kurs prawa jazdy kat. B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs prawa jazdy kategorii B (zajęcia teoretyczne i praktyczne). Ilość osób - 7. Kurs powinien trwać: - szkolenie teoretyczne w wymiarze 30 h lekcyjnych (1 godzina lekcyjna = 45 minut zegarowych/grupę). Zajęcia szkoleniowe powinny być planowane 5 razy w tygodniu od poniedziałku do piątku, a za zgodą osób skierowanych na kurs, także w dni ustawowo wolne od pracy tj. soboty, niedziele. Zaleca się, by wymiar dzienny każdego ze szkoleń wynosił max. 6 godzin lekcyjnych. -szkolenie praktyczne w wymiarze 30 h zegarowych na uczestnika kursu. Instytucja szkoląca zrealizuje według indywidualnych harmonogramów ustalonych wspólnie z Zamawiającym dla każdego uczestnika kursu. Przy realizacji szkolenia obejmującego kurs prawa jazdy kategorii B należy dodatkowo: zapewnić badania lekarskie o braku przeciwwskazań do uczestniczenia w kursie prawa jazdy kategorii B, zapewnić dla każdego uczestnika szkolenia samodzielne stanowisko szkoleniowe w postaci sprawnego, dopuszczonego do ruchu drogowego, dostosowanego do nauki jazdy samochodu oraz materiały dydaktyczne i szkoleniowe (m.in. podręcznik kierowcy, testy z pytaniami egzaminacyjnymi, płytę CD z komputerową bazą danych pytań, materiały firmowe, itp.), przeprowadzić egzamin wewnętrzny z zajęć teoretycznych i praktycznych, jednorazowo opłacić pierwszy egzamin państwowy (teoretyczny i praktyczny) na prawo jazdy kat. B dla każdego uczestnika szkolenia. Realizacja części I zamówienia obejmuje przeprowadzenie kursu, najem lokalu na terenie miasta Zgorzelec lub gminy wiejskiej Zgorzelec, w którym będą odbywać się zajęcia teoretyczne oraz ewentualny transport uczestników kursu ze Zgorzelca do miejsca odbywania kursu i z powrotem na terenie gminy wiejskiej Zgorzelec, ubezpieczenie uczestników kursu NNW, zapewnienie uczestnikom niezbędnych narzędzi i materiałów szkoleniowych, zapewnienie na każde spotkanie poczęstunku (np. bułki słodkie lub suche ciasteczka; napoje zimne: woda mineralna; napoje ciepłe: kawa, herbata; cukier; kubki; talerzyki i łyżeczki jednorazowe) do lokalu, w którym będą odbywać się zajęcia teoretyczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kurs prawa jazdy kat. C z kwalifikacją wstępną przyspieszoną.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs prawa jazdy kat. C z kwalifikacją wstępną przyspieszoną (zajęcia teoretyczne i praktyczne). Ilość osób - 2. Kurs powinien trwać: - szkolenie teoretyczne w wymiarze 20 h lekcyjnych (1 godzina lekcyjna = 45 minut zegarowych na grupę). Zajęcia szkoleniowe powinny być planowane 5 razy w tygodniu od poniedziałku do piątku, a za zgodą osób skierowanych na szkolenie, także w dni ustawowo wolne od pracy tj. soboty, niedziele. Zaleca się, by wymiar dzienny każdego ze szkoleń wynosił max. 6 godzin lekcyjnych. -szkolenie praktyczne w wymiarze 30 h zegarowych na uczestnika szkolenia. Instytucja szkoląca zrealizuje według indywidualnych harmonogramów ustalonych wspólnie z Zamawiającym dla każdego uczestnika kursu. Dodatkowo przeprowadzony powinien być kurs kwalifikacji wstępnej przyspieszonej (140 godzin, z czego 130 godzin zajęć teoretycznych i 10 godzin jazdy, w tym 8 godzin jazdy samochodem i 2 godzin w warunkach specjalnych). Przy realizacji szkolenia obejmującego kurs prawa jazdy kategorii C z kwalifikacją wstępną przyspieszoną należy dodatkowo: zapewnić badania lekarskie o braku przeciwwskazań do uczestniczenia w kursie prawa jazdy kategorii C z kwalifikacją wstępną przyspieszoną, zapewnić dla każdego uczestnika szkolenia samodzielne stanowisko szkoleniowe w postaci sprawnego, dopuszczonego do ruchu drogowego, dostosowanego do nauki jazdy samochodu oraz materiały dydaktyczne i szkoleniowe (m.in. podręcznik kierowcy, testy z pytaniami egzaminacyjnymi, płytę CD z komputerową bazą danych pytań, materiały firmowe, itp.), przeprowadzić egzamin wewnętrzny z zajęć teoretycznych i praktycznych, jednorazowo opłacić pierwszy egzamin państwowy (teoretyczny i praktyczny) na prawo jazdy kat. C z kwalifikacją wstępną przyśpieszoną dla każdego uczestnika kursu. Realizacja części II zamówienia obejmuje przeprowadzenie kursu, najem lokalu na terenie miasta Zgorzelec lub gminy wiejskiej Zgorzelec, w którym będą odbywać się zajęcia teoretyczne i praktyczne oraz ewentualny transport uczestników kursu ze Zgorzelca do miejsca odbywania kursu i z powrotem na terenie gminy wiejskiej Zgorzelec, ubezpieczenie uczestników kursu NNW, zapewnienie uczestnikom niezbędnych narzędzi, materiałów szkoleniowych i artykułów w ilościach niezbędnych do nabycia przez uczestników kursu praktycznych umiejętności z zakresu tematyki ujętej w programie kursu, zapewnienie na każde spotkanie poczęstunku (np. bułki słodkie lub suche ciasteczka; napoje zimne: woda mineralna; napoje ciepłe: kawa, herbata; cukier; kubki; talerzyki i łyżeczki jednorazowe) do lokalu, w którym będą odbywać się zajęcia teoretyczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kurs opiekunka do dzieci i osób starszych z podstawami języka niemieckiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs opiekunka do dzieci i osób starszych z podstawami języka niemieckiego(zajęcia teoretyczne i praktyczne). Ilość osób - 12. Kurs powinien trwać: - szkolenie teoretyczne 100 godzin lekcyjnych ( 1 godzina lekcyjna = 45 minut zegarowych na grupę), z czego 40 godzin języka niemieckiego, a 60 godzin zgodnie z programem szkolenia. Program szkolenia powinien uwzględniać m. in. następujące zagadnienia: podstawy psychologii, pedagogiki i etyki, wykonywanie czynności higienicznych przy podopiecznych, dietetyka i żywienie, organizacja czasu podopiecznych. Wymaga się, aby zajęcia były prowadzone w formie wykładów i ćwiczeń z wykorzystaniem odpowiedniego sprzętu dostępnego przez cały okres trwania szkolenia np. sprzęt do pomiaru ciśnienia oraz cukru. - szkolenie praktyczne 80 godzin zegarowych na uczestnika kursu. Zajęcia szkoleniowe powinny być planowane 5 razy w tygodniu od poniedziałku do piątku, a za zgodą osób skierowanych na kurs, także w dni ustawowo wolne od pracy tj. soboty, niedziele. Zaleca się, by wymiar dzienny każdego ze szkoleń wynosił max. 6 godzin lekcyjnych. Realizacja części III zamówienia obejmuje przeprowadzenie kursu, najem lokalu na terenie miasta Zgorzelec lub gminy wiejskiej Zgorzelec, w którym będą odbywać się zajęcia teoretyczne i praktyczne oraz ewentualny transport uczestników kursu ze Zgorzelca do miejsca odbywania szkolenia i z powrotem na terenie gminy wiejskiej Zgorzelec, ubezpieczenie uczestników NNW, zapewnienie uczestnikom niezbędnych narzędzi, materiałów szkoleniowych, odzieży ochronnej w ilościach niezbędnych do nabycia przez uczestników szkolenia praktycznych umiejętności z zakresu tematyki ujętej w programie kursu, zapewnienie na każde spotkanie poczęstunku (np. bułki słodkie lub suche ciasteczka; napoje zimne: woda mineralna; napoje ciepłe: kawa, herbata; cukier; kubki; talerzyki i łyżeczki jednorazowe) do lokalu, w którym będą odbywać się zajęcia teoretyczne. Każdy z uczestników kursu otrzyma zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodnie ze wzorem ustalonym przez Ministra Edukacji Narodowej. Dodatkowo kursanci otrzymają certyfikat w języku: angielskim i niemieckim.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kurs na operatora koparko-ładowarki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs na operatora koparko-ładowarki (zajęcia teoretyczne i praktyczne). Ilość osób - 4. Kurs powinien trwać: - szkolenie teoretyczne 120 godzin lekcyjnych (1 godzina lekcyjna = 45 minut zegarowych na grupę), - szkolenie praktyczne 60 godzin zegarowych na uczestnika szkolenia. Zajęcia szkoleniowe powinny być planowane 5 razy w tygodniu od poniedziałku do piątku, a za zgodą osób skierowanych na szkolenie, także w dni ustawowo wolne od pracy tj. soboty, niedziele. Zaleca się, by wymiar dzienny każdego ze szkoleń wynosił max. 6 godzin lekcyjnych. Program kursu powinien być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20.09.2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz.U. Nr 118, poz.1263) oraz zatwierdzony przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie. Przy realizacji kursu należy dodatkowo: zapewnić badanie lekarskie stwierdzające brak przeciwwskazań do pracy jako operator koparko-ładowarki oraz jednorazowo opłacić egzamin państwowy (teoretyczny i praktyczny). Realizacja części IV zamówienia obejmuje przeprowadzenie kursu, najem lokalu na terenie miasta Zgorzelec lub gminy wiejskiej Zgorzelec, w którym będą odbywać się zajęcia teoretyczne i praktyczne oraz ewentualny transport uczestników ze Zgorzelca do miejsca odbywania szkolenia i z powrotem na terenie gminy wiejskiej Zgorzelec, ubezpieczenie uczestników NNW, zapewnienie uczestnikom niezbędnych narzędzi, materiałów szkoleniowych i artykułów w ilościach niezbędnych do nabycia przez uczestników kursu praktycznych umiejętności z zakresu tematyki ujętej w programie kursu, zapewnienie na każde spotkanie poczęstunku (np. bułki słodkie lub suche ciasteczka; napoje zimne: woda mineralna; napoje ciepłe: kawa, herbata; cukier; kubki; talerzyki i łyżeczki jednorazowe) do lokalu, w którym będą odbywać się zajęcia teoretyczne. Podczas ćwiczeń praktycznych wszystkie osoby biorące udział w kursie powinny mieć zapewnione środki ochrony indywidualnej oraz przestrzeganie zasad BHP. Program szkolenia powinien odpowiadać wymogom określonym w § 5 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03.02.2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 31, poz.216). Kurs powinien zakończyć się egzaminem państwowym stwierdzającym stopień opanowania wiedzy i umiejętności z zakresu teoretycznego i praktycznego przygotowania uczestników do samodzielnej obsługi koparko-ładowarki, a po egzaminie wydaniem świadectwa potwierdzającego pozytywny wynik sprawdzianu na uprawnienia operatora koparko-ładowarki oraz książek operatora maszyn roboczych - wydaniem zaświadczenia zgodnie z Rozporządzeniem MEN z dnia 11.05.2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego (Dz. U. z 2012 r., poz.186).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Szkolenie bukieciarz-florysta z artystycznym pakowaniem prezentów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie bukieciarz-florysta z artystycznym pakowaniem prezentów (zajęcia teoretyczne i praktyczne). Ilość osób - 2. Kurs powinien trwać: - szkolenie teoretyczne w wymiarze 50 h lekcyjnych (1 godzina lekcyjna = 45 minut zegarowych na grupę). - szkolenie praktyczne w wymiarze 70 h zegarowych na uczestnika szkolenia. Program szkolenia powinien uwzględniać m. in. następujące zagadnienia: anatomia i fizjologia roślin, asortyment roślin ozdobnych, sposoby utrwalania materiału roślinnego, główne aspekty uprawy roślin ozdobnych, narzędzia i środki techniczne, artykuły dekoracyjne, style w kompozycji, ekonomika handlu, podstawowe zasady wykonywania kompozycji, wiązanki i dekoracje okolicznościowe, kompozycje w naczyniach, florystyka ślubna i żałobna, kompozycje z roślin suchych, sztucznych i preparowanych, techniki pakowania prezentów. Zajęcia teoretyczne w formie wykładów i pogadanek. Zajęcia praktyczne to praca z wykorzystaniem nożyczek, sekatorów, naczyń szklanych i wazonów, kwiatów ciętych i sztucznych oraz wstążek i innych dekoracji. Zajęcia szkoleniowe powinny być planowane 5 razy w tygodniu od poniedziałku do piątku, a za zgodą osób skierowanych na szkolenie, także w dni ustawowo wolne od pracy tj. soboty, niedziele.Zaleca się, by wymiar dzienny każdego ze szkoleń wynosił max. 6 godzin lekcyjnych. Realizacja części V zamówienia obejmuje przeprowadzenie szkolenia, najem lokalu na terenie miasta Zgorzelec lub gminy wiejskiej Zgorzelec, w którym będą odbywać się zajęcia teoretyczne i praktyczne oraz ewentualny transport uczestników szkolenia ze Zgorzelca do miejsca odbywania szkolenia i z powrotem na terenie gminy wiejskiej Zgorzelec, ubezpieczenie uczestników NNW, zapewnienie uczestnikom niezbędnych narzędzi, materiałów szkoleniowych i artykułów w ilościach niezbędnych do nabycia przez uczestników szkolenia praktycznych umiejętności z zakresu tematyki ujętej w programie szkolenia, zapewnienie na każde spotkanie poczęstunku (np. bułki słodkie lub suche ciasteczka; napoje zimne: woda mineralna; napoje ciepłe: kawa, herbata; cukier; kubki; talerzyki i łyżeczki jednorazowe) do lokalu, w którym będą odbywać się zajęcia teoretyczne i praktyczne a także wszystkie niezbędne czynności związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia. Każdy z uczestników kursu otrzyma zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodnie ze wzorem ustalonym przez Ministra Edukacji Narodowej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Terapia psychologiczna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Terapia psychologiczna (zajęcia teoretyczne i praktyczne). Ilość osób - 27. Wymiar 20 h lekcyjnych. Zamawiający zaleca, aby zakres tematyczny oraz program zajęć dot. teorii psychologii obejmował zajęcia w zakresie pozyskiwania umiejętności np. poznania siebie w kontakcie z innymi ludźmi, zdobywania wiedzy o sobie oraz swoim funkcjonowaniu w relacjach interpersonalnych, uzyskania od innych osób szczerej i pełnej informacji jak jesteśmy przez innych widziani i jakie wywołujemy w nich reakcje. Zaleca się, by wymiar dzienny każdego ze szkoleń wynosił max. 6 godzin lekcyjnych. Zakres tematyczny warsztatów m.in.:asertywność w relacjach interpersonalnych (reagowanie na krytykę i zastrzeżenia, umiejętność odmawiania, wydawania poleceń, stawianie granic i egzekwowanie wymagań, umiejętność wyrażania opinii, kształtowanie poczucia własnej wartości i wzmocnienie samooceny), - umiejętność radzenia sobie ze stresem i przezwyciężanie problemów życiowych, konstruktywność działań w sytuacjach trudnych. Realizacja części VI zamówienia obejmuje przeprowadzenie warsztatów, najem lokalu na terenie miasta Zgorzelec lub gminy wiejskiej Zgorzelec, w którym będą odbywać się zajęcia oraz ewentualny transport uczestników ze Zgorzelca do miejsca odbywania szkolenia i z powrotem na terenie gminy wiejskiej Zgorzelec, ubezpieczenie uczestników NNW, zapewnienie niezbędnych narzędzi, materiałów szkoleniowych i artykułów w ilościach niezbędnych do nabycia przez uczestników praktycznych umiejętności z zakresu tematyki ujętej w programie warsztatów, zapewnienie na każde spotkanie poczęstunku (np. bułki słodkie lub suche ciasteczka; napoje zimne: woda mineralna; napoje ciepłe: kawa, herbata; cukier; kubki; talerzyki i łyżeczki jednorazowe) do lokalu, w którym będą odbywać się zajęcia, a także wszystkie niezbędne czynności związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia. Każdy z uczestników otrzyma certyfikat poświadczający uczestnictwo w warsztatach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Poradnictwo indywidualne i grupowe w zakresie kompetencji życiowych i umiejętności społeczno-zawodowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia poradnictwa indywidualnego i grupowego w zakresie podniesienia kompetencji życiowych i umiejętności społeczno-zawodowych (zajęcia teoretyczne i praktyczne). Ilość osób - 27. Wymiar 20 godzin lekcyjnych grupowo + 162 godzin lekcyjnych przeznaczonych na indywidualne konsultacje z psychologiem po 6 godzin na osobę = razem 182 godziny lekcyjne. Zaleca się, by wymiar dzienny każdego ze szkoleń wynosił max. 6 godzin lekcyjnych. Zakres tematyczny warsztatów między innymi: - techniki i metody aktywnego poszukiwania pracy, plan działania jako ważny element poszukiwania pracy, analiza dotychczasowych niepowodzeń w poszukiwaniu pracy, przygotowanie do rozmowy z pracodawcą, - wzmocnienie własnego optymizmu i wprowadzenie satysfakcjonujących zmian osobistych, - kreowanie własnego wizerunku (elementy wizerunku wpływające na sukces, psychologia koloru, dobór stroju do typu sylwetki, światło i kolor), poradnictwo w połączeniu z autoprezentacją, komunikacją werbalną i niewerbalną, wystąpieniami publicznymi i savoir-vivrem. Realizacja części VII zamówienia obejmuje przeprowadzenie warsztatów, najem lokalu na terenie miasta Zgorzelec lub gminy wiejskiej Zgorzelec, w którym będą odbywać się zajęcia oraz ewentualny transport uczestników ze Zgorzelca do miejsca odbywania szkolenia i z powrotem na terenie gminy wiejskiej Zgorzelec, ubezpieczenie uczestników NNW, zapewnienie niezbędnych narzędzi, materiałów szkoleniowych i artykułów w ilościach niezbędnych do nabycia przez uczestników praktycznych umiejętności z zakresu tematyki ujętej w programie warsztatów, zapewnienie na każde spotkanie poczęstunku (np. bułki słodkie lub suche ciasteczka; napoje zimne: woda mineralna; napoje ciepłe: kawa, herbata; cukier; kubki; talerzyki i łyżeczki jednorazowe) do lokalu, w którym będą odbywać się zajęcia, a także wszystkie niezbędne czynności związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia. Każdy z uczestników otrzyma certyfikat poświadczający uczestnictwo w warsztatach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.